VJucan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2020
- Mesaj Privat
Salut, am o problema la al meu Opel, intr o dimineața am rãmas fãrã curent la mașina pur și simplu nu mai pornea deloc și când puneam contactul nu se aprindea nici un bec, i am dat curent de la alta mașina dupã care a pornit dar sa oprit când am luat bornele jos, am pus bateria la redresor am incarcat-o și merge bine dar alternatorul nu încarcã cum trebuie, încãrcarea e undeva la 10 11 v normal ar trebui 13 14 v, am schimbat 2 alternatoare, amândouã din dezmembrãri(ambele ne funcționabile zice mecanicul), nu știu ce sa ii mai fac , ce probleme poate sa aibã ?
MODEL: Opel astra g
MOTOR: 1.7 dti 75 cai
MODEL: Opel astra g
MOTOR: 1.7 dti 75 cai
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut
scrie masina la profil, si anul ei de fabricatie. Multumesc.
martorul baterie raminea aprins in bord dupa ce ai schimbat alternatoarele ?
e posibil sa fie ambele alternatoare defecte.
eventual schimba si bateria sa nu fie vreo problema cu ea (daca ai schimbat alternatorul si bateria era incarcata ar fi trebuit sa ai macar un 12,5 v, chiar daca nu incarca deloc.
10- 11 v este putin de tot, cam arata a baterie moarta sau incarcata insuficient.
inainte sa mai schimbi alternatorul schiba bateria cu una de proba.
si da, ai nevoie de electrician, nu de mecanic.
scrie masina la profil, si anul ei de fabricatie. Multumesc.
martorul baterie raminea aprins in bord dupa ce ai schimbat alternatoarele ?
e posibil sa fie ambele alternatoare defecte.
eventual schimba si bateria sa nu fie vreo problema cu ea (daca ai schimbat alternatorul si bateria era incarcata ar fi trebuit sa ai macar un 12,5 v, chiar daca nu incarca deloc.
10- 11 v este putin de tot, cam arata a baterie moarta sau incarcata insuficient.
inainte sa mai schimbi alternatorul schiba bateria cu una de proba.
si da, ai nevoie de electrician, nu de mecanic.
VJucan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2020
- Mesaj Privat