Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • GHd9523

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Salut. De o luna tot am o problema. Mi s-a aprins un martor in bord, si anume cel cu cheita si masina. Se aprinde, se stinge, nu stiu ce are. In unele momente sta aprins cu orele. Daca inchid motoru cu martorul aprins, cand vreau s-o pornesc, nimic, invarte in gol. Si trebuie sa astept cu orele pana merge. Aveti idee ce ar putea avea? Eu ma gandeam la calculator, poate o fi el stricat, dar nu stiu, nu ma pricep asa de bine. Am sunat mecanicul dimineata deoarece nu mai porneste deloc si mi-a spus ca ar fi un inel la contact care s-a stricat si din cauza aceasta nu merge. Aveti idei? M-ar ajuta enorm si alte sfaturi, multumesc!


MODEL: Opel Astra G 2004
MOTOR: 1.7CDTI
Skip ads

  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Masinuta cu cheita ramasa aprinsa la contact inseamna ca ECU are erori stocate.
Cand ramane aprinsa in mers, eroarea este prezenta si ECU intra in limp mode ca sa protejeze motorul.
Schimba mecanicul, nu contactul masinii.

Pana nu pui tester-ul pe ea nu vei afla ce are.
  • GHd9523

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2020

  • Mesaj Privat
A pus testerul pe ea si zice ca nu i-a aparut nici o eroare.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

mecanicul minte sau nu stie sa lucreze cu interfata de diagnoza.

daca e becul aprins in bord cu siguranta ai/ai avut erori.

Spune-i sa-ti arate, fa poze si posteaza aici.

inelul de la contact de care zice el probabil e cel care citeste cipul immo, dar si asa ar trebui sa dea erori pe tester legate de immo.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
GHd9523 a scris:Salut. De o luna tot am o problema. Mi s-a aprins un martor in bord, si anume cel cu cheita si masina. Se aprinde, se stinge, nu stiu ce are. In unele momente sta aprins cu orele. Daca inchid motoru cu martorul aprins, cand vreau s-o pornesc, nimic, invarte in gol. Si trebuie sa astept cu orele pana merge. Aveti idee ce ar putea avea? Eu ma gandeam la calculator, poate o fi el stricat, dar nu stiu, nu ma pricep asa de bine. Am sunat mecanicul dimineata deoarece nu mai porneste deloc si mi-a spus ca ar fi un inel la contact care s-a stricat si din cauza aceasta nu merge. Aveti idei? M-ar ajuta enorm si alte sfaturi, multumesc!
MODEL: Opel Astra G 2004
MOTOR: 1.7CDTI

Daca becul masina cu cheita clipeste, e problema de imobilizare (immo defect sau cip pus incorect).
ECU la modelul asta nu se defecteaza. E "ascuns" bine.
Daca mecanicul ti-a spus prin telefon ca e imobilizatorul stricat, cauta alt mecanic.
Pune locatia in Profil daca vrei sa te-ajute cineva.
  • budara

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2007

  • Mesaj Privat
foloseste metoda ""agrafa"" si vezi ce eroare iti da.Apesi pe frina si acceleratie la maxim si pui cheia pe treapta 2 numarind de cite ori pulseaza masina cu cheita.Fi atent ca ca este o mica pauza intre pulsatii Noteaza numarul dupa fiecare pauza si vezi in tabelul de erori (il gasesti aici pe forum) ce problema ai.Dupa ce rezolvi eroarea scoti siguranta galbena cam 4-5 minute si eroarea este stearsa fara sa dai bani la smecheri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR