- RAndrei124
- OP
- 2 mesaje
- din 13 Jul 2020
RAndrei124
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2020
- Mesaj Privat
Buna seara, dupa ce am schimbat tot kit-ul de distributie am luat masina din service cu eroare mentionata in titlu. Mecanicii de acolo au dat vina pe alternator asa ca am fost sa il reconditionez. Dupa ce au montat alternatorul facut avea in continuare afisat in bord acel mesaj de eroare.
Aceata eroare imi apare doare daca tin peste 4 secunde contactul pus iar la pornitea motorului imi ramane martorul rosu de baterie aprins.
Daca dupa contact pornesc imediat motorul, masina nu imi afiseaza nicio eroare si nu am niciun martor aprins in bord.
Alternatorul scoate 14.6-14.8 fara martorul de baterie aprins
13.7-14 cu martorul aprins
Mentionez ca raman de multe ori fara curent in baterie
MODEL: Opel Insignia 2011 cutie automata
MOTOR: 2.0 118 kw A20DTH
Aceata eroare imi apare doare daca tin peste 4 secunde contactul pus iar la pornitea motorului imi ramane martorul rosu de baterie aprins.
Daca dupa contact pornesc imediat motorul, masina nu imi afiseaza nicio eroare si nu am niciun martor aprins in bord.
Alternatorul scoate 14.6-14.8 fara martorul de baterie aprins
13.7-14 cu martorul aprins
Mentionez ca raman de multe ori fara curent in baterie
MODEL: Opel Insignia 2011 cutie automata
MOTOR: 2.0 118 kw A20DTH
Gunplay
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2020
- Mesaj Privat
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Poate au uitat sa monteze cablul care face legatura intre ECU si alternator.
La masinile astea cu smart charging system, alternatorul e comandat de ECU, cum, cat sa incarce.
Probabil ca daca tii contactul pus, masina isi face niste teste si realizeaza ca legatura respectiva nu exista.
Vezi daca e vreo mufa lipsa la alternator. Cablul nu stiu daca are rost sa il cauti, ca unii mecanici sunt in stare sa il rupa si in loc sa il repare, incearca sa isi ascunda greseala.
La masinile astea cu smart charging system, alternatorul e comandat de ECU, cum, cat sa incarce.
Probabil ca daca tii contactul pus, masina isi face niste teste si realizeaza ca legatura respectiva nu exista.
Vezi daca e vreo mufa lipsa la alternator. Cablul nu stiu daca are rost sa il cauti, ca unii mecanici sunt in stare sa il rupa si in loc sa il repare, incearca sa isi ascunda greseala.
- RAndrei124
- OP
- 2 mesaje
- din 13 Jul 2020
RAndrei124
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2020
- Mesaj Privat
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Adica?
Sincer nu prea cred, ar fi insemnat sa iti fiarba bateria, nu sa ramai fara curent.
Sigur au auzit aia de incarcare inteligenta? Poate fi incarcarea intre 11 si 16 V, daca imi amintesc corect.
De ce nu mergi la EDS sau Radacini Vitan, sa iti verifice corect incarcarea?
Acolo de pe tester ei comanda ECU sa comande la randul lui alternatorul pe diferite praguri de incarcare, si in acelasi timp iti verifica cu un multimetru ce voltaj e de fapt pe bornele bateriei.
Sincer nu prea cred, ar fi insemnat sa iti fiarba bateria, nu sa ramai fara curent.
Sigur au auzit aia de incarcare inteligenta? Poate fi incarcarea intre 11 si 16 V, daca imi amintesc corect.
De ce nu mergi la EDS sau Radacini Vitan, sa iti verifice corect incarcarea?
Acolo de pe tester ei comanda ECU sa comande la randul lui alternatorul pe diferite praguri de incarcare, si in acelasi timp iti verifica cu un multimetru ce voltaj e de fapt pe bornele bateriei.