Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salutare

Ma tot gandeam, avand in vedere ca mai trebuie sa tin masina un an, am fost plecat in afara 4 ani . timp in care masina mai mult a stat (a fost plimbata in weekend de cumnata-miu), iar daca nu am 1 an la locul de munca in RO, nu pot sa fac nicio finantare. Asta se va intampla in martie 2021 deci mai raman cu Vectra o vreme.

Voiam sa intreb poate stie cineva cat de complicat e transplantul de la z19dt la dth.? Din ce stiu cutiile ar fi cam la fel, nu stiu acum la volanta + ambreiaj cum sta treaba. Mai e dupa ECU de DTH care probabil trebuie imperecheat cu CIM si IMMO

Multumesc.

Ar mai fi o intrebare, dar o sa deschid thead separat, daca stie cineva ce piese sunt necesare pt a schimba TOATA articulatia spate (mai putin amortizoare si arcuri), inclusiv suruburile de reglat geometria


MODEL: Vectra 2005
MOTOR: Z19DT
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,564
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Nu vad rostul sa faci asa ceva, faci un remap si daca ai noroc ca si mine o duci in 180 cai +.
Dt are mai puține probleme decat dth.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am deja remap la 155 de cai Smile Am facut-o pe safe mode, nu vreau sa dau banii pe volante cu dubla masa. Singura problema in plus la DTH cred ca e tija swirl aia care crapa si ai nevoie de kit de reparatie sau chiulasa noua. Dar da, DT-ul parca e mai tanc...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR