Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Sal tuturor.Nu stiu daca discutia este binevenita aici sau poate fi incadrata in ala rubrica;deci...zilele astea am mesterit la o chiuloasa identica cu cea de pe masina( este de rezerva si am zis sa o recondtionez) la care am desfacut si cele doua roti de pe axele cu came...am observat ca una din roti are doua degajari(cea de la evacuare;axele cu came au coduri identice),respectiv doua pozitii in care poate functiona?de ce?pentru ce sunt doua variante?se poate folosi aceeasi roata si la admisie si la evacuare numai prin schimbarea pozitiei?In cazul in care se folosesc roti la fel atunci semnalul de senzorul camshaft mai este cel corect?(am vazut si motoare in varianta asta)sau partea de software este modificata in asa fel incat sa tina cont de aceasta configuratie?Pentru ca la senzorul camshaft vine un semnal de aprox.97khz care este modulat la iesire in functie de pozitia axului cu came(fiind senzor cu reluctanta variabila semnalul de iesire este influentat de pozitia rotii);in functie de acest semnal modificat si cel de referinta ecu stabileste pozitia reala in care se afla axul(axele cu came).Daca sunt doua roti la fel atunci...?e ok sau nu?



MODEL: Vectra 1998
MOTOR: X18XE
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR