srmn00x
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2020
- Mesaj Privat
Vã salut.
De curând mi se întâmplã o problemã ciudatã la Opelul meu. (Astra H 2006 1.6 16V)
Când frânez și apãs ambreiajul crește turația pânã pe la vreo 4000-5000 rpm. Iau piciorul de pe ambreiaj și turația revine la valoare mai aproape de normal, dar un pic ridicatã. La ralanti stã undeva la 1000 rpm.
Cu motorul rece nu se manifestã problema.
Atunci când se tureazã excesiv dacã scot mufa de la egr, comportamentul mașinii revine la normal pentru câteva zeci de km.
Când apare iarãși acea supraturare, dacã reconectez mufa la egr, revine la normal pentru câțiva km.
De menționat cã dureazã mai mult pânã reapare problema atunci când scot mufa de la egr decât atunci când o reconectez.
Acum curiozitatea mea e ce legãturã poate avea egr-ul cu turația și care ar putea fi cauzele pentru care apare aceastã supra-turare doar cu motorul cald și doar la apãsarea ambreiajului pe frânare.
De multe ori turația crește și dupã ce iau piciorul de pe ambreiaj.
La scanare nu apare nicio eroare. Deci probabil cã e ceva de naturã mecanicã.
MODEL: Astra 2006
MOTOR: 1.6 16V
De curând mi se întâmplã o problemã ciudatã la Opelul meu. (Astra H 2006 1.6 16V)
Când frânez și apãs ambreiajul crește turația pânã pe la vreo 4000-5000 rpm. Iau piciorul de pe ambreiaj și turația revine la valoare mai aproape de normal, dar un pic ridicatã. La ralanti stã undeva la 1000 rpm.
Cu motorul rece nu se manifestã problema.
Atunci când se tureazã excesiv dacã scot mufa de la egr, comportamentul mașinii revine la normal pentru câteva zeci de km.
Când apare iarãși acea supraturare, dacã reconectez mufa la egr, revine la normal pentru câțiva km.
De menționat cã dureazã mai mult pânã reapare problema atunci când scot mufa de la egr decât atunci când o reconectez.
Acum curiozitatea mea e ce legãturã poate avea egr-ul cu turația și care ar putea fi cauzele pentru care apare aceastã supra-turare doar cu motorul cald și doar la apãsarea ambreiajului pe frânare.
De multe ori turația crește și dupã ce iau piciorul de pe ambreiaj.
La scanare nu apare nicio eroare. Deci probabil cã e ceva de naturã mecanicã.
MODEL: Astra 2006
MOTOR: 1.6 16V
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
srmn00x
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2020
- Mesaj Privat
O voi face în weekend. Mersi. Eu mã gândeam sã-l schimb cu totul.
Revin cu un rãspuns dacã doar curãțarea egr-ului a rezolvat problema.
Însã dacã ar fi blocatã cumva valva aceasta n-ar trebui sã facã așa tot timpul? Sau aceasta intrã în funcțiune doar la o anumitã temperaturã de funcționare a motorului?
Revin cu un rãspuns dacã doar curãțarea egr-ului a rezolvat problema.
Însã dacã ar fi blocatã cumva valva aceasta n-ar trebui sã facã așa tot timpul? Sau aceasta intrã în funcțiune doar la o anumitã temperaturã de funcționare a motorului?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Vezi ca ai un switch la pedala frana, tu cand apesi pedala ecu in mod normal taie injectia benzina. De obicei are doua circuite, unul pentru ecu si unul pentru bec frana. Daca ai tempomat vezi ca mai ai un switch la ambreiaj.
Curata ca este simplu, nu arunca bani pe unul nou de obicei facaturi.
Pe tester se poate vedea cum lucreaza, daca omul este competent.
Curata ca este simplu, nu arunca bani pe unul nou de obicei facaturi.
Pe tester se poate vedea cum lucreaza, daca omul este competent.