Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • RBadiu537

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Am o problema la masina care nu se gaseste inca rezolvare. In septembrie anul trecut am rectificat Turbo tot pe eroarea overboost si a mers super masina vreo 9000km pana de aprox 2 luni inainte de pandemie Smile, pana ce iarasi de 2 ori limp mode si svs, de atunci am dus masina la service si vorbesc cu cei de la service doar la telefon.. si anume: a dat jos turbo pus pe aparat si functioneaza perfect, a schimbat electrovalva turbo pierburg la fel, a schimbat egr de la o alta masina aflata in service la fel face s.au apucat sa dea jos galeria de admisie au dus filtrul de particule la curatat la fel face. Nu stiu ce factura ma asteapta dupa ce e gata... dar vineri la telefon am vb cu mecanicul si a zis ca la fel face si cu filtru curatat. Ce ziceti? Au schimbat/ curatat multe si nu e rezolvata..


MODEL: Opel insignia
MOTOR: 2.0 cdti 130cp
Skip ads

  • RBadiu537

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Revin cu update: schimbat si galeria de admisie avea rupte bucati din clapete. Dat jos iarasi turbo pe banc si testat: perfect. Masina da in nas acum la accelerari bruste. Iarasi eroarea overboost.
  • DDorynetz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Verificã și furtunurile de vacuum. Vezi cã pe radiatorul egr, sunt conectate 2 furtunuri și între ele un altul scurt folosit drept dop, și acesta este posibil sa fie fisurat si sa prindã aer. In cazul meu, funcționa Ok in mers normal, dar când dãdeam talpã, îmi dãdea SVS; dupã repornire își revenea. Vezi dacã cu motorul pornit, actuatorul turbinei primește vacuum normal, și trage geometria in jos pe toatã cursa...
Ce erori îți dã acum?
Ce an e motorul?
  • RBadiu537

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Pe vacum s.a facut test si in mers. E ok. A mai verificat turbina inca o data apoi am comandat actuator nou si la fel face. Tot eroarea P0234.11. este. Am imprumutat alta turbina din dezmembrari si la fel face. 2009 e motorul. nu e refacut cand am adus masina am facut pompa de ulei la bistrita si e foarte bun motorul mi.au aratat cuzineti si toate alea. A mai avut la un moment dat motorina pe la injectoare dar s.a rezolvat. In rest nu a avut nici o problema motorul
  • DDorynetz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Tot ce pot eu acum sã mai zic, este sã cureți senzorii și sã verifici cãblãraia de pe motor; cele care duc la injectoare, au creat unora probleme, din cauzã cã acestea au o izolație cam slabã calitativ și frecându-se intre ele, se uzeazã, ducând la..probleme, însã nu-mi amintesc sã fi apãrut codul tãu de eroare. Codul tãu l-am întâlnit doar in cazuri legate de turbinã/actuator/electrovalva....
  • LucianCv

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Astra j a20dth. recomditionat toral turbo si reinvatat pe masina, curatat egr, pipa, clapeta, dpf ( la odorhie). Schimbat bujii ( cu beru- care face si gm), senzor presiume dpf( am pus acum 16000 km un swag care se tot decalibra, cel nou se decalibreaza si el, gm fiimd). Galerie admisie schimbata cu una noua acum 40 000 km. Am dus masina la 2 service renumite din Buc, nu au vazut ceva in neregula. Care a fost solutia la tine ca eu am obosit sa caut?! As cumpara a sticla cu benzina ...
Am aceleai probleme, da in nas, acceleraza relativ greu, eroare P0234 plus cea pt decalibrare senzor dpf P2453 ( parca).
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Overboost, am vazut la insignia din cauza elevtrovalvei de pe vacum, care comanda geometria turbinei. Chiar daca aparent functiona, atunci cand era comandata pentru deschideri partiale, mergea in trepte.
  • LucianCv

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut
Am schimbat o acum 40000 dar o pot reinoi.
@RBadiu537 - cum ai rezolvat?
@DDorynetz - unde este radiatorul EGR?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca racitor EGR vrea sa zica ..

Pe el mai vine montat un suport din tabla cu niste coliere pt fixat furtune/cabluri..dar se vad in poza furtunele si stutul ala orb...
  • LucianCv

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
MErsi de poza, Livcro!
Ieri am luat masina de la service: actuatorul turbinei avea comportament diferit fata de testul pe banc. Pe diagnoza a iesit un paramatru 0,6X volti in loc de 0.8 , Se regleaza direct din turbo. Motivul conform cu cel care a reconditionat turbina, imbatranirea membranei sau interferente intre cabluri (mai greu de crezut pe CAN) .
  • LucianCv

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Dupa 40 km in care masina a mers ok, la kick down pe a doua are zvâcniri, se aude un sunet de refulare/ aer scos. Senzatia in masina este appe ca atunci cand intra asr.
@Livcro, te rog um cadru mai larga ca eu nu am vazut unde vine acest racitor. Poza e de deasupra masinii sau de sub? EGR stiu unde e dar nu am gasit racitor sub el.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Poza e de deasupra motorului. E situat in fata motorului in partea stanga a masinii. In dreapta pozei se vede o bucata din furtunul intercooler. In poza lipseste un suport de tabla pe care sunt fixate ceva furtune/cabluri...de aia e asa vizibil. Dupa ce e montat suportul ala, nu se mai vede decat partea frontala si laterala dreapta a capacului.
  • RBadiu537

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2020

  • Mesaj Privat
S.a rezolvat cred singura Smile dupa toate astea turbina refacuta, electrivalva, galeria de admisie, curatat dpf, schimbat 2 egr.uri iarasi dus turbo era perfect pe banc. Nu as putea sa zic ce s.a intamplat. Am luat masina cu nervi de la service si dupa vreo saptamana de mers cu ea asa mai lejer s.a dus o bujie cu senzor. Am schimbat.o si parca si motorul a mers mai bine.. am inceput sa o mai fortez ince incet si a disparut. Parca prin minune. Accelerez pana la rosu in orice viteza si nu mai face. Acum nu stiu ce sa zic pentru ca si prima regenerare la dpf (dupa ce l.am curatat cu nustiu ce solutii speciale cu presiune) a fost cam dura.. cu fum de sub capota si pe la faruri de m.am speriat. Dar e ok acum si dpf.ul
  • RBadiu537

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Si restul regenerarilor le fac in afara orasului in a3.a la max 3000rpm... nu avem autostrada dar imi permite drumul dus intors 15-20km
  • LucianCv

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Ai curatat traseele de la Galeria de admisie dupa ce ai schimbat-o? A facut reinvatare la galeria de admisie?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR