AlexRRR
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2020
- Mesaj Privat
Am si eu o vectra C z19dth, folosesc ulei GM 5w30, am masina de 2 ani, am facut deja 3 schimburi si vesnic gasesc joja murdara la masina. Cam 2-3 degete de ulei peste nivelul maxim. Trebuie sa o curat si sa o introduc de vro 5 ori ca sa imi dau seama cat de cat de nivel. Am verificat cu motoru la rece, cu motoru pornit si cel mai corect imi arata cu el oprit, dupa ce s-a incalzit, dar si atunci trebuie sa o scot si sa o bag de cateva ori. Am citit langa motor ca uleiul trebuie varificat la 5 minute dupa ce motorul a ajuns la temperatura lui optima.
Care ar fi problema? Este o problema? Nu il verific eu bine? Face undeva presiune?
MODEL: Vectra 2005
MOTOR: z19dth
- ahappyuser
- *******
- 6,763 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,763
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Nu stiu care e cauza, nu-mi place situatia, nu-mi place nici ca o bagi destul de greu inapoi (caci teaca jojei are o curbura ciudata, e cam ,,din scurt,, daca pot sa ma exprim asa) dar... pentru cat de rar verific eu uleiul la motoarele de ISUZU (am 3buc si niciunul nu papa ulei) as zice ca e ,,tolerabila,, situatia asta. De multe ori verific nivelul de ulei doar atunci cand il scot din motor in bidon de 5l de apa plata, sa vad cat am scos defapt?! 😊
Dar treaba cu joja la motoarele enumerate mai sus e de cacao, ca sa fiu direct.
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
LE:acum doua minute am scos joja de la alta masina din curte si cred ca am raspunsul..nu stiu daca e asa,dar joja de la Opel are doua o-ringuri care cred ca fac un pic de compresie cand bagi joja sa masori si imping uleiul din tub in jos,in baie;daca o-ringurile sunt mai bune(etanseaza bine) ai un nivel mai mic indicat pe joja,de fapt ulei este dar este impins in jos cand bagi joja...sa dea naiba ca nu mi-am batut capul pana acum.Cealalta joja nu are nici un o-ring(deci nu face presiune cand este bagata in teava);totdeauna ma puteam baza pe nivelul aratat la masina asta,dar este mai lunga fata de cea de la Opel cu 17cm;probabil ca masura de siguranta sa nu arune ulei afara,neavnad o-ringuri.Mai am o joja la fel pentru Opel si o sa ii scot o-ringurile,cand voi verifica nivelul in baie sa vad daca se confirma teoria mea sau ba!
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Ultima modificare făcută de EHotaran la Joi 16 Jul, 2020 7:44 pm, modificat de 2 ori în total
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,763 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,763
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ce sa zic, nu ma uit la joja toata ziua ca nu am motor Opel pe Opel-ul meu. Am vrut neaparat Opel cu motor ISUZU. Asta am vrut, asta am cumparat, cu asta ma dau toata ziua si stiu ce am sub fund atunci cand merg cu masina, ca sa zic asa. Ca tot eu il si repar si atunci cand nu mai poate din ,,diverse motive,,. 😊