MDenis
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2020
- Mesaj Privat
am schimbat buji ,egr ,sonda lamda 1, revize completa, reparat racord flexibil,bobina inductie,debitmetru, si merg de ceva dim cu omv max 100 ..
Intrebarea mea este ce pot sa mai fac din punctul acesta , masina ingatuie/ineaca/zgaltie si nu acclereaza fluent ( la relanti turometrul nu este stabil, nci in timpul mersului , urca si coboara sa zicem 20-30 turati ,in fine ideea este ca nu e sabil si ca nu sta la locul lui...)
Vlva pvc cred ca este buna adica pot sa scot si capacul de la ulei si joja fara nicio problema...
Din cate am mai inteles mai ramane sa curat canalele egr... numai ca atunci cand scot egr ul masina se comporta putin mai bine,insa tot nu destul incat mersul constant in trreapta 1 si 2 sa fie placut..
Decarbonizarea motorului ar ajuta la curatarea acelei zone , pentru ca din ce am mai citit la postarile legate de aceasta problema au mai existat persoane care au mers cu ea la service sa o curete prin a o demonta insa nu s au ocupat bine si au apoarut alte probleme..
Totodata decarbonizarea m ar costa 150 lei cat despre curatarea propriu zisa a canalelor egr undeva la vreo 400 banuiesc
Doar aceasta problema apare pe tester....
MODEL: astra h benzina
MOTOR: 1.6 z16xep 105cp
Intrebarea mea este ce pot sa mai fac din punctul acesta , masina ingatuie/ineaca/zgaltie si nu acclereaza fluent ( la relanti turometrul nu este stabil, nci in timpul mersului , urca si coboara sa zicem 20-30 turati ,in fine ideea este ca nu e sabil si ca nu sta la locul lui...)
Vlva pvc cred ca este buna adica pot sa scot si capacul de la ulei si joja fara nicio problema...
Din cate am mai inteles mai ramane sa curat canalele egr... numai ca atunci cand scot egr ul masina se comporta putin mai bine,insa tot nu destul incat mersul constant in trreapta 1 si 2 sa fie placut..
Decarbonizarea motorului ar ajuta la curatarea acelei zone , pentru ca din ce am mai citit la postarile legate de aceasta problema au mai existat persoane care au mers cu ea la service sa o curete prin a o demonta insa nu s au ocupat bine si au apoarut alte probleme..
Totodata decarbonizarea m ar costa 150 lei cat despre curatarea propriu zisa a canalelor egr undeva la vreo 400 banuiesc
Doar aceasta problema apare pe tester....
MODEL: astra h benzina
MOTOR: 1.6 z16xep 105cp
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
MDenis
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2020
- Mesaj Privat
https://photos.app.goo.gl/gtgeth1eDqQpjJeVA
Aici puteti sa vedeti cum se comprota ea si cam care ar fi problema..
Intr un clip din astea 3 se aude un barait pe fundal ...
Aici puteti sa vedeti cum se comprota ea si cam care ar fi problema..
Intr un clip din astea 3 se aude un barait pe fundal ...
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
MDenis a scris:am schimbat buji ,egr ,sonda lamda 1, revize completa, reparat racord flexibil,bobina inductie,debitmetru, si merg de ceva dim cu omv max 100 ..
Intrebarea mea este ce pot sa mai fac din punctul acesta , masina ingatuie/ineaca/zgaltie si nu acclereaza fluent ( la relanti turometrul nu este stabil, nci in timpul mersului , urca si coboara sa zicem 20-30 turati ,in fine ideea este ca nu e sabil si ca nu sta la locul lui...)
Vlva pvc cred ca este buna adica pot sa scot si capacul de la ulei si joja fara nicio problema...
Din cate am mai inteles mai ramane sa curat canalele egr... numai ca atunci cand scot egr ul masina se comporta putin mai bine,insa tot nu destul incat mersul constant in trreapta 1 si 2 sa fie placut..
Decarbonizarea motorului ar ajuta la curatarea acelei zone , pentru ca din ce am mai citit la postarile legate de aceasta problema au mai existat persoane care au mers cu ea la service sa o curete prin a o demonta insa nu s au ocupat bine si au apoarut alte probleme..
Totodata decarbonizarea m ar costa 150 lei cat despre curatarea propriu zisa a canalelor egr undeva la vreo 400 banuiesc
Doar aceasta problema apare pe tester....
MODEL: astra h benzina
MOTOR: 1.6 z16xep 105cp
Intrebarea mea este ce pot sa mai fac din punctul acesta , masina ingatuie/ineaca/zgaltie si nu acclereaza fluent ( la relanti turometrul nu este stabil, nci in timpul mersului , urca si coboara sa zicem 20-30 turati ,in fine ideea este ca nu e sabil si ca nu sta la locul lui...)
Vlva pvc cred ca este buna adica pot sa scot si capacul de la ulei si joja fara nicio problema...
Din cate am mai inteles mai ramane sa curat canalele egr... numai ca atunci cand scot egr ul masina se comporta putin mai bine,insa tot nu destul incat mersul constant in trreapta 1 si 2 sa fie placut..
Decarbonizarea motorului ar ajuta la curatarea acelei zone , pentru ca din ce am mai citit la postarile legate de aceasta problema au mai existat persoane care au mers cu ea la service sa o curete prin a o demonta insa nu s au ocupat bine si au apoarut alte probleme..
Totodata decarbonizarea m ar costa 150 lei cat despre curatarea propriu zisa a canalelor egr undeva la vreo 400 banuiesc
Doar aceasta problema apare pe tester....
MODEL: astra h benzina
MOTOR: 1.6 z16xep 105cp
Problema erorii P0171 este de la canalele EGR din admisie...sunt infundate...
Citeste buletinul tehnic si scoate mufa la EGR sa vezi minune cum totul revine la normal
Rezolvarea e demontarea admisiei si curatarea canalelor EGR...Necesar 2 garnituri....