- blackshaddow
- OP
- 685 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
salutare prieteni
am,un astra H sri motor Z18XER cu muzica pe masina
amp 3000w RMS
priblema e ca la relanti imi taie alimentarea casetofonului si a amplificatorului daca am muzica pornita
in mers nu am absolut nicio problema
suspectez ca alternatorul este de amperaj prea mic pentru a alimenta curentul necesar rularii muzicii cu motoeul la relanti
cu motorul oprit nici vorba de muzica
mentionez ca am cabluri 0 gauge pentru alimentarea amplificatorului
doua baterii de 75 amperi fiecare
upgrade cabluri alternator-baterie,masa motor-caroserie si masa baterie caroserie
as vrea sa upgradez alternatorul cu unul de amperaj mai mare si v-as intreba daca a facut cineva aceasta si ce alternator de putere mai mare mi s-ar potrivii si ce modoficari ar fi necesare sa fac?
multumesc anticipat
MODEL: astra H
MOTOR: X18xer
am,un astra H sri motor Z18XER cu muzica pe masina
amp 3000w RMS
priblema e ca la relanti imi taie alimentarea casetofonului si a amplificatorului daca am muzica pornita
in mers nu am absolut nicio problema
suspectez ca alternatorul este de amperaj prea mic pentru a alimenta curentul necesar rularii muzicii cu motoeul la relanti
cu motorul oprit nici vorba de muzica
mentionez ca am cabluri 0 gauge pentru alimentarea amplificatorului
doua baterii de 75 amperi fiecare
upgrade cabluri alternator-baterie,masa motor-caroserie si masa baterie caroserie
as vrea sa upgradez alternatorul cu unul de amperaj mai mare si v-as intreba daca a facut cineva aceasta si ce alternator de putere mai mare mi s-ar potrivii si ce modoficari ar fi necesare sa fac?
multumesc anticipat
MODEL: astra H
MOTOR: X18xer
- sebage
- ****
- 2,607 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,607
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Eu nu as face asa ceva, niciodata. Dar, ma rog, eu sunt mai invechit ... nu trebuie sa fie si altii ca mine.
Si totusi, vorbind de RMS, nu avem treaba cu factorul de putere, iar atunci, mizand pe un randament de 90%, am avea un consum de cel putin 3300W, pentru a furniza 3000W la iesire, deci, undela peste 250 A ... frumos, foarte frumos (asta daca dam credit a ceea ce scrie pe acel amplificator).
Acum, ca o parere personala, avand de-a face cu un sistem de reglare automat cu reactie negativa (dar destul de lenta), eu cred ca problema ta, de aici se trage, din variatiile foarte rapide si mari de curent, care dezechilibreaza sistemul, acesta avand nevoie de ceva timp pentru a reactiona.
Asta cred eu.
Ca si curiozitate personala, ce sectiune ai ales pentru cablurile montate/schimbate si unde a fost montat acumulatorul suplimentar?
Si totusi, vorbind de RMS, nu avem treaba cu factorul de putere, iar atunci, mizand pe un randament de 90%, am avea un consum de cel putin 3300W, pentru a furniza 3000W la iesire, deci, undela peste 250 A ... frumos, foarte frumos (asta daca dam credit a ceea ce scrie pe acel amplificator).
Acum, ca o parere personala, avand de-a face cu un sistem de reglare automat cu reactie negativa (dar destul de lenta), eu cred ca problema ta, de aici se trage, din variatiile foarte rapide si mari de curent, care dezechilibreaza sistemul, acesta avand nevoie de ceva timp pentru a reactiona.
Asta cred eu.
Ca si curiozitate personala, ce sectiune ai ales pentru cablurile montate/schimbate si unde a fost montat acumulatorul suplimentar?
- blackshaddow
- OP
- 685 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,607 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,607
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Off topic: Rog a nu fi luat in seama, o sa fie plictisitor ...
Total irelevante inscrisurile comerciale de pe produs. La fel de irelevanta si comparatia cu un cablu de aparat de sudura.
Interesante ar fi fost specificatiile tehnice exacte.
Exemplu: (datele nu sunt reale)
- pe un cablu de la aparatul de sudura, iti permiti sa pierzi, sa spunem 0.5V pe 1 metru liniar. De ce? Pentru ca vorbim de aproximativ 50V
- vorbind de cazul nostru, daca ai 4 metri de cablu, sa pierzi 2V - ai pierdut deja 15% din tensiune.
Acel acumulator montat in portbagaj, te-a ajutat sa maresti histereza consumatorului, care acum este ceva mai aproape de histereza sistemului de incarcare.
Ca o parere personala Daca era "tot montat profesional", prima data se faceau calculele pe intreg lanțul.
Nu de nebun spun eu ce spun, ca o explicatie simpla, treaba sta cam asa:
- in interiorul amplificatorului, exista o sursa ridicatoare de tensiune, in comutatie, care alimenteaza etajul final
- aceasta sursa, tinde sa furnizeze la iesirile ei, aceeasi tensiune, indiferent de curentul consumat
- automat, si din 12V, va consuma mai mult
- cand consuma mai mult, daca iti cade tensiunea de 12V, pentru a transfera aceeasi putere, sursa va consuma si mai mult
- consumand mai mult, tensiunea o sa cada si mai mult
- si uite asa, intri intr-un cerc vicios.
Pff, scuzati divagatia ...
Stiu, stiu, pe tine, toate astea nu te ajuta cu nimic, de asta si spuneam ca sunt Off topic.
Total irelevante inscrisurile comerciale de pe produs. La fel de irelevanta si comparatia cu un cablu de aparat de sudura.
Interesante ar fi fost specificatiile tehnice exacte.
Exemplu: (datele nu sunt reale)
- pe un cablu de la aparatul de sudura, iti permiti sa pierzi, sa spunem 0.5V pe 1 metru liniar. De ce? Pentru ca vorbim de aproximativ 50V
- vorbind de cazul nostru, daca ai 4 metri de cablu, sa pierzi 2V - ai pierdut deja 15% din tensiune.
Acel acumulator montat in portbagaj, te-a ajutat sa maresti histereza consumatorului, care acum este ceva mai aproape de histereza sistemului de incarcare.
Ca o parere personala Daca era "tot montat profesional", prima data se faceau calculele pe intreg lanțul.
Nu de nebun spun eu ce spun, ca o explicatie simpla, treaba sta cam asa:
- in interiorul amplificatorului, exista o sursa ridicatoare de tensiune, in comutatie, care alimenteaza etajul final
- aceasta sursa, tinde sa furnizeze la iesirile ei, aceeasi tensiune, indiferent de curentul consumat
- automat, si din 12V, va consuma mai mult
- cand consuma mai mult, daca iti cade tensiunea de 12V, pentru a transfera aceeasi putere, sursa va consuma si mai mult
- consumand mai mult, tensiunea o sa cada si mai mult
- si uite asa, intri intr-un cerc vicios.
Pff, scuzati divagatia ...
Stiu, stiu, pe tine, toate astea nu te ajuta cu nimic, de asta si spuneam ca sunt Off topic.
- katalin.r
- **
- 139 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- cutienoua
- **
- 331 mesaje
- din 28 Mar 2016
- Astra 2009 Y17DT
- Mehedinti
cutienoua
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2009 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2016
- Mesaj Privat