Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • astralhd

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut, as dori sa schim filtrul de carburant diesel si din cate stiu sant probleme dupa schimbare cu pornirea din cauza faptului ca trage aer (filtru pus invers) dar si pt.ca nu exista pompa carburant in rezervor.
Voi a-ti schimbat pana acum filtrul fara a merge la mecanic?
Cum a-ti reusit sa o porniti?
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
O pompita pusa pe tur cred ca este foarte buna.
Inca nu am schimbat nici eu filtrul de motorina si asa as vrea sa procedez.Cineva zicea ca cu aer comprimat in rezervor merge sa amorsezi circuitul,dar cine are compresor.....sau dai jos carcasa filtrului ,schimbi filtrul ,umpli cu motorina ,pui capacul la loc si dupa montezi carcasa filtrului la loc.Acum vezi si tu cum faci.
  • astralhd

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Am citit ca exista o procedura la desfacerea capacului care nu permite sa traga aer dupa care porneste bine, dar nu sant asa sigur, de aceea va intreb pe voi....
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cum sa desfaci capacul fara sa dezamorsezi,find in jos ,nu ai cum ,filtrul are un surub care il desfaci si curge motorina ,dupa care desfiletezi capacul filtrului si scoti filtrul.O fi vreun dispozitiv sau ceva pt.treaba asta , nu stiu nu am auzit asa ceva.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Scoti conductele tur-retur,dai carcasa filtrului cu totul jos (vezi ca iese cam greu ,are un clips,daca nu ai canal te chinui). Il prinzi în menghina demontezi filtrul,pui pe cel nou,umpli cu motorinã și aștepți câteva minute sã tragã filtrul nou motorinã,umpli pânã în gurã,pui capacul la loc,apoi montezi la loc carcasa ,furtunele. Pornești si e ok. Spor.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Va place sa va chinuiti.
Filtrul se poate inlocui fara sa demontezi carcasa, direct pe masina.
Amorsarea se face prin demontarea conductei de tur care ajunge in compartimentul motor: se desface si se trage motorina.
Pt asta puteti folosi o pompita de amorsare sau, daca va place gustul de motorina, chiar tragand cu gura ca la butoiul de vin ( se conecteaza un furtul transparent la tur si, cand incepe sa vina motorina, se baga intr-un recipient. Lãsați sa curga pana nu mai vin bule de aer.
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Capacul filtrului se desface cu o cheie de 36.
Varianta mentionata de Daniel o folosesc si eu.
Am o pompita de anorsare(30lei).
  • astralhd

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Va place sa va chinuiti.
Filtrul se poate inlocui fara sa demontezi carcasa, direct pe masina.
Amorsarea se face prin demontarea conductei de tur care ajunge in compartimentul motor: se desface si se trage motorina.
Pt asta puteti folosi o pompita de amorsare sau, daca va place gustul de motorina, chiar tragand cu gura ca la butoiul de vin ( se conecteaza un furtul transparent la tur si, cand incepe sa vina motorina, se baga intr-un recipient. Lãsați sa curga pana nu mai vin bule de aer.

Poți sã fii mai explicit și sã-mi spui exact unde se gãsește acest tub care trebuie desfãcut?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
In compartimentul motor, deasupa pompei de injectie.
Sunt doua conducte negre: declipsezi turul, etc.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
In spatele admisiei sunt 2 conducte negre ,cu 2 mufe,una alb cu galben care este returul si una alb cu albastru care este turul ,asta vine motorina de la rezervor prin filtru .Declipsezi mufa cu atentie ,cea alb cu albastru si inseriezi pompita de amorsare.
Dupa ce schimbi filtrul ,apesi pe pompita pana se intareste.Poti lasa pompita in circuit sau o poti scoate dupa amorsare si clipsa mufa turului la loc.Bafta.
  • astralhd

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Va mulțumesc la toți de sfaturi.
Pompita de amorsare in ce fel vine inserita de tubul de retur? Tubul de retur are în capãt mufa deci cum se face? Am înțeles bine?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pe tur.
  • Trebeca

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Eu o foloses pe aceasta si este geniala,furtunele se potrivesc in teava de tur si dupa doua "pompe" sistemul este amorsat, este super si pentru transferarea uleiului din tava in bidon.
  • astralhd

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Am individuat tubul de tur, dar cum se desface?
Nu reusesc sa inteleg .... si imi este frica sa nu rup acea mufa.
  • astralhd

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Am gasit acest video http://www.youtube.com/watch?v=idY-irNCovU pe tuber metoda prin care nu mai este nevoie de amorsare. Am incercat numai ca dupa ce am desfacut capacelul de aerisire motorina nu se mai oprea (cam 4l-5l).....
Aveti vreo solutie?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Masina din video este cu pompa de alimentare in rezervor si atunci e simplu ,pui contactul de cateva ori si se amorseaza circuitul,dupa care dai la automat si porneste.
Acum masina ta are pompa de alimentare ?
Daca da e simplu, daca nu procedezi cu s-a discutat mai sus.
A curs 4l de motorina prin filtru ,ciudat ,nu ar trebui sa curga,decat ce este in filtru.
Ai avut cumva rezervorul plin? Poate asta e motivul de a curs atata motorina!
  • astralhd

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Masina din video este 1,7 cdti de 110 cai cu motor isuzu si nu are pompa in rezervor. Singura motorizare cu pompa in rezervor este cel de 2000cm cu 165 cai.
Rezervorul este cam 3 sferturi dar nu cred ca asta este problema ca motorina nu se opreste din curs......
Hmm...mi se pare tare ciudat si credeam ca in filtru ar fi o valva care opreste motorina cand se goleste filtrul.........
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca nu are pompa in rezervor atunci nu are rost sa mai pui contactul de cateva ori ,inainte de pornire,logic nu.....dupa cate stiu sunt si astre j cu pompa in rezervor ,cele break .Eu am hachback si nu am pompa de alim.in rezervor.
Apropo de problema cu filtru nu stiu de ce curge intruna ,nu ar trebui.
  • Millesimus

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Eu am Astra 1.7 cdti 125cp, motor A17DTR. La mine cand pui contactul se aude un bazait vreme de 15-20 de secunde. Este pompa de motorina care amorseaza circuitul. Un lucru important pe care cei care au postat filmuletele pe youtube au uitat sa-l mentioneze este acela ca la procedura de punere a contactului de 4-5 ori timp de câte 15 secunde pentru amorsarea circuitului cheia trebuie scoasa de tot din contact dupa fiecare rotire. Altfel, pompa bazaie doar odata 15 sec dupa care pui restul de 4 contacte degeaba, nu mai face nimic. Asa am reusit eu sa omor bateria inainte ca circuitul sa se amorseze si masina sa porneasca. Solutia? Am adus acasa un mecanic din cartier care a pornit-o simplu cu un spray de pornire motor (eter) care se gaseste in orice benzinarie. Nu a demontat filtrul de aer ci a scos cu mana teava groasa din fata egr-ului (conducta de racire a gazelor, cred) si ia dat un puf inauntru. Dupa ce am dat la cheie si a pornit a continuat sa-i mai dea cate un puf usor atunci cand motorul prindea un gol de aer si dadea sa moarã. Toata treba a durat 5 minute si 20 de lei cat costa un spray. Acum, din ce am citit, pornirea la spray este o pornire uscata (cilindri nu sunt lubrifiati complet) si se recomanda sa nu exagerezi cu acel spray. Dar, in cazuri extreme, este o solutie. Inca un amanunt: mare atentie la bujiile incandescente. Daca este frig afara, acestea se vor aprinde si este pericol ca vaporii de eter de la spray sa faca o mica explozie. In cazul asta, dupa punerea contactului si stingerea martorului de bujii, se astepta 1 minut pentru ca bujiile sa se raceasca dupa care se poate folosi spray-ul in siguranta.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Și cu pompa de injecție care se învârte pe uscat, ce facem?
E atât de simplu sa amorsam circuitul ca sã porneascã ok fãrã alte artificii...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR