AAlbu204
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Fa si tu o cautare dupa P0107 si P1901.
Depinde si cum se manifesta masina sau ce probleme apar, pentru ca aceste erori pot fi mai demult inregistrate in ECU. In principiu ar trebui sterse, mers putin cu masina si vazut daca si care mai reapare. *ideal ar fi cititi si niste parametri, dar ... mai greu )
Depinde si cum se manifesta masina sau ce probleme apar, pentru ca aceste erori pot fi mai demult inregistrate in ECU. In principiu ar trebui sterse, mers putin cu masina si vazut daca si care mai reapare. *ideal ar fi cititi si niste parametri, dar ... mai greu )
AAlbu204
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Este posibil sa fie ambele defecte. Adica furtun spart (sau altfel de neetanseitate) pe traseul dintre turbina si admisie si de aici, sa se fi ajuns si la un DPF colmatat.
Trebuie verificat foarte atent traseul de admisie, cititi parametri furnizati de senzor, eliminat defectul de acolo, apoi vazut pe partea de evacuare daca exista furtunuri sparte pana in senzor, daca senzorul mai este in mintile lui si luata decizia daca se incearca regenerare fortata sau nu.
Trebuie verificat foarte atent traseul de admisie, cititi parametri furnizati de senzor, eliminat defectul de acolo, apoi vazut pe partea de evacuare daca exista furtunuri sparte pana in senzor, daca senzorul mai este in mintile lui si luata decizia daca se incearca regenerare fortata sau nu.