PNation
- Mesaje scrise: 46
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2020
- Mesaj Privat
Problema și la astra j și la k.
Eu am schinhat 2 injectoare și de atunci zgomotul a mai apãrut la o singura pornire.
Ce dracu au? La reprezentanta spune ca asta e problema lor, am auzit oameni care au schimbat distribuția și de acolo a fost, alți oameni cu mașini la 40.000 km care au acel zgomot.
Zgomotul e la pornire de parca bate o tablã într-un fier cu o viteza foarte rapida timp de 3-4 secunde.
MODEL: ASTRA J CDTI
MOTOR: 1.6 110 cp
Eu am schinhat 2 injectoare și de atunci zgomotul a mai apãrut la o singura pornire.
Ce dracu au? La reprezentanta spune ca asta e problema lor, am auzit oameni care au schimbat distribuția și de acolo a fost, alți oameni cu mașini la 40.000 km care au acel zgomot.
Zgomotul e la pornire de parca bate o tablã într-un fier cu o viteza foarte rapida timp de 3-4 secunde.
MODEL: ASTRA J CDTI
MOTOR: 1.6 110 cp
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
PNation
- Mesaje scrise: 46
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2020
- Mesaj Privat
https://youtube.com/watch?v=ugxzPJKcgbc
Deci asta e zgomotul.
La minutul 6.
Îl știu pe Tavi, la el am schimbat injectoarele.
Deci asta e zgomotul.
La minutul 6.
Îl știu pe Tavi, la el am schimbat injectoarele.
- sicka
- **
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2018
- Astra 2018 B16DTH
- Bucuresti
sicka
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2018
- Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=YZs3oSbPP8Y
Asta e zgomotul pe care-l am eu dupa ~15k km... Acum am 29k
Asta e zgomotul pe care-l am eu dupa ~15k km... Acum am 29k
PNation
- Mesaje scrise: 46
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2020
- Mesaj Privat
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
pelastra
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2013 A17DTF
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2009
- Mesaj Privat
RCode- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2016 B16dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2020
- Mesaj Privat
Problema asta am avut si eu! Am scris in detaliu cum.am scãpat de ea.Sa va spun pe scurt ce se întâmplã.
Intinzatorul hidraulic slãbește in timp si nu mai are putere sa întindã lanțul de la distributie care se învârte invers acelor de ceas iar intinzatorul este pus în partea tensionatã a lui(niciodatã nu am inteles de ce,poate ca sa se strice mai repede ) ),acesta la pornire nu are suficiente presiune de ulei ca sa întindã lanțul si in timpul pana pompa face presiune, lanțul incepe sa batã la pornire în patina inferioarã care are un strat de plastic subțire și pânã la urmã se sparge de la socurile acelea,lanțul se alungeste pana la urma si ajunge sa loveascã de peretele blocului unde este patina inferioarã.. si /sau de suportul ei metalic de unde si acel zgomot metalic..DACA NU SE IAU MASURI se risca ruperea suportului metalic de la patina si cãderea acestuia intre pinion si lanțul de la pompa de ulei care este fix sub aceea patina...exact unde trebuie (..unele au deja zgomotul de la km 0 pt ca acele intinzatoare au fost proaste de noi unele...Acum au modificat arcul si intinzatorul este mai rezistent si are suficenta putere sa tina lanțul întins la pornire pana pompa de ulei il tensioneaza hidraulic.
Intinzatorul hidraulic slãbește in timp si nu mai are putere sa întindã lanțul de la distributie care se învârte invers acelor de ceas iar intinzatorul este pus în partea tensionatã a lui(niciodatã nu am inteles de ce,poate ca sa se strice mai repede ) ),acesta la pornire nu are suficiente presiune de ulei ca sa întindã lanțul si in timpul pana pompa face presiune, lanțul incepe sa batã la pornire în patina inferioarã care are un strat de plastic subțire și pânã la urmã se sparge de la socurile acelea,lanțul se alungeste pana la urma si ajunge sa loveascã de peretele blocului unde este patina inferioarã.. si /sau de suportul ei metalic de unde si acel zgomot metalic..DACA NU SE IAU MASURI se risca ruperea suportului metalic de la patina si cãderea acestuia intre pinion si lanțul de la pompa de ulei care este fix sub aceea patina...exact unde trebuie (..unele au deja zgomotul de la km 0 pt ca acele intinzatoare au fost proaste de noi unele...Acum au modificat arcul si intinzatorul este mai rezistent si are suficenta putere sa tina lanțul întins la pornire pana pompa de ulei il tensioneaza hidraulic.