Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • cofetaru

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Salutare, o intrebare la care nu i am dat de cap, in sensul nu am gasit nimic pe net.

Cateodata, de exemplu astazi, turometrul imi statea la 900RPM cand am ajuns in fata casei in loc de 800rpm. ( dupa ce am condus 10 km de la munca, in regim normal)

Egr curatat a fost curatat acum 1 saptamana + revizie abia facuta, fara scurgeri, fara probleme pe calculator/obd toate la verificate la service Bosch.

dpf in parametri, regenerarea facuta acum 80km.

Nu era o regenerare activa deoarece aveam consum la relanti de 0.6%.

Ce parere aveti ce ar putea fi?🤔 sa fie ceva normal? Apa era la 70 grade

Astra j 1.7 cdti 110 hp 2011


MODEL: Astra 2011
MOTOR: A17DTR
Skip ads

  • adyman

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Sincer...a trebuit sã citesc de vreo trei ori mesajul cã sa gãsesc anormalitatea...era sã zic,cã te scarpini fara sa te mãnânce....Serios acu' :cred cã totul se leagã de faptul cã apa nu era în 90.....in cei 10 km...trebuia sã fie acolo! Pãrerea mea! Bafta!
  • cofetaru

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Anormalitatea era in high rpm unde statea la 900 rpm nu cred ca era nevoie sa citesti de 4 ori.

Masina avea la relanti 900RPM fara sa fie regenerare, cu consum de (0.6 lh)

Nici dimineata nu sta la 900 rpm decat cand este super frig.
  • adyman

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Nu ai pretenții de 800 pânã nu e apa in 90...asta se știe...bafta!
  • adyman

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2006

  • Mesaj Privat
....
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Dacã ai consumatori electrici, fiind și iarna, nu e anormal sa ai turația crescuta. Motorul sta un pic mai turat pt ca alternatorul sa îți poatã alimenta consumatorii și sa încarce și bateria simultan. Data viitoare oprește toți consumatorii cu 2-3 min înainte de a ajunge la destinație.. Și verifici când ajungi care e turatia
  • cofetaru

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Am inteles, deci nu e panica. Merci de info 🙌🏽
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Dupa 10 km apa e la 70° .....nu e ok , schimba termostatul si ca sa iti dai seama daca termostatul deschide prea devreme , in cazul tau , pune mana pe furtunul gros care vine de la termostat la radiator , este sub clapeta de acceleratie si daca frige la 70° sigur termostatul deschide mai devreme si nu e ok, consum marit de combustibil, uzura prematura motor ,regenerari mai dese si inca o chestie de care iti poti da seama daca termostatul e deschis , vine antigel pe furtunasul subtire pe la vasul de expansiune.
Scv-ul l-ai schimbat vreodata , mie mi se pare suspect, ai cumva si relanti instabil cateodata ?
  • cofetaru

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Merci de info, astazi am plecat la munca si aproape cand am ajuns aveam 70-80 grade si era ridicata turatia la 900rpm cand stateam la semafor desi nu se auzea nimic ca si cum ar fi fortat/turat motorul.

Imediat in urmatorul minut a ajuns la 90 grade si a scazut la 800rpm cand stateam pe loc.

Aseara am facut si destul de repede cei 10km, cred ca in 15 minute si d aia nu a ajuns la 90 grade.

Scv-ul l am schimbat acum 2 saptamani, deoarece abia am cumparat masina si am schimbat tot ce a fost nevoie, din ce au spus mecanicii de la Bosch (curatat egr, clapeta, discuri placute filtre scv furtun intercooler ca era spart etc)si fara eroare pe tester totul in parametri.

Nu mai am fluctuatii acum, inainte aveam ca era scv defect.

Am sa mai arunc un ochi intre timp si am sa pun o intrebare la mecanic ca tot trebuie sa fac Itp-ul si o sa il fac la ei.
  • adyman

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Deci ce spuneam de 90...clar..no stress!Bafta!
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pe timp rece , pana ajunge acul de la apa la 90° , nu scade relantiul de la 1000, dupa 90° scade la 850 si acolo moare , consumul in relanti la 90° fara consumatori si fara Ac pornit ,este 0,4...0,5 l / 1h. Asa functioneaza a mea , cu termostat nou original, injectoare reconditionate total la Denso si SCV nou inbunatatit .
  • cofetaru

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2021

  • Mesaj Privat
adyman a scris:Deci ce spuneam de 90...clar..no stress!Bafta!


Am inteles, merci de info.

Ii raspunsesem lui radu, oricum nu e panica daca sta asa pana ajunge doar ca nu eram sigur, dar acum sunt stress free daca si la voi este la fel.

Mai am doar un stress injectoarele, sa am grija sa merg turat 😂, oricum schimb pe la 2200-2500max cand e rece si dupa cam pe la 3000.

Acum oricm, poti sa schimbi tu si la 4000 daca vor sa se infunde tot se infunda.😂😂
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
E o mare greseala treaba cu turatul motorului , mai ales in regenerare si mai ales daca motorul are probleme cu injectia , deci mare grija , nu vb. ca asa cred eu , stiu de la cineva care se ocupa doar cu injectia , egr, scv , diagnoza denso , doar , repet , doar la motoru de 1,7 cdti si la cel de 1,6 cdti , nu face altceva si stie ce face si ce zice si care cred ca e cel mai bun pe domeniul asta.
  • cofetaru

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Am inteles, pei nu am nici o problema cu cele enumerate, ma refeream la stilul de condus care trebuie adoptat pentru a nu infunda respectivele
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR