Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Daniel29

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Salut revin cu o noua problema la opel astra g 1.7dti masina minune cu sute de probleme vara trecuta am spart radiator AC iar vara asta nu am putut sa mai rezist si am ales sa il fac , am schimbat radiator AC l'am incarcat cu freon totul ok pana aici nu rasufla freonul sta bine in radiator .... trec mai departe dau drumu la AC compresorul porneste intra aer rece in masina doar ca ventilatorul pentru AC nu porneste (din cate stiu ventilatorul pleaca instant atunci cand cuplezi AC'ul sper sa nu gresesc) ok l'am dat jos curatat verificat la baterie iar acesta nu mai mergea am cumparat unul nou l'am verificat merge totul ok dar atunci cand cuplez AC porneste 10 secunde dupa care se opreste iar intre timp porneste radiatorul de la apa pe treapta 2 probabil intra in avarie si incearca sa faca treaba el singur , am zis ca este de la sigurante am verificat toate sigurantele , totul ok am incercat si cu alt calculator la fel tin sa mentionez ca in bord dupa 2-3minute imi apare eroarea cu patratel si rotita in el , las o poza .


MODEL: Astra 2001
MOTOR: Y17DT
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut

verifica in primul rind sigurantele 35, 39 si 40 (cu aparat de masura sau lampa, nu vizual! - sa vina curent si sa plece curent de la ele) din tabloul de la pasager, banuiesc ca ecu incearca pornirea pe treapta mare a ventilatorului de clima, nu poate si apoi porneste pe cel mare.

bineinteles verifica mufa de la ventilatorul de clima sa nu fie vreun pin indoit.

posteaza ce gasesti si vedem

citeste si mai jos

https://www.clubopel.com/vie...46&highlight=
  • Daniel29

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Exact asta am facut am verificat ficare siguranta cu aparat de masura totul este ok , mufa a fost schimbata las un video pe youtube.
https://youtube.com/watch?v=VLVxi8ekkaI
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
in linkul pe care ti l-am pus, pe pag 2 sint doua poze, una cu mufa de la calculatorul de ventilatoare iar cealalta cu schema lui.

verifica acolo in mufa existenta plusurilor care vin din sigurante, cu contactul pus.

trebuie sa fii sigur ca modulul se alimenteaza cu tot ce trebuie. apoi luam mufa de iesire, cea care pleaca spre ventilator.

colegul care a postat acolo a spus si a aratat ce a patit - pleca plus din sig 39 dar nu ajungea in mufa calculatorului de ventilatoare.

daca e in regula tot mai ramine de verificat cablajul intre calculatorul asta si ecu, daca si ala e ok atunci ecu defect.

daca vrei te indrum cu cit stiu, daca e nevoie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR