MRc3673
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014 A13DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2018
- Mesaj Privat
Buna!
Am avut urmãtoarea bafta in ajun de Craciun... inițial mi s-a aprins martorul cu mașinuța și cheie service.. mașina fãrã vreun simptom, bec care se aprindea și se stingea aleatoriu, nu conta dacã opresc motorul. Fie rãmânea aprins, fie se stingea singur. Apoi, pe lângã acesta mi se aprinsese intermitent martorul pt filtru de particule, ca de obicei când își face singur regenerarea, numai ca de data asta mi se pãrea ciudat ca mașina nu are nici un tremur, de obicei la regenerare.. vibra într-un fel. Nu le-am “legat” una de alta pentru ca mi se stingeau singure.. pana când.. la a treia aprindere a martorului cu mașinuța și a martorului de filtru, apare in bord becul de motor aprins continuu însoțit de cel de filtru de particule, cel cu mașinuța s-a stins dupã apariția celui de motor. Am fãcut programare la service.. dar as vrea sa va întreb.. și pt ca sunt femeie și sunt pe dinafara.. ați mai pãțit situația asta? Sper sa pot ajunge cu ea la service și sa nu ma lase in drum 🥺. Mãcar sa îmi fac o idee la ceea ce ma așteaptã... mulțumesc !
LE: am omis sa specific... la momentul la care am avut martorii de mașinuța și filtru particule simultan.. am mers vreo 20-30km peste 3000ture cu mașina.. și tot nu s-a stins cel de regenerare
MODEL: Corsa 2014
MOTOR: A13DTC
Am avut urmãtoarea bafta in ajun de Craciun... inițial mi s-a aprins martorul cu mașinuța și cheie service.. mașina fãrã vreun simptom, bec care se aprindea și se stingea aleatoriu, nu conta dacã opresc motorul. Fie rãmânea aprins, fie se stingea singur. Apoi, pe lângã acesta mi se aprinsese intermitent martorul pt filtru de particule, ca de obicei când își face singur regenerarea, numai ca de data asta mi se pãrea ciudat ca mașina nu are nici un tremur, de obicei la regenerare.. vibra într-un fel. Nu le-am “legat” una de alta pentru ca mi se stingeau singure.. pana când.. la a treia aprindere a martorului cu mașinuța și a martorului de filtru, apare in bord becul de motor aprins continuu însoțit de cel de filtru de particule, cel cu mașinuța s-a stins dupã apariția celui de motor. Am fãcut programare la service.. dar as vrea sa va întreb.. și pt ca sunt femeie și sunt pe dinafara.. ați mai pãțit situația asta? Sper sa pot ajunge cu ea la service și sa nu ma lase in drum 🥺. Mãcar sa îmi fac o idee la ceea ce ma așteaptã... mulțumesc !
LE: am omis sa specific... la momentul la care am avut martorii de mașinuța și filtru particule simultan.. am mers vreo 20-30km peste 3000ture cu mașina.. și tot nu s-a stins cel de regenerare
MODEL: Corsa 2014
MOTOR: A13DTC
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Foarte posibil ai un defect care nu mai permite regenerarea DPF.
In mod normal nu ar fi trebui sa vezi acel martor pentru DPF. Presupun ca regimul in care circuli cu masina, nu i-a permis sa isi faca regenerarile la timp, abia atunci apare acel martor care "te obliga" sa continui drumul.
Nu am idee ce ar putea fi defect .(posibilitatile sunt prea multe)
In mod normal nu ar fi trebui sa vezi acel martor pentru DPF. Presupun ca regimul in care circuli cu masina, nu i-a permis sa isi faca regenerarile la timp, abia atunci apare acel martor care "te obliga" sa continui drumul.
Nu am idee ce ar putea fi defect .(posibilitatile sunt prea multe)
MRc3673
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014 A13DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2018
- Mesaj Privat