Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • redghola

  • Mesaje scrise: 171
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Salut! Acum o saptamana am ramas fara lichid in sistemul de franare. Am rezolvat problema si am completat cu lichid nou. Cu motorul oprit am aerisit toate etrierele incepand cu drapta spate conform ordinii dreapta spate, stanga spate, dreapta fata, stanga fata. Pedala se intarea si ramanea asa pana cand desfaceam aerisitorul si iesea lichidul de frana. Toate bune pana am pornit motorul. Cu motorul pornit pedala nu ramane intarita si in mers trebuie sa fac pedala ca sa pot frana eficient.
Alte componente ale sistemului de franare nu le-am aerisit, nu stiu ce ar mai trebui aerisit si cum.
Ce ar trebui sa fac pentru a avea din nou frana normala si eficienta?
Multumesc anticipat!


MODEL: Astra 2004
MOTOR: Z17DTH
Skip ads

  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu aerisirea se face, cu motorul pornit, in urmatoarea ordine: stanga fata, dreapta fata, stanga spate, dreapta spate. Adica aerisesti intai circuitul cel mai scurt si apoi in ordinea lungimii. Daca pedala este elastica si nu ai eficienta de franare atunci cu siguranta ai aer in instalatie.
Cand aerisesti tot timpul sa ai grija sa fie vasul plin cu lichid de frana.

Daca nu aerisesti prima data circuitul cel mai scurt este posibil ca aerul de pe acest circuit sa ajunga in circuitele mai lungi datorita faptului ca gazele (aerul) se comprima mult mai mult decat lichidele (lichidul de frana) si apoi cand eliberezi frana se decomprima unde gaseste loc liber.
Asta stiu eu, acuma sa vedem poate alti colegi iti mai pot da si slte sfaturi.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 171
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns, este vina mea ca am omis mentiunile:, masina are abs si esp, iar aerisirea am facut-o respectand instructiunile din manualul de intretinere si reparatii astra h zafira b a lui Haynes
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
...............
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Super d-le. Sebage .... se pare ca ceea ce stiam eu nu este in totalitate corect.
Multumim pt lamuriri.
Scuze pt colegul redghola daca l-am dus in eroare.
Drumuri bune sa aveti.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 171
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Am gasit aerisitorul de la ambreiaj astazi, o sa incerc aceeasi metoda de aerisire facand pedala, insa m ar interesa daca stie cineva cum se aeriseste pompa de abs si daca ar fi cazul sa mai aerisesc si "altceva" si pe unde.... Posed si un cablu cu mufa de diagnoza pt OPCOM, dar nu am gasit in soft nimic care sa ajute in acest sens.
Multumesc!
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Tu ai pierdere de lichid, identifica pe unde pierde si dupa aceea faci aerisirle corespunzatoare cum scrie in paginile lui @sebage.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 171
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Nu exista pierdere de lichid! Asta a fost rimul lucru care a fost verificat!
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
"Acum o saptamana am ramas fara lichid in sistemul de franare."
Asta ai scris tu la inceput. Posibil sa pierzi pe la rulmentul de presiune.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Posibil sa pierzi pe la garniturile pompei de frana (lichidul se acumuleaza in tulumba).
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
vezi supapa de sens care este pe un furtun ce intra in tulumba servo. se modifica si turatia masinii cand apesi frana?
daca pierzi lichid si nu se vede nicaieri il gasesti in tulumba servo.este o garnitura dusa.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR