Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Caroserie
  • Stefan0900

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Salutari colegi

Cred ca sunt unul dintre cei mai ghinionisti dintre cei de aici... la o saptamana si cateva zile dupa ce am ridicat masina de la dealer (un opel insignia B din 2017) m-am lovit cu un Ford Fiesta... Lovitura mi-am luat-o in partea din stanga-fata si am observat totusi ca aripa din dreapta fata (partea opusa) este putin desprinsa si indoita. Aveti idee de ce? Am dus-o la reprezentanta Opel din Galati si cineva de acolo spunea ca s-ar putea sa fie din cauza lonjeroanelor.... Are dreptate, asta sa fie oare? Imi este extrem de frica si char sper sa nu fie asta pentru ca am inteles ca daca lonjeroanele sunt afectate e foarte grav...

O sa las si cateva poze cu aripa: https://imgur.com/a/GagnMhJ

Stau ca pe ace si cred ca voi suna maine la reprezentanta sa vad daca au facut reconstatarea (am lasat-o marti) pentru ca ma macina foarte mult acest lucru...
PS. Mentionez ca masina am dus-o acasa si in reprezentanta pe rotile ei si parea sa fie ok (nu tragea in vreo parte, nu se auzea nimic, accelera si frana ca si inainte).


MODEL: Insignia 2017
MOTOR: B20DTH
Skip ads

  • yeti

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka 2016 B1.4NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2006

  • Mesaj Privat
S-ar putea ca aripa lovita (stanga) sa fi impins in capota, iar aceasta, la randul ei, a impins in aripa dreapta.
  • Stefan0900

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2020

  • Mesaj Privat
@yeti la asta m-am gandit si eu initial dar m-a pus pe ganduri acel mecanic de la opel...
in plus stau si ma gandesc daca impingea capota se mai putea indoi ea asa, in partea de jos?

https://imgur.com/a/vQmqqrI
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Daca iti impingea capota , o facea pe toata marginea , si impingea egal , daca o facea dintr-o parte , ramanea gap inegal , si acolo se vedea clar.Impactul trebuia sa fie destul de sus sa poate stramba balamalele , ori sa haiasca capota si apoi aripa opusa.Ala este efectul impingerii dintr-o parte , ar trebui verificat panoul frontal , si trager , ala care este legat de lonjeroane.Posibil ca lonjeroanele sa fie intacte , si sa fie doar tragerul stramb , fara verificare nu se poate , trebuie inspectie vizuala acolo.Capota are prinderile sus , nu are treaba cu partea de jos , si daca impactul a fost cat mai in botul masinii , acolo este foarte vulnerabil acel trager.Mai pe romaneste este haisat , sta heghes.Depinde si cum a fost impactul , daca in forma de ''T'' e clar haita , daca a fost stearsa dintr-o parte nu este asa mare strambaciunea.Sunt curios cum arata partea lovita.
  • Stefan0900

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2020

  • Mesaj Privat
@black_soulwhite Multumesc de reply, chiar m-ai linistit putin. Daca este trager-ul de vina cat de grav este? Legat de asta, atasez o poza aici ( https://imgur.com/a/u225hfA ) - acea bucata de metal incercuita era indoita, chiar aproape la 90 de grade, in jos. Este grav?

Legat de panoul frontal, chiar imi sarise acel capac din partea stanga (unde am fost lovit) de sub masina - sper sa nu confund - e o bucata de plastic, neagra, nu? Impactul nu a fost chiar in forma de T, nu a fost perpendicular, a fost la un 45 de grade sa zicem desi nu-s sigur, chiar nu mai tin minte

PS. Ti-am lasat in PM cateva imagini cu lovitura
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
O sa trebuiasca demontata toata partea din fata , faruri , aripi , bara si restul prinse pe trager.Tragerul ala echipat , are partea de sus cu incuietoarea la capota , partea mare care tine radiatoarele si bara aia care este plina cu spuma , legata de lonjeroane , pentru impactul frontal.Asa am vazut la majoritatea masinilor la demontare , nu stiu la insignia cum sunt asezate exact , dar trebuie sa fie acolo.Daca bucata aia incercuita este indoita la 90 de grade in jos , forta de impingere a fost destul de mare , incat ansamblul de pe partea soferului a fost impins cumva in jos si aruncat inspre pasager.Trebuie imaginatie bogata sa iti formezi o impresie , dar nu este greu.Dar poate mai vin si alti colegi cu alte teorii.Aia rupta este grila , nu panoul frontal.Daca esti vinovat , o sa te cam usture la buzunar , asta este clar.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Caroserie

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR