Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Nionut

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara,

Detin un Opel astra H 1.7 cdti 74 kw, an de fabricatie 2005.
Foarte multe persoane o sa-mi spuna ca s-a mai discutat despre aceasta problema.
De ceva timp (1 an) tot ma chinuie distributia acestui "OZN", prima distributie am schimbat-o anul trecut, m-am documentat un pic pe net si am decis sa cumpar Contitech... toate bune si frumoase am fost la mecanic a dat-o jos pe ce-a veche ISUZU (atasat gasiti poze) si a montat-o pe ce-a noua. Tin sa va mentionez ca nici bine nu s-a incalzit motorul ca si a incepit sa se auda un fel de fluierat din zona distributiei, m-am intors la respectivul mecanic ca sa-mi spuna ca asa se aude cureaua pana se aseaza... Nu am rezistat mai mult de 2000 km si am schimbat-o cu un alt kit de diatributie Dayco (asa mi-a zis sa cumpar noul mecanic care l-am gasit printr-o cunostina... cica are teflon si tine mult cureaua).
Atasat gasiti poze cu distributia contitech care am tinut-o pe masina 2000 max 3000 km.
S-a montat distributia Dayco a mers perfect 9000 km dupa care a inceput sa se auda un zgomot ciudat din zona capacului distributie... toate bune si frumoase am zis ca-i proasta distributia Dayco.. m-am documentat putin pe net si am decis sa cumpar SKF, am vb. cu acelasi mecanic sa-mi schimbe distributia si acuma "fluiera, tipa cum facea contitechul". M-am intors la mecanicul respectiv sa-mi spuna vechea poveste ca se lasa Smile), m-am dus la alt mecanic sa slabeasca putin cureaua(am rulat decat 70 km), rolele aveau iesita vaselina din ele si cureaua incepea sa se arda pe exterior ca ce-a veche dayco, problema cu vaitatul curelei dupa ce s-a slabit a ramas dupa ce se incalzeste motorul...

Acuma va cer si eu ajutorul inainte sa-mi pierd mintile din cauza unei distributii... ce sa cumpar sa nu mai ma trezesc cu tipete de curele si unde sa o montez sa scap de desteptii care zic "se lasa". Am gasit alt mecanic care mi-a recomandat Contitech, dar daca iarasi tipa cureaua imi pierd mintile.
Ps: pt. curiozitatea mea.. cum/cat se intinde intinzatorul cu arc, de ce intreb.. sa intreb noul mecanic cum imi intinde cureaua sa stiu daca mai ma duc la el, nu mai vreu sa cumpar un alt kit.

O seara buna.

Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Dar fara capac la distributie ia facut cineva proba sa vada de unde tiuie / dar cu capac dupa.
Cand sa schimbat distributia sa schimbat si rolele.

Rola intinzatoare de pe cureaua de accesorii a verificat-o cineva?

"rolele aveau iesita vaselina din ele si cureaua incepea sa se arda pe exterior ca ce-a veche dayco"
De ce anume se freaca pe exterior trebuie vazut... si care este cauza...
Cum sa montat la ochi...

Sunt doar pareri.
Poti pune un film pe Youtube sa auzim si noi fluieratul.


Ultima modificare făcută de T.ion la Sam 01 Oct, 2016 7:59 pm, modificat de 2 ori în total
  • Nionut

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salut T.ion.. fiecare distributie ce am achizitionat-o a fost kit complet cu role si curea.. capacul zic eu ca nu are nimic.. adica daca avea ceva trebuia sa se arda si cureaua isuzu care s-a rulat cu ea 150.000 km cred eu.. acuma am pe masina kit complet skf , cumparasem cureaua gates dar am observat ca difera decat scrisul, erea identica cu cu skf asa ca am returnat cureaua gates si s-a montat kitul skf (curea si role).
Acel sunet de curea incepe sa se auda cand motorul trece de 87-90 grade si sta la relanti, o sa atasez un filmulet cat de curand..

Contitech, Dayco si SKF da au fost montate la ochi din cate am observat adica cat am stat pe langa mecanici.. Contitech a fost montata de un tip cica mecanica, dayco si skf de alt mecanic (cica si asta mecanic) si intr-un final am fost la un alt mecanic sa-mi slabeasca distributia skf si a strans rolele cu cheie dinamometrica si rola intinzatoare s-a strans dupa ce s-a lasat liber.. adica s-a intins cat a vrut arcul... nu-s expert sper ca am fost destul de explicit.. adica daca freca pe ceva cred eu ca obs. ultimul tip care am mai platit inca o data manopera.. Sunt satul de atata platit manopere si kituri de distributie. Tin sa specific ca iesise vaselina si din rola ina de la kitul contitech.

Cu respect.


Ultima modificare făcută de Nionut la Sam 01 Oct, 2016 8:18 pm
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Poate sunt mai groase si ies mai inafara spre exterior sau nu se aseaza bine pe dinti.
Trebuie vazuta practic de unde fluiera.

Sa inteleg ca cu ISUZU nu fluiera?
Dayco - nu arata prea bine fata ce celelante din ce vad.


Ultima modificare făcută de T.ion la Sam 01 Oct, 2016 8:28 pm, modificat de 2 ori în total
  • Nionut

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Toate kiturile au fost achizitionate cu seria de caroserie plus scrie si pe cutii ca au acelasi numar de dinti si acceasi latime... Imi este greu sa cred ca, Contitec, Dayco si SKF sa nu poata sa faca o amarata de curea...

Pai dayco am rulat cu ea 12000 km cu conti 2000 max 3000 si ISUZU de cad e masina cred eu.. ca alea vin pe motor din fabrica, masina mea cica pe bord are 120.000 km si pe tester am gasit ceva cu 180.000... daca am dreptate insemna ca, cureaua ISUZU are 165.000 km.
Cu, cureaua ISUZU mergea brici nici vorba de fluierat sau alte zgomote anormale.
Tin sa mentionez ca la fiecare montare am platit manopera cat mi s-a cerut nu am negociat la suma sau etc... am zis sa faca Romanul treaba buna.

Pozele atasate sunt facute pana sa se monteze kitul.

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ca sa iasa vaselina din rola probabil ca rola aia merge la o temperatura suficient de mare astfel incat vaselina devine lichida si se scurge din camasa rulmentului. Eu as urmari cum merge cureaua la relanti si in turatie, fara capacul de la distributie. Deasemenea, as verifica cureaua si intinzatorul curelei auxiliare, dar si pinionul de la pompa de ulei.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ca sa iasa vaselina din rola probabil ca rola aia merge la o temperatura suficient de mare astfel incat vaselina devine lichida si se scurge din camasa rulmentului. Eu as urmari cum merge cureaua la relanti si in turatie, fara capacul de la distributie. Deasemenea, as verifica cureaua auxiliara si intinzatorul ei, dar si pinionul de la pompa de ulei. Sa fie toate in acelasi plan, curelele nu trebuie sa fuleze deloc (nici sa stea peste buza exterioara a rolelor sau a pinioanelor).

Intinzatorul curelei de distributie este calculat sa intinda singur cureaua la montare atat cat este nevoie. Evident, inainte de stragerea finala a surubului de la intinzator, se va da motorul peste cap cateva ture (spre inainte) la mâna ca sa se aseze cureaua.


Ultima modificare făcută de ahappyuser la Sam 01 Oct, 2016 8:53 pm
  • Nionut

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Nu-s mecanic dar afecteaza cu ceva cureaua auxiliara pe cea de distributie ? Rola de la intinzator curea agregate a fost inlocuita recent plus pompa de apa (hepu). Cu pinionul de la pompa de ului m-ai bagat in ceata.. 😂...
Tin sa mentionez ca dupa montarea distributiei SKF m-a pus sa pornesc masina fara capac si cica erea ok... Si de ce fluiera atunci... cu, cureaua Dayco nu se auzea fluieratul dar se auzea un zgomot ciudat de parca ar fi de role.. multumita zgomotului ala m-am decis sa cumpar alt kit.. din cum vad ca arata cureaua nu cred ca mai tinea inca 12.000 km.


Ultima modificare făcută de Nionut la Sam 01 Oct, 2016 8:58 pm
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cureaua auxiliara merge peste o rola actionata de un arc foarte puternic, arc care actioneaza in mod permanent ca sa compenseze intinderea in timp a curelei auxiliare. Cureaua auxiliara (daca-mi amintesc corect) ruleaza in paralel cu cureaua de distributie pe o rola comuna.

La Z17DTL se pot pune 2 tipuri de curele auxiliare (difera numarul de dinti). Daca pui cureaua ..gresita., atunci iti fluiera la relanti ca naiba.
  • Nionut

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Cureaua auxiliara este ce-a din fabrica ISUZU, nu cred ca a fost schimbata.. ok o schimb luni fac comanda de una noua.. dar de ce ar fluiera acuma cu kitul asta SKF si cu Dayco si Isuzu nu a fluierat, asta mai ma macina pe mine.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cand am demontat distributia de pe masina sotiei (Astra G 1.7cdti 2004, eu am adus-o din Germania) m-am decis sa schimb si cureau auxiliara. Cea de la distributie a fost Gates (cea ISUZU fusese schimbata, asta Gates parea ca nu are mai mult de 40.000km) insa cea auxiliara era înca originala ISUZU si era alungita bine. Masina avea 205.000km pe ceasul din bord. Avea un zgomot la relanti gen RAM-RAM-RAM. Am cumparat curele Continental si role SKF (initial am comandat role INA dar a venit INA+NTN la pret de INA) apoi am montat. Cureaua ISUZU e la ani-lumina distanta ca si calitate de material si executie decat cea Continental, daca stiam asta cumparam curea auxiliara originala ISUZU, dar HEI! asta-i viata... asa se intampla cand cumperi inainte sa demontezi de pe masina si atunci te resemnezi la urma, dupa ce le schimbi cu mana ta. Te gandesti ca o sa tina si asa.

Dupa schimbarea curelelor si a rolelor, zgomotele au disparut. In opinia mea, zgomotul ce se auzea la relati a fost de la cureaua auxiliara.
  • Nionut

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salut,
Kitul de distributie original GM plus manopera la Di Bas 1020 lei, dar cand am intrebat de garantie mi s-a zis de 12 luni Smile) sa fim seriosi nici ce-a mai proasta distributie nu se rupe in 12 luni daca se monteaza corespunzator.. si sa dau 800 lei pe o curea gates/contitech stantata GM si role NTN SNR care le gasesti cu 140 lei parca nu ma lasa inima. Daca ma ducea capul sa fac asta de la inceput pana sa cumpar 3 kituri distributii si sa platesc de 4 ori manopera parca mergea. Dar acuma nu stiu ce sa mai fac sa nu mai arunc aiurea cu banii.

Ps: Din cate am observat pentru motoarele 1.7 Ina nu fabrica rola intinzatoare ci o imprumuta de la NTN.. dasta am ales sa cumpar kitul SKF..acu ca l-au montat prost la incuput si s-a ales praful de role teapa mea.. acuma ma gandesc unde (service autorizat sa dea garantie) sa schimb din NOU distributia.. dar sa nu mai chitaie sau sa huruie din zona distributiei.
  • Nionut

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Aveti idee daca trebuiesc schimbate si semeringurile daca nu am pierderi de ulei ?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pasul 1: cauti un service serios.
Pasul 2:distributia o cumperi prin service.

Eu cu gates am avut acelasi vajait cand se incalzea: am pus conti si s-a rezolvat.
Daca ai bani, da, cumpara isuzu ca e alta marfã.a mea, la 150 mii cand am schimbat-o,ziceai ca a e noua.
  • Nionut

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

Din cate am vazut pe net nu se gasesc curele ISUZU pt. distributie, o cumparam fara sa ma uit la pret Smile
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Alea originale vin stantate gm sau isuzu: chiar sunt alta marfã comparativ cu ce e pe piata.
  • FCodrinGabriel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Cum naiba arata cureaua aia isuzu la 165000 dr km ca noua? Fata de conitech dupa 2-3000 de km sau dayco dupa 12000?pare noua wtf!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
,,Made in Japan,, scrie pe ea, tie iti spune ceva ?

Contitech e ,,made in Romania,, iar prima pe care am cumparat-o a fost defecta de noua, avea o bataie laterala ciudata. Abia a doua a fost buna, mare ghinion am avut cu curelele de distributie, dar asta-i viata... se mai intampla si de-astea.
  • Nionut

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salutare!

Tin sa mentionez ca acu masina ruleaza cu un kit Contitech, a fost montata la un mecanic ce a lucrat pentru Opel, nu am intampinat probleme pana in momentul de fata (aproximativ 20.000- 30.000 km rulati). Tin sa precizez din experienta proprie, dupa toate neplacerile avute, este foarte important cum este montata cureaua (strangeara, tensionarea acesteia).

Drumuri bune!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu am pus curea de distributie Contitech si am intampinat probleme.
Nu mai e Contitech ce era candva (a.k.a... prima alegere pentru curelele aftermarket).

L.E:
Si nici macar INA nu mai e ce era INA candva. Rola de ghidare INA din kit-ul de role pentru Z17DTL (made in Slovakia) are joc in rulment de noua. Va surprinde ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR