jata
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2008 1.7dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2012
- Mesaj Privat
- zafira2008
- *
- 4 mesaje
- din 15 Mar 2012
- Zafira 2008 a17dtr
- Bucuresti
zafira2008
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2008 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Aceeasi problema o am si eu, acelasi motor. Ba mai mult ... am si variatie la turometru... a aparut pe la 25.000 km.
Acum am 95.000 km si e la fel.
Am fost la mai multe service-uri si nu au stiut sa-mi spuna decat ca:
- trebuie sa sofezi mai sportiv, cu schimb al treptei de viteza peste 2500 rot/min.
- inainte de a pleca de pe loc trebuie lasat motorul sa se incalzeasca putin si nu trebuie fortat imediat dupa ce pleci de pe loc, pana nu parcurgi cativa km.
- cand motorul intra in ciclul de curatare al filtrului de particule, este bine sa se tina motorul turat la peste 2000 rot/min pentru a grabi si usura curatarea.
Salut !
Aceeasi problema o am si eu, acelasi motor. Ba mai mult ... am si variatie la turometru... a aparut pe la 25.000 km.
Acum am 95.000 km si e la fel.
Am fost la mai multe service-uri si nu au stiut sa-mi spuna decat ca:
- trebuie sa sofezi mai sportiv, cu schimb al treptei de viteza peste 2500 rot/min.
- inainte de a pleca de pe loc trebuie lasat motorul sa se incalzeasca putin si nu trebuie fortat imediat dupa ce pleci de pe loc, pana nu parcurgi cativa km.
- cand motorul intra in ciclul de curatare al filtrului de particule, este bine sa se tina motorul turat la peste 2000 rot/min pentru a grabi si usura curatarea.
Salut !
sebyta
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2009 nu stiu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2012
- Mesaj Privat
- aflorii nicusor
- ***
- 714 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
- zafira2008
- *
- 4 mesaje
- din 15 Mar 2012
- Zafira 2008 a17dtr
- Bucuresti
zafira2008
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2008 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2012
- Mesaj Privat
- adriandaco
- **
- 52 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2007 z19dt
- Maramures
adriandaco
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- omega y22dth
- ***
- 546 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Zafira 2017 1.6DTJ
- Bucuresti
omega y22dth
- Mesaje scrise: 546
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
sebyta
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2009 nu stiu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2012
- Mesaj Privat
sebyta
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2009 nu stiu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2012
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- **
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut domnilor, am un bun prieten care are aceeași problema. Am fãcut 2 filmulețe sa vedeți despre ce este vorba, ralantiul nu este stabil, iar când se încãlzește motorul se accentueazã instabilitatea ralantiului.
Daca dați sonorul puteți auzi și motorul, care este în sincron cu acul turometrului.
http://www.youtube.com/watch?v=IOQuvd5Qp4U
De asemenea am fãcut și un filmuleț din fata motorului, se poate auzi mai bine.
http://www.youtube.com/watch?v=Za-O0iuDtrA
La sfârșitul filmulețului EGR-ul scoate un țãcãnit, dupã ce se oprește motorul. La voi la fel face?
Pe tester nu da nici o eroare. Motor Y17DTR.
Ati reușit sa ii dați de cap? Am cautat pe tot forumul și am gãsit vreo 5-6 piese ce ar putea cauza aceasta fluctuație.
Va multumesc si drumuri bune tuturor.
Daca dați sonorul puteți auzi și motorul, care este în sincron cu acul turometrului.
http://www.youtube.com/watch?v=IOQuvd5Qp4U
De asemenea am fãcut și un filmuleț din fata motorului, se poate auzi mai bine.
http://www.youtube.com/watch?v=Za-O0iuDtrA
La sfârșitul filmulețului EGR-ul scoate un țãcãnit, dupã ce se oprește motorul. La voi la fel face?
Pe tester nu da nici o eroare. Motor Y17DTR.
Ati reușit sa ii dați de cap? Am cautat pe tot forumul și am gãsit vreo 5-6 piese ce ar putea cauza aceasta fluctuație.
Va multumesc si drumuri bune tuturor.
opelside
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- **
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut opelside bine ai venit. Iulian1971 are dreptate, este regulatorul pompei de injectie, care se afla pe pompa. Confirm asta deoarece persoana cu pricina a schimbat acel senzor si totul a revenit la normal. Recomand sa te duci la MaiAndrei, prietenul meu tot acolo a schimbat si a fost totul in regula. Ca si pret senzorul te costa intre 750-800 lei.
Numai bine!
Numai bine!
opelside
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2014
- Mesaj Privat
Multumesc pentru promptitudine si acuratete. Din punctul meu de vedere, sunt pe deplin multumit, datorita calitatii continuturilor si discutiilor de pe acest forum si evident, pentru raspunsul pe care l-am primit la problema mea. Voi reveni cu alte precizari in caz ca, in urma unei viitoare interventii la service, se constata altceva/si altceva.
A.coco
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2008 1.7dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2014
- Mesaj Privat
Buna seara,
Cateva sfaturi de la cei trecuti prin aceasta problema
De cateva zile (4) intampin si eu aceeasi problema, cea a oscilarii turatiei la relanti. A17DTR 125cp
Am dus masina la test si dupa mai multe testari cu vre o 3 sau 4 tipuri de testere printre care si un TECH2, cu scoatere de mufe ba de la EGR, ba de la clapeta de acceleratie, ba de la debitmetru s a ajuns la concluzia ca vina ar fi din pricina presiunii neregulate de aer din rampa......
Am fost sfatuit sa fac proba cu un alt debitmetru dar si sa schimb motorina (efix rompetrol).
Mentionez ca dupa scoaterea mufei de la debitmetru oscilatia a disparut, in timp ce la scoaterea celorlalte mufe doar se ameliora putin.
Ce ma sfatuiti sa fac.
Detin masina de doar 1500 de km.
Pot circula cu ea pana la momentul remedierii problemei, chiar si cu mufa de la debitmetru scoasa?
Multumesc anticipat
Cateva sfaturi de la cei trecuti prin aceasta problema
De cateva zile (4) intampin si eu aceeasi problema, cea a oscilarii turatiei la relanti. A17DTR 125cp
Am dus masina la test si dupa mai multe testari cu vre o 3 sau 4 tipuri de testere printre care si un TECH2, cu scoatere de mufe ba de la EGR, ba de la clapeta de acceleratie, ba de la debitmetru s a ajuns la concluzia ca vina ar fi din pricina presiunii neregulate de aer din rampa......
Am fost sfatuit sa fac proba cu un alt debitmetru dar si sa schimb motorina (efix rompetrol).
Mentionez ca dupa scoaterea mufei de la debitmetru oscilatia a disparut, in timp ce la scoaterea celorlalte mufe doar se ameliora putin.
Ce ma sfatuiti sa fac.
Detin masina de doar 1500 de km.
Pot circula cu ea pana la momentul remedierii problemei, chiar si cu mufa de la debitmetru scoasa?
Multumesc anticipat
- omega y22dth
- ***
- 546 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Zafira 2017 1.6DTJ
- Bucuresti
omega y22dth
- Mesaje scrise: 546
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
A.coco
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2008 1.7dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2014
- Mesaj Privat
Multumesc de sfat.
Astazi de dimineata am pornit masina si am scos mufa de la debitmetru si surpriza, tot avea oscilatii ale turatiei, doar ca se ameliorau putin din cauza ca motorul merge mai turat cu mufa de la debitmetru scoasa.
Deci se pare ca nu ar fi debitmetrul .
Intrebarea mea este, cum pot verifica acel regulator al pompei de injectie, cel la care fac referire colegii de mai sus?
Opelside, ai remediat problema, la tine care a fost cauza?
Astazi de dimineata am pornit masina si am scos mufa de la debitmetru si surpriza, tot avea oscilatii ale turatiei, doar ca se ameliorau putin din cauza ca motorul merge mai turat cu mufa de la debitmetru scoasa.
Deci se pare ca nu ar fi debitmetrul .
Intrebarea mea este, cum pot verifica acel regulator al pompei de injectie, cel la care fac referire colegii de mai sus?
Opelside, ai remediat problema, la tine care a fost cauza?
opelside
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2014
- Mesaj Privat
- [CT][Opel Zafira A17DTR 81kW, 08.10.2010] Imi cer scuze pentru ca nu am mai fost pe forum de ceva vreme (ocupat... si strang bani pentru interventii, piese...). In general, cautand pe internet, ajungi sa crezi ca sunt defecte mai multe componente... In primul rand imi doresc sa ajung cat mai devreme la "MaiAndrei" (desi sunt din Constanta, dar am o certitudine ca o data ce ajung acolo se vor rezolva problemele!)
- Postarile video de mai sus, se potrivesc (identic) cu simptomele mele (e normal sunetul acela?, tiuit=piuit, care apare si la mine, cand pun contactul adica, accesoriile, fara pornit motor? Vad ca si la oprirea motorului, si probabil si pe durata functionarii, cand nu se mai aude din cauza zgomotului general produs de motor) Parca e prea tare, ca la o sursa de tensiune de calculator (PC) sau TV-uri mai vechi care au condensatorii uscati... si iti tiuie prin casa...)
- Am mai fost intre timp, la un service fara renume, (la care se duc persoane ce au bani si de service-uri mai scumpe), caruia i-am detaliat simptomele, printre care si aceasta cu relanti variabil si cum ca masina nu trage asa cum tragea cand am cumparat-o (08.2013). M-a pus sa turez pana la 3000 ture si sa-i dau drumul, de cateva ori, si o data am stat mai mult in 3000. A pus mana pe una-alta si a spus ca e problema cu turbina si a ramas sa ne auzim pentru interventie. Asta vis-a-vis de faptul ca masina nu mai trage cum trebuie. Iar la turbina nu a precizat exact, pentru ca trebuie sa verifice tot sistemul turbo ( si conducte... etc.) Desi se aude in habitaclu suieratul (fluieratul) specific intrarii in regim de sarcina a turbinei. Poate nu-si face treaba cum trebuie...
- Mai am un tacanit in functionarea motorului, se spune, specific motoarelor diesel, insa e cam tare si atunci, peste tot pe unde am fost s-a zis ca este de la injector (injectoare...) Dar fara sa-i zic despre acest tacanit (probabil l-a auzit) mi-a spus ca pe langa sistemul turbo trebuie sa verifice si injectoarele. Insa aici este o problema. Sistemul de injectie este DENSO, iar denso nu se repara (nici chiar cei de la ENDURO_Buzau, poate unii din Harghita sau Covasna parca... sper!). Cand voi merge la "MaiAndrei" doream sa trec si pe la "RUNE" care mi-au spus ca pot sa verifice, dar nu sa repare. Astfel, voi cumpara unu sau mai multe injectoare de la o masina identica, mai noua, de la dezmembrari (aceeasi filiera care au adus masina spre vanzare din strainatate).
- Acum, mai este o problema. La rece, dupa o noapte (chiar si de vara) sau daca trec mai mult de cateva ore de stationare, dupa ce pornesc motorul, stau putin [uneori stau mai mult, pana cand turatia scade la loc, la 750 sau 800 rotatii, de la 1000, unde urca atunci cand a simtit o seara mai racoroasa, ca un fel de soc automat sau din cauza unor defectiuni (presiune scazuta, baterie slaba) si ECU comanda urcarea in turatie pentru ca sa regleze parametrii de functionare optima], plec in viteza I-a si daca aici sau in viteza a II-a accelerez mai tare, mai sustinut, mai grabit... (adica sa o urc chiar si pana la 1800 rotatii, cand e normal sa schimbi in viteza a II-a sau in a III-a, pana se parcurg ~1-2Km, dupa care, regimul normal de schimbare a treptelor de viteza ar fi pe la 2200 - 2500 - 2800 - 3000 rotatii) apare masina cu cheita, iar codul este ECN008766 (adica P0087), ce inseamna: "Fuel rail/system pressure - too low" Deci, am presiune scazuta in rampa comuna (common-rail). Citind, ar putea fi de la:
<Senzorul de presiune> (partea electrica, mufa etc sau schimbat complet, cum au facut-o si altii, pentru ca nu era problema electrica, era dus cu totul), sau am mai inteles ca trebuie resetat pentru ca ECU a memorat o valoare?...
<Regulatorul de presiune>
<Pompa de injectie>...
<Injector, injectoare>
Toate aceste aspecte le-am sesizat dupa ce am aplicat lucrari de tip revizie: toate filtrele schimbate (Ulei, Motorina, Aer, Polen), schimbat ulei (pentru DPF - filtru de particule), schimbat curea transmisie (acesta e kit cu role sau mi-au schimbat doar cureaua fara role...), schimbat curea distributie! (aici stiu sigur ca si role, pentru ca sunt in kit), si completat freon (agent frig, mai aveam 260grame). Service-ul, proprietarul, este o cunostinta, dar meseriasii nu. Sper ca au schimbat tot ce am cumparat (~2000). Totusi, cred ca nu se "joaca" si sa nu fie seriosi (adica sa nu-mi fi schimbat tot ce am cumparat) cand e vorba de distributie si garantia care se acorda dupa o astfel de lucrare. Ce-i drept, dupa ce am plecat din service-ul acela mia aparut "masina cu cheita" si contorul de InSP nu s-a resetat. M-am intors, si au reluat actiunea de "clear" (reset al computerului), astfel ca la un anumit pas soft-ul cerea apasarea pedalei de frana, lucru care nu l-au facut prima data. Si gata, s-a resetat. Apoi, dupa cateva saptamani (2-3) A inceput codul P0087, sunete, zgomote etc. Trebiue sa precizez aspectul ca inaintea lucrarilor de revizie masina avea "relanti variabil". Altceva nu! Probabil ca umbland pe la una pe la alta sau fiind curelele mai noi (pentru ca l-am luat pe meserias in masina sa-l pun sa asculte un huruit aparut, si a spus ca asa o sa fie o vreme pentru ca sunt noi curelele, apoi am fost la reprezentanta Opel si au spus ca e intinsa prea tare "țambal" cureaua de distributie si au mai relaxat-o. Moment care am schimbat si pompa de apa, lucru care trebuie sa-l fac de la inceput. Huruitul a disparut (o fi fost de la curea de distributie sau de la pompa de apa?) Nu conteaza, s-a rezolvat. Dar relaxand cureaua se aude frecvent un sunet ca si cum o curea se tot rearanjeaza pe role sau ca si cum o rola sau mai multe joaca in ax incercand sa se aseze pe ax, apoi se desincronizeaza, apoi iar se sincronizeaza, ca si cand dai drumul la o moneda pe o suprafata plana si tare (ca o gresie, marmura) si la final, cand mai are putin si se opreste apare sunetul acela.
Va multumesc pentru rabdare, practic mi-am varsat naduful, insa nu va faceti griji ca asa m-am dus si la Opel cu o lista printata si cu video pe telefon, pentru ca ei spuneau ca nu aud nimic din ce le spuneam eu... (probabil ca nu au mai trecut pompierii pe la ei... sa-i spele in urechi, glumesc.)
Am spus toate acestea deoarece, probabil, exista o legatura intre probleme si unii se pot regasi printre ele...
Daca, celelate nu fac subiectul din post (relanti variabil) atunci va rog sa nu dati curs pentru a nu se devia de la subiect. E posibil ca presiunea scazuta din rampa sa afecteze si stabilitatea indicatorului de tuartie, in pozitia de repaus (relanti), deoarece ECU incearca sa stabilizeze parametrii insa injectoarele (sau altele) defecte nu-l lasa, iar incercarile acestea duc la variatia relanti-ului.
Multumesc inca o data, pe curand.
Vai mai degraba seamana a blog...ce am facut eu aici!
Bye
- Postarile video de mai sus, se potrivesc (identic) cu simptomele mele (e normal sunetul acela?, tiuit=piuit, care apare si la mine, cand pun contactul adica, accesoriile, fara pornit motor? Vad ca si la oprirea motorului, si probabil si pe durata functionarii, cand nu se mai aude din cauza zgomotului general produs de motor) Parca e prea tare, ca la o sursa de tensiune de calculator (PC) sau TV-uri mai vechi care au condensatorii uscati... si iti tiuie prin casa...)
- Am mai fost intre timp, la un service fara renume, (la care se duc persoane ce au bani si de service-uri mai scumpe), caruia i-am detaliat simptomele, printre care si aceasta cu relanti variabil si cum ca masina nu trage asa cum tragea cand am cumparat-o (08.2013). M-a pus sa turez pana la 3000 ture si sa-i dau drumul, de cateva ori, si o data am stat mai mult in 3000. A pus mana pe una-alta si a spus ca e problema cu turbina si a ramas sa ne auzim pentru interventie. Asta vis-a-vis de faptul ca masina nu mai trage cum trebuie. Iar la turbina nu a precizat exact, pentru ca trebuie sa verifice tot sistemul turbo ( si conducte... etc.) Desi se aude in habitaclu suieratul (fluieratul) specific intrarii in regim de sarcina a turbinei. Poate nu-si face treaba cum trebuie...
- Mai am un tacanit in functionarea motorului, se spune, specific motoarelor diesel, insa e cam tare si atunci, peste tot pe unde am fost s-a zis ca este de la injector (injectoare...) Dar fara sa-i zic despre acest tacanit (probabil l-a auzit) mi-a spus ca pe langa sistemul turbo trebuie sa verifice si injectoarele. Insa aici este o problema. Sistemul de injectie este DENSO, iar denso nu se repara (nici chiar cei de la ENDURO_Buzau, poate unii din Harghita sau Covasna parca... sper!). Cand voi merge la "MaiAndrei" doream sa trec si pe la "RUNE" care mi-au spus ca pot sa verifice, dar nu sa repare. Astfel, voi cumpara unu sau mai multe injectoare de la o masina identica, mai noua, de la dezmembrari (aceeasi filiera care au adus masina spre vanzare din strainatate).
- Acum, mai este o problema. La rece, dupa o noapte (chiar si de vara) sau daca trec mai mult de cateva ore de stationare, dupa ce pornesc motorul, stau putin [uneori stau mai mult, pana cand turatia scade la loc, la 750 sau 800 rotatii, de la 1000, unde urca atunci cand a simtit o seara mai racoroasa, ca un fel de soc automat sau din cauza unor defectiuni (presiune scazuta, baterie slaba) si ECU comanda urcarea in turatie pentru ca sa regleze parametrii de functionare optima], plec in viteza I-a si daca aici sau in viteza a II-a accelerez mai tare, mai sustinut, mai grabit... (adica sa o urc chiar si pana la 1800 rotatii, cand e normal sa schimbi in viteza a II-a sau in a III-a, pana se parcurg ~1-2Km, dupa care, regimul normal de schimbare a treptelor de viteza ar fi pe la 2200 - 2500 - 2800 - 3000 rotatii) apare masina cu cheita, iar codul este ECN008766 (adica P0087), ce inseamna: "Fuel rail/system pressure - too low" Deci, am presiune scazuta in rampa comuna (common-rail). Citind, ar putea fi de la:
<Senzorul de presiune> (partea electrica, mufa etc sau schimbat complet, cum au facut-o si altii, pentru ca nu era problema electrica, era dus cu totul), sau am mai inteles ca trebuie resetat pentru ca ECU a memorat o valoare?...
<Regulatorul de presiune>
<Pompa de injectie>...
<Injector, injectoare>
Toate aceste aspecte le-am sesizat dupa ce am aplicat lucrari de tip revizie: toate filtrele schimbate (Ulei, Motorina, Aer, Polen), schimbat ulei (pentru DPF - filtru de particule), schimbat curea transmisie (acesta e kit cu role sau mi-au schimbat doar cureaua fara role...), schimbat curea distributie! (aici stiu sigur ca si role, pentru ca sunt in kit), si completat freon (agent frig, mai aveam 260grame). Service-ul, proprietarul, este o cunostinta, dar meseriasii nu. Sper ca au schimbat tot ce am cumparat (~2000). Totusi, cred ca nu se "joaca" si sa nu fie seriosi (adica sa nu-mi fi schimbat tot ce am cumparat) cand e vorba de distributie si garantia care se acorda dupa o astfel de lucrare. Ce-i drept, dupa ce am plecat din service-ul acela mia aparut "masina cu cheita" si contorul de InSP nu s-a resetat. M-am intors, si au reluat actiunea de "clear" (reset al computerului), astfel ca la un anumit pas soft-ul cerea apasarea pedalei de frana, lucru care nu l-au facut prima data. Si gata, s-a resetat. Apoi, dupa cateva saptamani (2-3) A inceput codul P0087, sunete, zgomote etc. Trebiue sa precizez aspectul ca inaintea lucrarilor de revizie masina avea "relanti variabil". Altceva nu! Probabil ca umbland pe la una pe la alta sau fiind curelele mai noi (pentru ca l-am luat pe meserias in masina sa-l pun sa asculte un huruit aparut, si a spus ca asa o sa fie o vreme pentru ca sunt noi curelele, apoi am fost la reprezentanta Opel si au spus ca e intinsa prea tare "țambal" cureaua de distributie si au mai relaxat-o. Moment care am schimbat si pompa de apa, lucru care trebuie sa-l fac de la inceput. Huruitul a disparut (o fi fost de la curea de distributie sau de la pompa de apa?) Nu conteaza, s-a rezolvat. Dar relaxand cureaua se aude frecvent un sunet ca si cum o curea se tot rearanjeaza pe role sau ca si cum o rola sau mai multe joaca in ax incercand sa se aseze pe ax, apoi se desincronizeaza, apoi iar se sincronizeaza, ca si cand dai drumul la o moneda pe o suprafata plana si tare (ca o gresie, marmura) si la final, cand mai are putin si se opreste apare sunetul acela.
Va multumesc pentru rabdare, practic mi-am varsat naduful, insa nu va faceti griji ca asa m-am dus si la Opel cu o lista printata si cu video pe telefon, pentru ca ei spuneau ca nu aud nimic din ce le spuneam eu... (probabil ca nu au mai trecut pompierii pe la ei... sa-i spele in urechi, glumesc.)
Am spus toate acestea deoarece, probabil, exista o legatura intre probleme si unii se pot regasi printre ele...
Daca, celelate nu fac subiectul din post (relanti variabil) atunci va rog sa nu dati curs pentru a nu se devia de la subiect. E posibil ca presiunea scazuta din rampa sa afecteze si stabilitatea indicatorului de tuartie, in pozitia de repaus (relanti), deoarece ECU incearca sa stabilizeze parametrii insa injectoarele (sau altele) defecte nu-l lasa, iar incercarile acestea duc la variatia relanti-ului.
Multumesc inca o data, pe curand.
Vai mai degraba seamana a blog...ce am facut eu aici!
Bye
opelside
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Mariusica1969
- *
- 4 mesaje
- din 22 Aug 2020
- Zafira 2008 1.7 tdci
- Caras-Severin
Mariusica1969
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2008 1.7 tdci
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2020
- Mesaj Privat