Bunã colegi, am martorul cheie cu masina aprins in bord si gãsind rezultatele pentru codurile de eroare am atasat niste poze care descriu care ar fi problema, va rog dacã puteti sa ma ajutati cu informatii unde ar trebui sa ma uit si ce anume sa verific... Multumesc anticipat!
MODEL: Astra 2006
MOTOR: Z13DTH
Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
uite mai jos ce inseamna erorile si ce sa verifici, scrie in tabel.
Totusi eu as verifica prima si prima data filtrul de particule (DPF), si daca acolo e in regula tot abia apoi as verifica senzorii de care scrie in tabel.
Eu cred ca DPF este infundat iar senzorii asta transmit catre ecu (valorile transmise sint in afara normalului).
nu stiu cit de mult ajuta (nu ma pricep deloc la mecanica), eu m-am gindit in primul rind la dpf din logica, mie asa mi s-a parut ca ar face daca ar fi ceva acolo.
daca crezi ca nu strica poti face o regenerare fortata si sa vezi daca se schimba ceva, dar mai intreaba despre asta si pe altii mai priceputi.
daca erorile persita dupa ce esti sigur ca la dpf e totul in regula (poate isi revine dupa regenerare sau poate il schimbi) atunci putem trece la verificarile celelalte elctrice, daca vrei.
In primul rand, ti-ar trebui o interfata de diagnoza ceva mai serioasa, eventual si cu meniu original, nu tradus de Lenin.
Poate a fost ceva accidental, unele erori pe "antipoluare" chiar daca nu se mai manifesta, lasa urme (bec aprins).
Eu as proceda asa:
- Vazut ce erori apar, urmarit parametri in timp real, legati de acele erori;
- Tras concluzii la o prima vedere;
- Sters erori;
- Condus masina;
- Scanat iar de erori, si vazut care reapar;
- Urmarit cu atentie parametri legati de acea/acele erori;
- Tras concluzia finala si apucat de treaba.
Si noua ne-ai dat un test, sa vezi daca ne prindem? (eu nu m-am prins, altfel sigur nu interveneam).
Aia nu se cheama anulare, in cel mai pasnic fel, poti sa ii spui "mãtrãșire".
Mergi la cineva care se pricepe si are si cu ce. Mai ales problemele facute de altii, nu se rezolva de la distanta.
Ar fi trebuit sa spui de la inceput si faptul ca ai dpf anulat (sau crezi ca il ai anulat), asa ar fi fost corect.
Anularea dpf nu se face oricum si de catre oricine, daca nu e facuta bine poate da erori (poate chiar de genul celor pe care le ai tu).
Nici nu ar trebui anulat dpf, sub nici o forma, ci inlocuit, stiu ca e scump, dar asa e bine.
Fiind anulat dpf nu stiu ce sfat sa iti mai dau. Eventual pus unul nou in loc si citite eventuale erori cu tester dedicat - @sebage are dreptate cind zice ca trebuie tester serios, dedicat opel, nu orice tester.
Atunci îmi cer scuze ca nu am specificat, nu știu dacã e anulat dar în orice caz de 4 luni circul cu ea și nu am avut probleme, nu înțeleg dece acum, și dacã va pot întreba unde e situat sa vad dacã e acolo
Salut colegi, pana la urma am rezolvat problema, mașina are dpf, am schimbat senzorul diferențial și pe tester tot apãrea eroarea, menționez ca a fost un tester Bosch, am ridicat mașina sa vedem furtunasele de cauciuc ce merg spre dpf, totul era ok, când am luat multimetru și am mãsurat conectorul pentru senzor am observat ca nu ies mãsurãtorile, dupã o analiza mai atenta niște fire erau roase de vreun șobolan probabil și unul s-a rupt, au fost înlocuite și reparate, dupã ștergere eroarea nu a mai apãrut și acum totul e ok, menționez ca firele au fost probabil roase cu mult timp în urma având în vedere ca mașina a stat la dealer luni bune pana am cumpãrat-o.Multumesc pentru sfaturi totuși și ajutor
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.