Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • SBogdan18

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Bunã seara și la mulți ani am un opel astra h merge foarte bine dar când e la relanti moare motorul am pus-opel tester și îmi spune ca e senzor de înaltã presiune dar l-am schimbat i l-am pus nou și tort moare ma puteți ajuta? Mulțumesc



MODEL: Opel astra h
MOTOR: 1.7 125cp Z17dtr

LOCATIE: Iasi
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Daca ai fi pus si codul de eroare, ne-am fi dat cu presupusul, mai la obiect.
Probabil nu era senzor ci regulator. Si daca regulatorul este defect si tu ai schimbat senzorul, este normal sa faca la fel. Daca este senzorul si tu ai schimbat regulatorul, iar este normal sa faca la fel.
Poate fi instalatia, mufe, fire, ECU cu defect si nu iti vede acel "senzor"
Posteaza codul de eroare si scrie exact ce piesa ai schimbat, eventual poza cu piesa veche, daca nu stii exact cum ii spune.
  • SBogdan18

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Este P0001 e ceva de genul fuel rail senzor solenoid stuck
  • SBogdan18

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Și i-am schimbat senzorul de lângã pompã
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Exact cum ma asteptam.
Nu este vorba de senzor, ci despre Regulatorul de debit, iar acesta se afla PE pompa de inalta presiune, nu langa ea.
Acum, sperand ca totusi ati schimbat ceea ce trebuie si nu ati montat vreun regulator no name, care sa fie defect din start ... iti mai raman ca probleme asa:
- contact imperfect in mufa - cei doi pini din mufa sa fie oxidati sau prea largiti;
- unul din cele doua fire dintre regulator si ECU sa fie intrerupte;
- mufa din ECU sa aiba pini oxidati;
- ECU cu defect. (este cunoscut faptul ca in aceste ECU intra apa si pot sa dezvolte astfel de probleme)

Dupa montarea piesei noi, TREBUIE stearsa eroarea si vazut daca reapare, deasemenea ar fi trebuit urmata procedura de "invatare" a piesei noi (aici depinde de interfata de diagnoza folosita)

P.S. A masurat cineva rezistenta regulatorului vechi? (trebuie sa fie de ordinul a cativa Ohm)
P.P.S. Nu recomand circularea cu masina, daca cu adevarat acel regulator nu isi face treaba.
  • SBogdan18

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Va mulțumesc pentru sfaturi am schimbat rampa de injecție capacul unde e filtrul de motorina Dimineațã o pornesc merge bine dar dupã ce se încãlzește începe iarãși sa aibã fluctuatii si da sa moara motorul dar o ia din nou cu fluctuatii un timp dupã merge bine un timp și dupã iarãși fluctuații problema e ca acuma nu se aprinde niciun martor în bord
  • SBogdan18

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Nu mai știu ce sa fac
  • SBogdan18

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Când a schimbat acel capac în interiorul vasului era un pic de pilitura
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Ai span de la pistonul regulatorului de debit, ala e terminat.La 1.7 se da jos foarte ușor fata de 1.9.In ritmul asta îți baga span pe instalația de alimentare, și asta nu suna bine deloc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR