- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
Buna ziua!
Detin un Opel Vectra B cu motor Z16XE.
Problema urmatoare persista de peste 1 an de zile:
In mers masina se opreste din acceleratie, taie din acceleratie, adica eu tin acceleratia apasata, se opreste din acceleratie vreo 1, 2 sau maxim 3 secunde timp in care nu se accelereaza apoi zvacnezte brusc, in tot acest timp tin pedala de acceleratie apasata. Intr-un fel i-as zice acceleratie sacadata.
Problema se manifeta la orice regim de turatii, la orice temperatura exterioara si oricat de rece sau cald ar fi motorul. Erori nu am.
Ca sa remediez problema am schimbat, am avut de schimb sau anulat pe rand, etc.:
Bujii GM
Bobina de inductie second- hand
Golit catalizator
Achizitionat catalizator second
Distibutia (intre timp)
Ulei si filtre (intre timp)
Mers fara EGR
Curatat EGR si clapeta acceleratie
Mers fara sonda lambda 1
Mers fara sonda lambda 2
Schimbat 3 senzori vibrochen ( la 2 saptamani, dupa o luna si apoi dupa 3 luni) timp in care imediat dupa schimb mergea perfect
Reconditionat ECU
Masurat presiunea pompei de benzina
Curatat injectoare cu ultrasunete
Rescris soft ECU inainte de reconditionat
Sondele lambda functioneaza in parametrii, nu sunt "lenese"
ECU de schimb
Mie problema mi se pare electrica, asa ca ce senzori sa mai schimb?
Am vizitat in total 6-7 mecanici/electricieni si inca am aceeasi problema.
Am citit pe forum cat de mult am putut si nu i-am de capat, daca s-a mai discutat si s-a remediat problema atunci se poate sterge topicul numai sa imi rezolv odata problema.
Daca are vreo influenta, inainte de aceasta problema, mentionez ca am schimbat kitul de ambreiaj si cutia de viteze.
Detin un Opel Vectra B cu motor Z16XE.
Problema urmatoare persista de peste 1 an de zile:
In mers masina se opreste din acceleratie, taie din acceleratie, adica eu tin acceleratia apasata, se opreste din acceleratie vreo 1, 2 sau maxim 3 secunde timp in care nu se accelereaza apoi zvacnezte brusc, in tot acest timp tin pedala de acceleratie apasata. Intr-un fel i-as zice acceleratie sacadata.
Problema se manifeta la orice regim de turatii, la orice temperatura exterioara si oricat de rece sau cald ar fi motorul. Erori nu am.
Ca sa remediez problema am schimbat, am avut de schimb sau anulat pe rand, etc.:
Bujii GM
Bobina de inductie second- hand
Golit catalizator
Achizitionat catalizator second
Distibutia (intre timp)
Ulei si filtre (intre timp)
Mers fara EGR
Curatat EGR si clapeta acceleratie
Mers fara sonda lambda 1
Mers fara sonda lambda 2
Schimbat 3 senzori vibrochen ( la 2 saptamani, dupa o luna si apoi dupa 3 luni) timp in care imediat dupa schimb mergea perfect
Reconditionat ECU
Masurat presiunea pompei de benzina
Curatat injectoare cu ultrasunete
Rescris soft ECU inainte de reconditionat
Sondele lambda functioneaza in parametrii, nu sunt "lenese"
ECU de schimb
Mie problema mi se pare electrica, asa ca ce senzori sa mai schimb?
Am vizitat in total 6-7 mecanici/electricieni si inca am aceeasi problema.
Am citit pe forum cat de mult am putut si nu i-am de capat, daca s-a mai discutat si s-a remediat problema atunci se poate sterge topicul numai sa imi rezolv odata problema.
Daca are vreo influenta, inainte de aceasta problema, mentionez ca am schimbat kitul de ambreiaj si cutia de viteze.
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Daci a scris:Buna ziua!
Schimbat 3 senzori vibrochen ( la 2 saptamani, dupa o luna si apoi dupa 3 luni) timp in care imediat dupa schimb mergea perfect
viteze.
Schimbat 3 senzori vibrochen ( la 2 saptamani, dupa o luna si apoi dupa 3 luni) timp in care imediat dupa schimb mergea perfect
viteze.
Ce producator erau senzorii ? Acum pe masina ce senzor (marca) este? Am intalnit in foarte multe cazuri inlocuitori gen Facet care din fabrica noi ,nouti erau decalibrati , adica la Z16XE trebuie sa indice intre 2000- 2600 ohm ( foarte important, inclusiv la cald).
Ultima modificare făcută de Op3l la Joi 05 Jun, 2014 7:06 pm
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Da. Se pot vedea ambii senzori ( potentiometre )
Cel mai bine fa o inregistrare parametri cu masina mergand ...apoi transformi fisierul csv in xlsx si il citesti. www.zamzar.com face gratis conversia
Atasez unul de la mine ca sa vezi cum va arata....
https://www.dropbox.com/s/1t...201405251218.xlsx
Cel mai bine fa o inregistrare parametri cu masina mergand ...apoi transformi fisierul csv in xlsx si il citesti. www.zamzar.com face gratis conversia
Atasez unul de la mine ca sa vezi cum va arata....
https://www.dropbox.com/s/1t...201405251218.xlsx
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am avut 2 senzori Facet si ultimul este GM. Facet-ii m-au tinut 2 saptamani, respectiv 1 luna. GM-ul a tinut 3 luni dupa care problema a revenit.
Pe luni (pe 9.06.2014) am vorbit cu un electrician care i-a dat de capat anul trecut pana la un moment dat ca sa imi verifice fir cu fir. Altceva nu stiu ce se mai poate face. Oricum acum peste weekend o sa pun in practica ce mi-ati scris mai sus.
Ecu il am din 2011. In 2013 am pus altul de proba si masina taia la fel acceleratia. In martie 2014 l-am reconditionat pe cel din 2011 si masina face la fel.
Pe luni (pe 9.06.2014) am vorbit cu un electrician care i-a dat de capat anul trecut pana la un moment dat ca sa imi verifice fir cu fir. Altceva nu stiu ce se mai poate face. Oricum acum peste weekend o sa pun in practica ce mi-ati scris mai sus.
Ecu il am din 2011. In 2013 am pus altul de proba si masina taia la fel acceleratia. In martie 2014 l-am reconditionat pe cel din 2011 si masina face la fel.
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
Intre timp mi-am blindat EGR-ul. Dupa doua zile am aceeasi surpriza: taie din acceleratie. Cred ca am nimerit o masina cu problema fara rezolvare.
1.
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,21/06/2014. 23:2650
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2001,Vectra-B,Motor,Z 16 XE
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF1911077014
CodAtelierSauNumarTester: T912907092
Data de programare: 20140409
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 12206770 PX
systemSupplierECUSoftwareNumber: DJXL
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0001
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1587
Data de fabricatie: P0201A07
Raspuns negativ: 0x30
Cauza: 0x22
Nu sunt conditii, sau gresala de ordine.
Valori reale:
Tensiune baterie,12.4 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie,1.14 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.55 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.92 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.10 V
Poziþie clapetã - calculatã,15 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,0 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),4.79 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),101 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.68 V
Temperaturã lichid rãcire,103 °C
Temperatura aer admisie,1.55 V
Temperatura aer admisie,65 °C
Senzor rezervor,13.93 V
Senzor rezervor,29 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,0 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.08 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Inactiv
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),447 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),451 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),1 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,0 RPM
Turaþie prescrisã,800 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,3.8 ms
Timp de injecþie,0 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
2.
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,21/06/2014. 23:2705
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2001,Vectra-B,Motor,Z 16 XE
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF1911077014
CodAtelierSauNumarTester: T912907092
Data de programare: 20140409
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 12206770 PX
systemSupplierECUSoftwareNumber: DJXL
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0001
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1587
Data de fabricatie: P0201A07
Raspuns negativ: 0x30
Cauza: 0x22
Nu sunt conditii, sau gresala de ordine.
Valori reale:
Tensiune baterie,12.4 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie,1.55 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.76 V
Poziþie pedalã calculatã,16 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Inactiv
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),1.16 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),3.86 V
Poziþie clapetã - calculatã,21 %
Poziþie clapetã,Sarcinã parþialã
Turaþie motor,0 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),4.79 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),101 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.68 V
Temperaturã lichid rãcire,103 °C
Temperatura aer admisie,1.55 V
Temperatura aer admisie,65 °C
Senzor rezervor,13.93 V
Senzor rezervor,29 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,0 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.08 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Inactiv
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),447 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),451 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),7 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,0 RPM
Turaþie prescrisã,800 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,3.8 ms
Timp de injecþie,0 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
3.
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,21/06/2014. 23:2713
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2001,Vectra-B,Motor,Z 16 XE
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF1911077014
CodAtelierSauNumarTester: T912907092
Data de programare: 20140409
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 12206770 PX
systemSupplierECUSoftwareNumber: DJXL
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0001
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1587
Data de fabricatie: P0201A07
Raspuns negativ: 0x30
Cauza: 0x22
Nu sunt conditii, sau gresala de ordine.
Valori reale:
Tensiune baterie,12.3 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie,2.08 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,1.02 V
Poziþie pedalã calculatã,38 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Inactiv
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),2.08 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),2.92 V
Poziþie clapetã - calculatã,44 %
Poziþie clapetã,Sarcinã parþialã
Turaþie motor,0 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),4.79 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),101 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.68 V
Temperaturã lichid rãcire,103 °C
Temperatura aer admisie,1.55 V
Temperatura aer admisie,65 °C
Senzor rezervor,13.93 V
Senzor rezervor,29 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,0 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.08 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Inactiv
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),447 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),451 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),7 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,0 RPM
Turaþie prescrisã,800 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,3.9 ms
Timp de injecþie,0 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
4.
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,21/06/2014. 23:2719
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2001,Vectra-B,Motor,Z 16 XE
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF1911077014
CodAtelierSauNumarTester: T912907092
Data de programare: 20140409
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 12206770 PX
systemSupplierECUSoftwareNumber: DJXL
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0001
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1587
Data de fabricatie: P0201A07
Raspuns negativ: 0x30
Cauza: 0x22
Nu sunt conditii, sau gresala de ordine.
Valori reale:
Tensiune baterie,12.4 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie,2.65 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,1.31 V
Poziþie pedalã calculatã,64 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Inactiv
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),3.35 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),1.67 V
Poziþie clapetã - calculatã,76 %
Poziþie clapetã,Sarcinã parþialã
Turaþie motor,0 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),4.79 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),101 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.68 V
Temperaturã lichid rãcire,103 °C
Temperatura aer admisie,1.55 V
Temperatura aer admisie,65 °C
Senzor rezervor,13.93 V
Senzor rezervor,29 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,0 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.08 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Inactiv
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),447 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),447 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),7 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Cuplu maxim
Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,0 RPM
Turaþie prescrisã,800 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,3.8 ms
Timp de injecþie,0 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
5.
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,21/06/2014. 23:2726
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2001,Vectra-B,Motor,Z 16 XE
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF1911077014
CodAtelierSauNumarTester: T912907092
Data de programare: 20140409
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 12206770 PX
systemSupplierECUSoftwareNumber: DJXL
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0001
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1587
Data de fabricatie: P0201A07
Raspuns negativ: 0x30
Cauza: 0x22
Nu sunt conditii, sau gresala de ordine.
