Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salutare,
azi am observat un fenomen ciudat si nemaiintalnit de mine pana acum.Am ajuns acasa cu masina si am deschis capota sa arunc un ochi pe la motor. Am scos furtunul de gaze de la carter superior si vazand putina mazga pe el am suflat s-o trimit inapoi in carter(mazga). Spre surprinderea mea am observat ca motoru “da sa moara” dupa care isi revine cu cateva turatii mai sus de ralanti. Cu joja scoasa nu face chiar asa. Am pus o carpa pe gaura busonului si am simtit si o foarte mica presiune/depresiune(normala zic eu) facuta de piesele in miscare in carter impreuna cu un miros de benzina arsa(scapari de gaze oricum sunt).
Acuma intrebarea ridicata de mine: e normal ca doar atatica presiune sa provoace asta? Ce variatie de presiune ar trebui sa fie in carter(+/- masurata in bar).
Atasez si o legatura cu fenomenul.

Multumesc.


  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
N-are nimeni idee? Am intalnit intrebari pe forum despre probleme de ralanti, motor innecat, etc la care s-au dat fel de fel de pareri.. presiunea asta ar putea provoca asemenea simptome? La mine e indusa, la altii poate fi provocata de te miri ce blocaje. Cam cat ar trebui sa fie maxim(presiune)?
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am gasit in cele din urma intr-o documentatie didactica raspunsul la intrebarea proprie. Se pare ca pentru a declara un motor uzat e necesar a se forma o presiune de 80-160mmHg in carter.
Transformand mmHg in bar, tragem concluzia ca motorul poate fi considerat uzat daca trece de 0.1066579-0.2133158 bar.

Spor la masurat!
  • BGheorghe739

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2020

  • Mesaj Privat
salut!
cum ai rezolvat problema? am un opel combo care imi face aceeasi problema. nu scoate pe la joja chiar deloc, doar pe la busonul de ulei are si o intrupere mica la alimentare la relanti. m-am uitat pe yt si nu am gasit decat postarea de pe canalul tau. aparat de masurat nu am, asa ca ma gandeam la ce solutie ai ajuns.
multumesc
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sunt niste parametri oarecum generali,se foloseau asemenea determinari cand motoarele aratau cam toate la fel acu 30 de ani si toate epuratoarele erau o teava sau furtun din capacul tachetilor in admisie,asa era si definitia consumului de ulei 500 de gr. la 1000 km e clar motorul trebuie reaprat ,vine Opel si ne spune ca e normal la motoarele lor sa consume pana la 600 de grame,mai apar niste specialisti si spun ca motoarele de BMW sunt facute sa consume ca asa se ung suplimentar ...segmentii....in alta ordine de idei daca ai epuratorul infundat sa te tii presiune.
Vrei sa stii exact ce e cu agregatu faci o masuratoare de compresie rece/cald daca mai esti curios adaugi si cateva picaturi de ulei si mai masori sa vezi atunci ce repede te lamuresti,cu toate ca si aici e cu cantec cand gasest la motor x16xel ....15 ,17 .
Si la batranele Dacii cu carburator ,era presiune in carter pana cand scoteai diuza de la epurator de venea sub carburator si se linisteau treburile daca o curatai si recalibrai.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR