adidre
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Belgia
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Mi s-a aprins de dimineata un semnal de avertizare pe bord un volan cu semn de exclamare urmat de semnul de service si in acelasi timp am pierdut servo de la volan si se misca f greu. Acuma nu mai porneste masina chiar de loc sa o pot duce la service.
Are cineva vreo idee ce ar putea fi?
Multumesc
Mi s-a aprins de dimineata un semnal de avertizare pe bord un volan cu semn de exclamare urmat de semnul de service si in acelasi timp am pierdut servo de la volan si se misca f greu. Acuma nu mai porneste masina chiar de loc sa o pot duce la service.
Are cineva vreo idee ce ar putea fi?
Multumesc
- tiry213
- **
- 447 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
adidre
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Belgia
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
Nu s-a aprins si becul de baterie.
Intre timp am reusit sa pornesc si sa ajung la service, a pornit ok a mers o vreme dupa care s-a blocat iar volanul. La prima vedere dupa diagnosticul de computer au zis ca este pompa de servo si care trebuie inlocuita, dar am lasat masina pana maine pentru investigatii.
Intre timp am reusit sa pornesc si sa ajung la service, a pornit ok a mers o vreme dupa care s-a blocat iar volanul. La prima vedere dupa diagnosticul de computer au zis ca este pompa de servo si care trebuie inlocuita, dar am lasat masina pana maine pentru investigatii.
- bejenaru_teod
- **
- 75 mesaje
- din 10 Oct 2010
- Vectra 1992 C18NZ
- Neamt
bejenaru_teod
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
adidre
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Belgia
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
- CapellaCt
- ****
- 1,593 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,593
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
adidre
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Belgia
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
- CapellaCt
- ****
- 1,593 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,593
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
Ce sa-ti spun....esti zgarcit in amanunte,in fine.
La masina din semnatura rezervorul pentru lichid este in spatele motorului(de la radiator,te intinzi peste motor si vezi rezervorul).
Pretul nu ar trebui sa te sperie,totusi,esti in Bruxelles Eu cand am fazut factura de la compresorul de clima era sa pic din picioare.
La masina din semnatura rezervorul pentru lichid este in spatele motorului(de la radiator,te intinzi peste motor si vezi rezervorul).
Pretul nu ar trebui sa te sperie,totusi,esti in Bruxelles Eu cand am fazut factura de la compresorul de clima era sa pic din picioare.
- cristimoraru
- *
- 24 mesaje
- din 26 Oct 2010
- Meriva 2004 Z17DTH
- Dolj
cristimoraru
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2010
- Mesaj Privat
am un opel Meriva cumparat din Germania in septembrie 2010...de 7 luni de cind il am mi sa blocat de 2 ori volanul...am bagat cheia in contact am pornit masina si cind am vrut sa virez sa ies din parcare nu am mai putut misca volanul...era intepenit...am oprit masina , am scos cheia, am bagato din nou , am pornit si totul era ca inainte....volanul se vira cu un singur deget....
a doua blocare: ieseam de pe alea dintre blocuri in principala mergind cu 10-20 km/h si cind am vrut sa virez dreapta mi sa blocat volanul...adica nu puteam sal sucesc nici dreapta , nici stinga...am oprit masina , am scos cheia, am bagato din nou am pornit si totul a revenit la normal
oare ce poate sa aiba ?...nu se aude zgomot la volan, nimic...se vireaza cu un deget, deci servo merge...mie frica sa nu se blocheze pe drum la 100 si ceva de km/h...atunci ce mai fac ?
Opel Meriva din 2004, 140 000 km la bord...schimbat distributie, ulei, bielete, amortizoare fata, bucse fata.....
a doua blocare: ieseam de pe alea dintre blocuri in principala mergind cu 10-20 km/h si cind am vrut sa virez dreapta mi sa blocat volanul...adica nu puteam sal sucesc nici dreapta , nici stinga...am oprit masina , am scos cheia, am bagato din nou am pornit si totul a revenit la normal
oare ce poate sa aiba ?...nu se aude zgomot la volan, nimic...se vireaza cu un deget, deci servo merge...mie frica sa nu se blocheze pe drum la 100 si ceva de km/h...atunci ce mai fac ?
Opel Meriva din 2004, 140 000 km la bord...schimbat distributie, ulei, bielete, amortizoare fata, bucse fata.....
bacchus
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2011
- Mesaj Privat
cristimoraru a scris:am un opel Meriva cumparat din Germania in septembrie 2010...de 7 luni de cind il am mi sa blocat de 2 ori volanul...am bagat cheia in contact am pornit masina si cind am vrut sa virez sa ies din parcare nu am mai putut misca volanul...era intepenit...am oprit masina , am scos cheia, am bagato din nou , am pornit si totul era ca inainte....volanul se vira cu un singur deget....
a doua blocare: ieseam de pe alea dintre blocuri in principala mergind cu 10-20 km/h si cind am vrut sa virez dreapta mi sa blocat volanul...adica nu puteam sal sucesc nici dreapta , nici stinga...am oprit masina , am scos cheia, am bagato din nou am pornit si totul a revenit la normal
oare ce poate sa aiba ?...nu se aude zgomot la volan, nimic...se vireaza cu un deget, deci servo merge...mie frica sa nu se blocheze pe drum la 100 si ceva de km/h...atunci ce mai fac ?
Opel Meriva din 2004, 140 000 km la bord...schimbat distributie, ulei, bielete, amortizoare fata, bucse fata.....
a doua blocare: ieseam de pe alea dintre blocuri in principala mergind cu 10-20 km/h si cind am vrut sa virez dreapta mi sa blocat volanul...adica nu puteam sal sucesc nici dreapta , nici stinga...am oprit masina , am scos cheia, am bagato din nou am pornit si totul a revenit la normal
oare ce poate sa aiba ?...nu se aude zgomot la volan, nimic...se vireaza cu un deget, deci servo merge...mie frica sa nu se blocheze pe drum la 100 si ceva de km/h...atunci ce mai fac ?
Opel Meriva din 2004, 140 000 km la bord...schimbat distributie, ulei, bielete, amortizoare fata, bucse fata.....
Salutare! O problema similara cu a ta mi s-a intamplat azi dimineata: am pornit motorul iar cand sa ies din parcare volanul era aproape intepenit. De mentionat ca nici macar claxonul nu mai functiona. Am oprit motorul, i-am dat cheie din nou si a mers ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. In bord nu s-a aprins nimic si nici vreo eroare in meniurile ascunse nu am vazut.
Daca intre timp ai descoperit ceva sau ai rezolvat problema as avea rugamintea sa ma contactezi pe pm sau bacchus_2005@yahoo.com. Multumesc
- cristimoraru
- *
- 24 mesaje
- din 26 Oct 2010
- Meriva 2004 Z17DTH
- Dolj
cristimoraru
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2010
- Mesaj Privat
nu am rezolvat problema de la servo .... mi s-a mai blocat odata acum 2 luni cind am vrut sa fac stinga pe o straduta, eram oprit pe loc si aveam volanul rotit la maxim stinga si a ramas intepenit asa...am cotit stinga cu el intepenit si pe straduta am oprit masina si si-a revenit ... mia zis un mecanic sa schimb bateria si am cumparat o baterie de 70 , aveam o baterie de 55 ...
am fost si la un service cu alta problema (EGR - care trebuie schimbat, 20 milioane vechi) si acolo mia aparut eroare la servo, parca c2156, nu mai stiu sigur (am hirtiile in masina)....eroarea zice ca se incalzeste servo si nu mai lucreaza cum trebuie...de la ce se incalzeste nu stiu
am fost si la un service cu alta problema (EGR - care trebuie schimbat, 20 milioane vechi) si acolo mia aparut eroare la servo, parca c2156, nu mai stiu sigur (am hirtiile in masina)....eroarea zice ca se incalzeste servo si nu mai lucreaza cum trebuie...de la ce se incalzeste nu stiu
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Daca aveti servo-directie electrica, o scadere (chiar mica) a tensiunii bateriei se traduce prin oprirea motorasului, dupa care merge EXTREM de greu (pentru cei "firavi" este blocata) Deci poate veni de la baterie sau alternator (eu le-am avut pe ambele, desigur, la ani de zile de distanta)
La modul general, ar mai trebui si schimbat uleiul de la servo, din cand in cand, sa zicem odata la 5 ani, pana nu se transforma in smoala . Este relativ simplu si ieftin, cu o "siringa" mare
La modul general, ar mai trebui si schimbat uleiul de la servo, din cand in cand, sa zicem odata la 5 ani, pana nu se transforma in smoala . Este relativ simplu si ieftin, cu o "siringa" mare
mirra
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Alta tara
- Masina: Meriva 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
buna, sunt noua pe aici, sper sa nu faceti misto de mine:).
am un opel meriva, din 2004, 1.7 cdti, 170000 km, condusa doar in germania (locuiesc in germania), si are o problema. de dimineata, cand am pornit-o a ramas aprins in bord ESP(ma uit in cartea tehnica, e SERVO), opresc si repornesc, la fel. bag in marsalier, mergea ok, cand am tras dreapta de volan, mergea ff greu, abia am reusit s-o reparchez. In ultimele luni, am observat urmatoarea situatie, masina cand era parcata la soare, servo mergea ff usor, iar cand era la umbra sau mai rece afara, servo mergea mai greu. un prieten mecanic, mi-a spus sa cumpar lichid pt servo, dar sincer habar n-am unde e vasul pt lichid pt servo, ca s-o pot duce in service. Ma puteti ajuta? Sper sa nu fie ceva grav, service-ul e ff scump aici.
Mersi
am un opel meriva, din 2004, 1.7 cdti, 170000 km, condusa doar in germania (locuiesc in germania), si are o problema. de dimineata, cand am pornit-o a ramas aprins in bord ESP(ma uit in cartea tehnica, e SERVO), opresc si repornesc, la fel. bag in marsalier, mergea ok, cand am tras dreapta de volan, mergea ff greu, abia am reusit s-o reparchez. In ultimele luni, am observat urmatoarea situatie, masina cand era parcata la soare, servo mergea ff usor, iar cand era la umbra sau mai rece afara, servo mergea mai greu. un prieten mecanic, mi-a spus sa cumpar lichid pt servo, dar sincer habar n-am unde e vasul pt lichid pt servo, ca s-o pot duce in service. Ma puteti ajuta? Sper sa nu fie ceva grav, service-ul e ff scump aici.
Mersi