mariuslix
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2013
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
mariuslix
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2013
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salut.
Incep prin a spune ca nu am o problema in sine cu masina, merge perfect, fara SVS sau alte erori.
Doar ca de cand am avut problema cu clapeta de la galerie plecata pe admisie acum 3 ani si inevitabil, reconditionat turbina, am ramas cu un fluierar enervant, care sa zic ca s-a acutizat odata cu racirea vremii. Fluieratul se reduce odata cu incalzirea motorului, dar tot e acolo.
Acum ma gandesc la doua variante:
1.Sa caut o alta turbina ca nu cumva aceasta sa imi cauzeze cu timpul ceva daune.
2.Sa o reconditionez din nou pe aceasta, cu toate ca nici pt aceasta varianta pretul nu este mic.
Precizez ca este vorba de A20DTC, deci vin si intreb, daca as alege o turbina de A20DTH, DTJ ar fi vreo problemã?
Incep prin a spune ca nu am o problema in sine cu masina, merge perfect, fara SVS sau alte erori.
Doar ca de cand am avut problema cu clapeta de la galerie plecata pe admisie acum 3 ani si inevitabil, reconditionat turbina, am ramas cu un fluierar enervant, care sa zic ca s-a acutizat odata cu racirea vremii. Fluieratul se reduce odata cu incalzirea motorului, dar tot e acolo.
Acum ma gandesc la doua variante:
1.Sa caut o alta turbina ca nu cumva aceasta sa imi cauzeze cu timpul ceva daune.
2.Sa o reconditionez din nou pe aceasta, cu toate ca nici pt aceasta varianta pretul nu este mic.
Precizez ca este vorba de A20DTC, deci vin si intreb, daca as alege o turbina de A20DTH, DTJ ar fi vreo problemã?
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
Dude, unii dintre noi au atat de bine impamantenita notiunea de Service Vehicle Soon (SVS) incat am inceput sa o folosim ca al doilea nume la masina:
Insignia SVS 😁
Bine, nu vreau sa exagerez, pt mine era valabil pana sa schimb clapetele de la galerie
Anyway, SVS= Service Vehicle Soon, mesaj care de obicei aparw concomitent cu intrarea masinii in limp mode (modul safe) care nu te lasa sa urci mai mult de 2000 ture. Apare de obicei la problemele de admisie si codul de eroare se citeste cu OpCom
Insignia SVS 😁
Bine, nu vreau sa exagerez, pt mine era valabil pana sa schimb clapetele de la galerie
Anyway, SVS= Service Vehicle Soon, mesaj care de obicei aparw concomitent cu intrarea masinii in limp mode (modul safe) care nu te lasa sa urci mai mult de 2000 ture. Apare de obicei la problemele de admisie si codul de eroare se citeste cu OpCom
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
Aracdie
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2018
- Mesaj Privat
Nu stiu dacã ajuta pe cineva dar, oricum
Am un Opel Astra j 2010 A20DTH 140k
Acum 2 ani, cand am cumpãrat-o nu am verificat-o foarte minutios, o plimbare scurta cu viteza moderata.
Am dat banu si fericit am urcat la volan.
Dupã câteva sãptãmâni, la o plecare mai fortatã, de la un semafor masina intra în mod de melc.
Panicat, ajung la service. Au citit eroare cu o diagnoza TRW, mi-au spus ca e belea cu turbina.
Dar au sters codul de eroare fãrã sã-l vad, si nu am mai reusit sa o fac sa mai intre în limp mode dupã aia.
Am studiat problema, am întrebat de unu de altu, am pregãti 2000 pt reconditionare turbo.
Vorbind cu un amic primesc un sfat. Sa merg la Opel, sa punã calculator cu soft orinal si sa vadã care e problema. Poate e un amarat de senzor iefti.
Zis si fãcut, merg la Opel dau 150 lei, spun care a fost patania. Baga masina în hala, pun calculatorul, o tureaza urat, fãrã mila, 30min dureazã treabea.
A iesit mecanicul si spune:
Masina ta nu are nimic. Nu am reusit sa o bãgãm în Limp Mode. Pt preventie a remapat softul pt senzorul de pozitie pt geometria variabile de la turbina. PC-urile îsi mai pierd mintile. Dacã nu mai apare simtomul atunci asta a fost problema.
Faricit, am plecat si nu am mai avut treaba... Ptiu sa nu o deochi
De atunci, nimic rãu nu pot spune despre masinita asta, din pct de vedere mecanic.
Am un Opel Astra j 2010 A20DTH 140k
Acum 2 ani, cand am cumpãrat-o nu am verificat-o foarte minutios, o plimbare scurta cu viteza moderata.
Am dat banu si fericit am urcat la volan.
Dupã câteva sãptãmâni, la o plecare mai fortatã, de la un semafor masina intra în mod de melc.
Panicat, ajung la service. Au citit eroare cu o diagnoza TRW, mi-au spus ca e belea cu turbina.
Dar au sters codul de eroare fãrã sã-l vad, si nu am mai reusit sa o fac sa mai intre în limp mode dupã aia.
Am studiat problema, am întrebat de unu de altu, am pregãti 2000 pt reconditionare turbo.
Vorbind cu un amic primesc un sfat. Sa merg la Opel, sa punã calculator cu soft orinal si sa vadã care e problema. Poate e un amarat de senzor iefti.
Zis si fãcut, merg la Opel dau 150 lei, spun care a fost patania. Baga masina în hala, pun calculatorul, o tureaza urat, fãrã mila, 30min dureazã treabea.
A iesit mecanicul si spune:
Masina ta nu are nimic. Nu am reusit sa o bãgãm în Limp Mode. Pt preventie a remapat softul pt senzorul de pozitie pt geometria variabile de la turbina. PC-urile îsi mai pierd mintile. Dacã nu mai apare simtomul atunci asta a fost problema.
Faricit, am plecat si nu am mai avut treaba... Ptiu sa nu o deochi
De atunci, nimic rãu nu pot spune despre masinita asta, din pct de vedere mecanic.