Valori reale:
Tensiune baterie,12.4 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie,4.18 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,2.08 V
Poziþie pedalã calculatã,100 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Inactiv
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),4.29 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),0.75 V
Poziþie clapetã - calculatã,99 %
Poziþie clapetã,Invalid
Turaþie motor,0 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),4.79 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),101 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.68 V
Temperaturã lichid rãcire,103 °C
Temperatura aer admisie,1.55 V
Temperatura aer admisie,65 °C
Senzor rezervor,13.93 V
Senzor rezervor,29 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,0 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.08 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Inactiv
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),447 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),447 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),7 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Cuplu maxim
Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,0 RPM
Turaþie prescrisã,800 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,3.8 ms
Timp de injecþie,0 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
6.
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,21/06/2014. 23:2732
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2001,Vectra-B,Motor,Z 16 XE
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF1911077014
CodAtelierSauNumarTester: T912907092
Data de programare: 20140409
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 12206770 PX
systemSupplierECUSoftwareNumber: DJXL
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0001
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1587
Data de fabricatie: P0201A07
Raspuns negativ: 0x30
Cauza: 0x22
Nu sunt conditii, sau gresala de ordine.
Valori reale:
Tensiune baterie,12.3 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie,1.14 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.55 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.61 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.39 V
Poziþie clapetã - calculatã,7 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,0 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),4.79 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),101 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.68 V
Temperaturã lichid rãcire,103 °C
Temperatura aer admisie,1.55 V
Temperatura aer admisie,66 °C
Senzor rezervor,13.93 V
Senzor rezervor,29 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,0 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.08 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Inactiv
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),447 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),451 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),1 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,0 RPM
Turaþie prescrisã,800 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,3.8 ms
Timp de injecþie,0 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
Si pentru ca "nu am destule probleme" mai apare asta:
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
DB77AAA
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2001|Vectra-B|ªasiu|ABS 430
Keyword #1: E9
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90576560 DS
systemSupplierECUHardwareNumber: EBC430
systemSupplierECUSoftwareNumber: OVEWCTE4000
Data de programare: 98/02/14
Identificare: 0201
Numãrul codurilor: 2
C0121 - Circuitul releului de ventile - defect de funcþionare
(02) - Nu este prezent
C0121 - Circuitul releului de ventile - defect de funcþionare
(09) - Nu este prezent
1.
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,21/06/2014. 23:2650
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2001,Vectra-B,Motor,Z 16 XE
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF1911077014
CodAtelierSauNumarTester: T912907092
Data de programare: 20140409
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 12206770 PX
systemSupplierECUSoftwareNumber: DJXL
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0001
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1587
Data de fabricatie: P0201A07
Raspuns negativ: 0x30
Cauza: 0x22
Nu sunt conditii, sau gresala de ordine.
Valori reale:
Tensiune baterie,12.4 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie,1.14 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.55 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.92 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.10 V
Poziþie clapetã - calculatã,15 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,0 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),4.79 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),101 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.68 V
Temperaturã lichid rãcire,103 °C
Temperatura aer admisie,1.55 V
Temperatura aer admisie,65 °C
Senzor rezervor,13.93 V
Senzor rezervor,29 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,0 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.08 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Inactiv
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),447 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),451 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),1 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,0 RPM
Turaþie prescrisã,800 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,3.8 ms
Timp de injecþie,0 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
2.
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,21/06/2014. 23:2705
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2001,Vectra-B,Motor,Z 16 XE
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF1911077014
CodAtelierSauNumarTester: T912907092
Data de programare: 20140409
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 12206770 PX
systemSupplierECUSoftwareNumber: DJXL
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0001
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1587
Data de fabricatie: P0201A07
Raspuns negativ: 0x30
Cauza: 0x22
Nu sunt conditii, sau gresala de ordine.
Valori reale:
Tensiune baterie,12.4 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie,1.55 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.76 V
Poziþie pedalã calculatã,16 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Inactiv
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),1.16 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),3.86 V
Poziþie clapetã - calculatã,21 %
Poziþie clapetã,Sarcinã parþialã
Turaþie motor,0 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),4.79 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),101 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.68 V
Temperaturã lichid rãcire,103 °C
Temperatura aer admisie,1.55 V
Temperatura aer admisie,65 °C
Senzor rezervor,13.93 V
Senzor rezervor,29 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,0 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.08 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Inactiv
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),447 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),451 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),7 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,0 RPM
Turaþie prescrisã,800 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,3.8 ms
Timp de injecþie,0 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
3.
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,21/06/2014. 23:2713
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2001,Vectra-B,Motor,Z 16 XE
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF1911077014
CodAtelierSauNumarTester: T912907092
Data de programare: 20140409
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 12206770 PX
systemSupplierECUSoftwareNumber: DJXL
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0001
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1587
Data de fabricatie: P0201A07
Raspuns negativ: 0x30
Cauza: 0x22
Nu sunt conditii, sau gresala de ordine.
Valori reale:
Tensiune baterie,12.3 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie,2.08 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,1.02 V
Poziþie pedalã calculatã,38 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Inactiv
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),2.08 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),2.92 V
Poziþie clapetã - calculatã,44 %
Poziþie clapetã,Sarcinã parþialã
Turaþie motor,0 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),4.79 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),101 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.68 V
Temperaturã lichid rãcire,103 °C
Temperatura aer admisie,1.55 V
Temperatura aer admisie,65 °C
Senzor rezervor,13.93 V
Senzor rezervor,29 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,0 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.08 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Inactiv
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),447 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),451 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),7 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,0 RPM
Turaþie prescrisã,800 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,3.9 ms
Timp de injecþie,0 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
4.
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,21/06/2014. 23:2719
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2001,Vectra-B,Motor,Z 16 XE
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF1911077014
CodAtelierSauNumarTester: T912907092
Data de programare: 20140409
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 12206770 PX
systemSupplierECUSoftwareNumber: DJXL
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0001
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1587
Data de fabricatie: P0201A07
Raspuns negativ: 0x30
Cauza: 0x22
Nu sunt conditii, sau gresala de ordine.
Valori reale:
Tensiune baterie,12.4 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie,2.65 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,1.31 V
Poziþie pedalã calculatã,64 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Inactiv
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),3.35 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),1.67 V
Poziþie clapetã - calculatã,76 %
Poziþie clapetã,Sarcinã parþialã
Turaþie motor,0 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),4.79 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),101 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.68 V
Temperaturã lichid rãcire,103 °C
Temperatura aer admisie,1.55 V
Temperatura aer admisie,65 °C
Senzor rezervor,13.93 V
Senzor rezervor,29 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,0 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.08 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Inactiv
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),447 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),447 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),7 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Cuplu maxim
Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,0 RPM
Turaþie prescrisã,800 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,3.8 ms
Timp de injecþie,0 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
5.
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,21/06/2014. 23:2726
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2001,Vectra-B,Motor,Z 16 XE
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF1911077014
CodAtelierSauNumarTester: T912907092
Data de programare: 20140409
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 12206770 PX
systemSupplierECUSoftwareNumber: DJXL
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0001
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1587
Data de fabricatie: P0201A07
Raspuns negativ: 0x30
Cauza: 0x22
Nu sunt conditii, sau gresala de ordine.
Valori reale:
Tensiune baterie,12.4 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie,4.18 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,2.08 V
Poziþie pedalã calculatã,100 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Inactiv
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),4.29 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),0.75 V
Poziþie clapetã - calculatã,99 %
Poziþie clapetã,Invalid
Turaþie motor,0 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),4.79 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),101 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.68 V
Temperaturã lichid rãcire,103 °C
Temperatura aer admisie,1.55 V
Temperatura aer admisie,65 °C
Senzor rezervor,13.93 V
Senzor rezervor,29 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,0 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.08 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Inactiv
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),447 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),447 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),7 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Cuplu maxim
Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,0 RPM
Turaþie prescrisã,800 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,3.8 ms
Timp de injecþie,0 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
6.
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,21/06/2014. 23:2732
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2001,Vectra-B,Motor,Z 16 XE
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF1911077014
CodAtelierSauNumarTester: T912907092
Data de programare: 20140409
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 12206770 PX
systemSupplierECUSoftwareNumber: DJXL
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0001
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1587
Data de fabricatie: P0201A07
Raspuns negativ: 0x30
Cauza: 0x22
Nu sunt conditii, sau gresala de ordine.
Valori reale:
Tensiune baterie,12.3 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie,1.14 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.55 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.61 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.39 V
Poziþie clapetã - calculatã,7 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,0 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),4.79 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),101 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.68 V
Temperaturã lichid rãcire,103 °C
Temperatura aer admisie,1.55 V
Temperatura aer admisie,66 °C
Senzor rezervor,13.93 V
Senzor rezervor,29 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,0 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.08 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Inactiv
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),447 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),451 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),1 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,0 RPM
Turaþie prescrisã,800 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,3.8 ms
Timp de injecþie,0 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
Si pentru ca "nu am destule probleme" mai apare asta:
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
DB77AAA
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2001|Vectra-B|ªasiu|ABS 430
Keyword #1: E9
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90576560 DS
systemSupplierECUHardwareNumber: EBC430
systemSupplierECUSoftwareNumber: OVEWCTE4000
Data de programare: 98/02/14
Identificare: 0201
Numãrul codurilor: 2
C0121 - Circuitul releului de ventile - defect de funcþionare
(02) - Nu este prezent
C0121 - Circuitul releului de ventile - defect de funcþionare
(09) - Nu este prezent
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:
Daca ai pus facaturi cam asa tin.
Mai poate fi din ECU chiar daca nu ai cod eroare memorat.
Schimbat 3 senzori vibrochen ( la 2 saptamani, dupa o luna si apoi dupa 3 luni) timp in care imediat dupa schimb mergea perfect
Daca ai pus facaturi cam asa tin.
Mai poate fi din ECU chiar daca nu ai cod eroare memorat.
Am pus alt ECU si taia la fel din acceleratie. L-am reconditionat pe cel existent si la fel face.
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
Nu am incercat sa suntez pedala de acceleratie. Sincer nici nu stiu cum, dar le voi spune electricienilor sa-mi faca.
Pana una alta, peste noapte imi trece prin minte daca nu poate fi cumva de la kitul de ambreiaj pentru ca pe loc pot sa apas pedala de acceleratie si raspunde ferm. Problema e doar in mers, doar in mers ezita 1-2-3 secunde...Kitul de ambreiaj l-am schimbat acum vreo doi ani. M-am tot gandit ca din moment ce nu am erori, atunci problema e in alta parte, nu pe partea electrica. Poate fi cumva de la rulmentul sau placa de presiune? Acum imi e ciuda ca e duminica si service-urile sunt inchise...
Sincer sunt deja scarbit, sunt in al saptelea loc cu masina la reparat. Am si fost trimis de la unul la altul si mai departe la altul si tot asa...
Pana una alta, peste noapte imi trece prin minte daca nu poate fi cumva de la kitul de ambreiaj pentru ca pe loc pot sa apas pedala de acceleratie si raspunde ferm. Problema e doar in mers, doar in mers ezita 1-2-3 secunde...Kitul de ambreiaj l-am schimbat acum vreo doi ani. M-am tot gandit ca din moment ce nu am erori, atunci problema e in alta parte, nu pe partea electrica. Poate fi cumva de la rulmentul sau placa de presiune? Acum imi e ciuda ca e duminica si service-urile sunt inchise...
Sincer sunt deja scarbit, sunt in al saptelea loc cu masina la reparat. Am si fost trimis de la unul la altul si mai departe la altul si tot asa...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Pentru a nu munci si cheltui,inutil,eu am un T-eu cu un manometru de 10 bari,pe care il intercalez(conectori originali) pe turul circuitului de benzina,la iesire din pompa.In acest mod,vizualizez presiunea combustibilului in momentele critice(intreruperi in sarcina),fapt ce imi confirma necesitatea inlocuirii pompei,sau nu.
- ablan
- **
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
Ai putea sa schimbi si pompa.... pompa de benzina nu e un capat de tara si se schimba relativ usor. Eu am schimbat cu ajutorul telefonic a lui dancuciureanu singur in fata blocului. M-a costat in jur de 200 de lei noua cu 2 ani garantie marca Topran.
Pompa veche o am si acum si de fiecare data cand o alimentez pleaca, functioneaza fara probleme. Ce se intampla, uneori se gripa si nu-mi mai pornea masina in cazul meu (asa m-am cunoscut cu Dan). Presupun ca daca o luam la palme de fiecare data isi revenea, dar am ales sa schimb.
Si in cazul tau este posibil ca pompa, desi produce suficienta presiune pe sistm, sa aiba sincope in functionare.
Mai exista posibilitatea sa ai impuritati in rezervor. Eu am gasit cand am schimbat pompa, si le-am eliminat. Cu ocazia asta mai schimbi si filtrul de benzina, chiar daca e relativ nou/bun.
Bafta si nu dispera, o sa gasesti pana la urma o rezolvare...
Pompa veche o am si acum si de fiecare data cand o alimentez pleaca, functioneaza fara probleme. Ce se intampla, uneori se gripa si nu-mi mai pornea masina in cazul meu (asa m-am cunoscut cu Dan). Presupun ca daca o luam la palme de fiecare data isi revenea, dar am ales sa schimb.
Si in cazul tau este posibil ca pompa, desi produce suficienta presiune pe sistm, sa aiba sincope in functionare.
Mai exista posibilitatea sa ai impuritati in rezervor. Eu am gasit cand am schimbat pompa, si le-am eliminat. Cu ocazia asta mai schimbi si filtrul de benzina, chiar daca e relativ nou/bun.
Bafta si nu dispera, o sa gasesti pana la urma o rezolvare...
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
- ablan
- **
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
La mine simtomele au fost ceva mai grave dar de scurta durata...
Dupa un drum lung, nu mi-a mai pornit, am dat la automat pana am zapacit-o... Pe tester, mi-a aratat ca nu-mi recunoaste chipul, am pornit-o cu cealalta cheie si la cateva zile "a uitat-o" si pe asta.
M-ia pornit-o Dan, mi-a rescris cheile si mi-a recomandat sa schimb bateria. Am schimbat-o.
Dupa un alt drum, aceeasi poveste, dar de data asta, tot Dan, a gasit vinovatul, pomap de benzina...
Am schimbat-o, rescris cheile, totul a mers perfect dupa...(pe partea asa).. Off topic, la scurt timp mi-a muri bobina...de batranete.
Codurile de eroare, nu le stiu, au fost cateva, adunate atunci, Dan nu cred ca-i mai aminteste la cate masini vede saptamanal...
Am avut si eu eroarea de EGR mult timp si s-a rezolvat dupa o curatare in cazul meu...
Incearca si ce a propus big_electro61...poate afli asa daca ai sau nu probleme cu pompa...
Multa bafta, daca te pot ajuta cumva...o fac cu drag
Dupa un drum lung, nu mi-a mai pornit, am dat la automat pana am zapacit-o... Pe tester, mi-a aratat ca nu-mi recunoaste chipul, am pornit-o cu cealalta cheie si la cateva zile "a uitat-o" si pe asta.
M-ia pornit-o Dan, mi-a rescris cheile si mi-a recomandat sa schimb bateria. Am schimbat-o.
Dupa un alt drum, aceeasi poveste, dar de data asta, tot Dan, a gasit vinovatul, pomap de benzina...
Am schimbat-o, rescris cheile, totul a mers perfect dupa...(pe partea asa).. Off topic, la scurt timp mi-a muri bobina...de batranete.
Codurile de eroare, nu le stiu, au fost cateva, adunate atunci, Dan nu cred ca-i mai aminteste la cate masini vede saptamanal...
Am avut si eu eroarea de EGR mult timp si s-a rezolvat dupa o curatare in cazul meu...
Incearca si ce a propus big_electro61...poate afli asa daca ai sau nu probleme cu pompa...
Multa bafta, daca te pot ajuta cumva...o fac cu drag