subdread
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2020
- Mesaj Privat
Salutare,
Azi mergeam prin oras , si m-am trezit brusc cu 3L/100 consum la relanti.
Mentionez ca eram la semafor.
Motorul se auzea ok, nu a facut nicio figura.
Am oprit 10 minute, a pornit perfect, si apoi a revenit la 0,7 - 0,8 .
Are cineva idee de la ce ar putea fi ?
MODEL: Insignia 2013
MOTOR: 2.0 Biturbo 195cp
Azi mergeam prin oras , si m-am trezit brusc cu 3L/100 consum la relanti.
Mentionez ca eram la semafor.
Motorul se auzea ok, nu a facut nicio figura.
Am oprit 10 minute, a pornit perfect, si apoi a revenit la 0,7 - 0,8 .
Are cineva idee de la ce ar putea fi ?
MODEL: Insignia 2013
MOTOR: 2.0 Biturbo 195cp
- deleted-55100
- **
- 109 mesaje
- din 29 Oct 2010
deleted-55100
- Mesaje scrise: 109
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2010
- Mesaj Privat
subdread
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2020
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Da, exact fara sa anunte. Probabil regimul de mers, al tau, nu i-a permis sa isi faca o regenerare "la drum" si atunci, face si ea unde poate.
Nu mai opri motorul in astfel de situatii, pentru ca doar rau ii faci asa (alterarea uleiului cu motorina, colmatare DPF, temperaturi mari in multe elemente...ramase fara racire)
Sunt rauri de informatii, cum sa stii cand se face regenerarea, ce trebuie facut, ce nu trebuie facut ...
Nu ar strica sa citesti si manualul de utilizare, al masinii.
Drumuri bune!
Nu mai opri motorul in astfel de situatii, pentru ca doar rau ii faci asa (alterarea uleiului cu motorina, colmatare DPF, temperaturi mari in multe elemente...ramase fara racire)
Sunt rauri de informatii, cum sa stii cand se face regenerarea, ce trebuie facut, ce nu trebuie facut ...
Nu ar strica sa citesti si manualul de utilizare, al masinii.
Drumuri bune!
subdread
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2020
- Mesaj Privat
Ma speriasem putin am zis sa nu fie altceva mai grav, gen sa consume uleiul si sa se frece componentele fara lubrifiere... n-am mai vazut consum de 3L la relanti la nicio masina brusc asa.
O scot la drum lung azi si regenerez dpf-ul . O sa iau si aditiv de curatare .
Ce-i drept pe fosta Citroen C5 o scoteam mai des din oras.
Merci de info!
O scot la drum lung azi si regenerez dpf-ul . O sa iau si aditiv de curatare .
Ce-i drept pe fosta Citroen C5 o scoteam mai des din oras.
Merci de info!
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
1. La Citroen au alt sistem de regenerare...e un lichid special care se injeceteaza in DPF...e mai safe, dar lichidul costa f mult.
2. Scrie in manual ca oprirea motorului in timpul regenerarii poate dauna grav motorului...
Atenþie
Dacã procesul de curãþare este
întrerupt de mai multe ori, existã
un risc crescut de provocare
a unei avarii grave de motor.
vezi pe la pagina 131..pe acolo
2. Scrie in manual ca oprirea motorului in timpul regenerarii poate dauna grav motorului...
Atenþie
Dacã procesul de curãþare este
întrerupt de mai multe ori, existã
un risc crescut de provocare
a unei avarii grave de motor.
vezi pe la pagina 131..pe acolo