cofetaru
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2021
- Mesaj Privat
Salutare, o intrebare la care nu i am dat de cap, in sensul nu am gasit nimic pe net.
Cateodata, de exemplu astazi, turometrul imi statea la 900RPM cand am ajuns in fata casei in loc de 800rpm. ( dupa ce am condus 10 km de la munca, in regim normal)
Egr curatat a fost curatat acum 1 saptamana + revizie abia facuta, fara scurgeri, fara probleme pe calculator/obd toate la verificate la service Bosch.
dpf in parametri, regenerarea facuta acum 80km.
Nu era o regenerare activa deoarece aveam consum la relanti de 0.6%.
Ce parere aveti ce ar putea fi?🤔 sa fie ceva normal? Apa era la 70 grade
Astra j 1.7 cdti 110 hp 2011
MODEL: Astra 2011
MOTOR: A17DTR
Cateodata, de exemplu astazi, turometrul imi statea la 900RPM cand am ajuns in fata casei in loc de 800rpm. ( dupa ce am condus 10 km de la munca, in regim normal)
Egr curatat a fost curatat acum 1 saptamana + revizie abia facuta, fara scurgeri, fara probleme pe calculator/obd toate la verificate la service Bosch.
dpf in parametri, regenerarea facuta acum 80km.
Nu era o regenerare activa deoarece aveam consum la relanti de 0.6%.
Ce parere aveti ce ar putea fi?🤔 sa fie ceva normal? Apa era la 70 grade
Astra j 1.7 cdti 110 hp 2011
MODEL: Astra 2011
MOTOR: A17DTR
- adyman
- **
- 206 mesaje
- din 28 Oct 2006
- Astra 2010 1.7 CDTI
- Iasi
adyman
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2010 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2006
- Mesaj Privat
cofetaru
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2021
- Mesaj Privat
- adyman
- **
- 206 mesaje
- din 28 Oct 2006
- Astra 2010 1.7 CDTI
- Iasi
adyman
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2010 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2006
- Mesaj Privat
- adyman
- **
- 206 mesaje
- din 28 Oct 2006
- Astra 2010 1.7 CDTI
- Iasi
adyman
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2010 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2006
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Dacã ai consumatori electrici, fiind și iarna, nu e anormal sa ai turația crescuta. Motorul sta un pic mai turat pt ca alternatorul sa îți poatã alimenta consumatorii și sa încarce și bateria simultan. Data viitoare oprește toți consumatorii cu 2-3 min înainte de a ajunge la destinație.. Și verifici când ajungi care e turatia
cofetaru
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2021
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Dupa 10 km apa e la 70° .....nu e ok , schimba termostatul si ca sa iti dai seama daca termostatul deschide prea devreme , in cazul tau , pune mana pe furtunul gros care vine de la termostat la radiator , este sub clapeta de acceleratie si daca frige la 70° sigur termostatul deschide mai devreme si nu e ok, consum marit de combustibil, uzura prematura motor ,regenerari mai dese si inca o chestie de care iti poti da seama daca termostatul e deschis , vine antigel pe furtunasul subtire pe la vasul de expansiune.
Scv-ul l-ai schimbat vreodata , mie mi se pare suspect, ai cumva si relanti instabil cateodata ?
Scv-ul l-ai schimbat vreodata , mie mi se pare suspect, ai cumva si relanti instabil cateodata ?
cofetaru
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2021
- Mesaj Privat
Merci de info, astazi am plecat la munca si aproape cand am ajuns aveam 70-80 grade si era ridicata turatia la 900rpm cand stateam la semafor desi nu se auzea nimic ca si cum ar fi fortat/turat motorul.
Imediat in urmatorul minut a ajuns la 90 grade si a scazut la 800rpm cand stateam pe loc.
Aseara am facut si destul de repede cei 10km, cred ca in 15 minute si d aia nu a ajuns la 90 grade.
Scv-ul l am schimbat acum 2 saptamani, deoarece abia am cumparat masina si am schimbat tot ce a fost nevoie, din ce au spus mecanicii de la Bosch (curatat egr, clapeta, discuri placute filtre scv furtun intercooler ca era spart etc)si fara eroare pe tester totul in parametri.
Nu mai am fluctuatii acum, inainte aveam ca era scv defect.
Am sa mai arunc un ochi intre timp si am sa pun o intrebare la mecanic ca tot trebuie sa fac Itp-ul si o sa il fac la ei.
Imediat in urmatorul minut a ajuns la 90 grade si a scazut la 800rpm cand stateam pe loc.
Aseara am facut si destul de repede cei 10km, cred ca in 15 minute si d aia nu a ajuns la 90 grade.
Scv-ul l am schimbat acum 2 saptamani, deoarece abia am cumparat masina si am schimbat tot ce a fost nevoie, din ce au spus mecanicii de la Bosch (curatat egr, clapeta, discuri placute filtre scv furtun intercooler ca era spart etc)si fara eroare pe tester totul in parametri.
Nu mai am fluctuatii acum, inainte aveam ca era scv defect.
Am sa mai arunc un ochi intre timp si am sa pun o intrebare la mecanic ca tot trebuie sa fac Itp-ul si o sa il fac la ei.
- adyman
- **
- 206 mesaje
- din 28 Oct 2006
- Astra 2010 1.7 CDTI
- Iasi
adyman
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2010 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2006
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Pe timp rece , pana ajunge acul de la apa la 90° , nu scade relantiul de la 1000, dupa 90° scade la 850 si acolo moare , consumul in relanti la 90° fara consumatori si fara Ac pornit ,este 0,4...0,5 l / 1h. Asa functioneaza a mea , cu termostat nou original, injectoare reconditionate total la Denso si SCV nou inbunatatit .
cofetaru
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2021
- Mesaj Privat
adyman a scris:Deci ce spuneam de 90...clar..no stress!Bafta!
Am inteles, merci de info.
Ii raspunsesem lui radu, oricum nu e panica daca sta asa pana ajunge doar ca nu eram sigur, dar acum sunt stress free daca si la voi este la fel.
Mai am doar un stress injectoarele, sa am grija sa merg turat 😂, oricum schimb pe la 2200-2500max cand e rece si dupa cam pe la 3000.
Acum oricm, poti sa schimbi tu si la 4000 daca vor sa se infunde tot se infunda.😂😂
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
E o mare greseala treaba cu turatul motorului , mai ales in regenerare si mai ales daca motorul are probleme cu injectia , deci mare grija , nu vb. ca asa cred eu , stiu de la cineva care se ocupa doar cu injectia , egr, scv , diagnoza denso , doar , repet , doar la motoru de 1,7 cdti si la cel de 1,6 cdti , nu face altceva si stie ce face si ce zice si care cred ca e cel mai bun pe domeniul asta.
cofetaru
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2021
- Mesaj Privat