daneel89
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Neamt
- Masina: Vivaro 2006 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2020
- Mesaj Privat
Buna seara,
Opel Vivaro 1.9 din 2006
Ieri dimineata, am dat cheie si nu a pornit. Unde parchez duba, peste noapte, e putin inclinat asa ca am lasat-o sa o ia la vale si am pornit-o din mers. Dupa, in acea zi, mi-a pornit mereu.
Azi dimineata, am dat cheie, nu a pornit. Am lasat-o sa o ia la vale ca sa o pornesc dar nu am reusit pentru ca m-am grabit. Nu am lasat-o sa prinda viteza plus ca s-a terminat si portiunea de drum inclinat.
Am schimbat senzorul crankshaft, tot nu porneste
Motorina vine la injectoare. Nu cred ca ar fi pompa de injectie problema. Daca era pompa de injectie, nu trebuia sa o mai pornesc deloc dupa ce o porneam dimineata impinsa.
Sa ii schimb si senzorul camshaft?
Poate fi vreun releu?
Poate fi vreo siguranta?
Sunt nou pe aici, nu stiu dac aa mai deschis careva vreun topic asemanator.
MODEL: Vivaro 2006
MOTOR: 1.9
Opel Vivaro 1.9 din 2006
Ieri dimineata, am dat cheie si nu a pornit. Unde parchez duba, peste noapte, e putin inclinat asa ca am lasat-o sa o ia la vale si am pornit-o din mers. Dupa, in acea zi, mi-a pornit mereu.
Azi dimineata, am dat cheie, nu a pornit. Am lasat-o sa o ia la vale ca sa o pornesc dar nu am reusit pentru ca m-am grabit. Nu am lasat-o sa prinda viteza plus ca s-a terminat si portiunea de drum inclinat.
Am schimbat senzorul crankshaft, tot nu porneste
Motorina vine la injectoare. Nu cred ca ar fi pompa de injectie problema. Daca era pompa de injectie, nu trebuia sa o mai pornesc deloc dupa ce o porneam dimineata impinsa.
Sa ii schimb si senzorul camshaft?
Poate fi vreun releu?
Poate fi vreo siguranta?
Sunt nou pe aici, nu stiu dac aa mai deschis careva vreun topic asemanator.
MODEL: Vivaro 2006
MOTOR: 1.9
daneel89
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Neamt
- Masina: Vivaro 2006 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2020
- Mesaj Privat
daneel89
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Neamt
- Masina: Vivaro 2006 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2020
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Da-i un spray foarte scurt in admisie si da la automat,daca porneste imediat vezi injectoarele cat dau pe retur ...ideal era o diagnoza da din lipsa de scule se pot lua si babeste. Egr-ul sa fie curat si functional,la saraciile astea daca nu merge cum trebuie egr-ul eroarea e de debitmetru.
Testul de retur pe marginea drumului se face cu 4 seringi de la farmacie scos pistonul si infipte in retur direct ,ai nevoie doar sa vezi cat o ia razna vreounu nu masuratoare exacta ca pe acolo pierde presiune si nu porneste la cheie are nevoie de turatie mai mare cand este impinsa,electromotor baterie banuiesc ca sunt in regula nu invarte incet.
Testul de retur pe marginea drumului se face cu 4 seringi de la farmacie scos pistonul si infipte in retur direct ,ai nevoie doar sa vezi cat o ia razna vreounu nu masuratoare exacta ca pe acolo pierde presiune si nu porneste la cheie are nevoie de turatie mai mare cand este impinsa,electromotor baterie banuiesc ca sunt in regula nu invarte incet.
daneel89
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Neamt
- Masina: Vivaro 2006 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2020
- Mesaj Privat
Merci de raspuns. Problema e ciudata. Dau la automat si nu porneste, motorina vine de la filtru plus ca pompita aia mica e plina cu motorina. Dupa ce o pornesc impinsa, nu mai am treaba cu ea, o opresc si o pornesc de cate ori vreau eu fara probleme. Ideia e ca din cand in cand intampin aceasta problema. Din cand in cand ma refer o data la 2-3-4 saptamani. Mai exact dimineata la prima cheie.
Electromotorul e ok, bateria la fel, invarte normal
Electromotorul e ok, bateria la fel, invarte normal