RCosmin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2020
- Mesaj Privat
Salut bãieți, acum 4 luni am schimbat cureaua de accesorii (nu distributia), si de vreo 3 4 saptamani, de cat folosesc AC ul mai des, cand plec de pe loc, cu 1a sau a 2 motor lul mai trepideaza din cauza ca nu o accelerez suficient... Numai ca, cand incepe sa trepideze motorul ca urmeaza sa lesine... Se aude un scartaiti scurt, scurt adica imediat ce revine la turatie normala sau mai mare nu se mai aude nimic.
Sunetul se aude doar la plecarea de pe loc, 1 secunda, apoi totul revine la normal. De la ce sa fie oare?
MODEL: Opel astra h 2008
MOTOR: 1.4 z14 xep
Sunetul se aude doar la plecarea de pe loc, 1 secunda, apoi totul revine la normal. De la ce sa fie oare?
MODEL: Opel astra h 2008
MOTOR: 1.4 z14 xep
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
AFratila
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2024
- Mesaj Privat
Salutare am aceeasi problema! Cand plec cu ea de pe loc doar din ambreaj sau ii dau a 2 a la turatie mica se aude un scârțait la curea de accesorii si nu stiu de unde suna cand e la relantii pe liber tot asa se aude dar mai putin si nu chiar continuu si ma gandeam sa nu fie rola cu intinzator cu tot sau rola de la alternator chiar nu stiu ce are…
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
In acest caz si compresorul trebuie sa scoata un huruit in functionare sau ambreiajul e pe duca( vb de cele cu electrovana care se invart tot timpul dar nu sunt in sarcina) si care au si ele un cuplaj de antrenare cu ceva cauciuc in ele.
Cureaua noua are grip mai bun si nu mai patineaza.
Uleiul din compresor are pilitura , viteza ventilatiei este prea mare si automat cererea( adica electrovana este deschisa la maxim)
Este un compresor variabil care a fost pus pe motoare mici.
In concluzie compresorul, filtrul trebuie verificate si sau schimbate.
Filtrul poate fi in radiatorul ac
Cureaua noua are grip mai bun si nu mai patineaza.
Uleiul din compresor are pilitura , viteza ventilatiei este prea mare si automat cererea( adica electrovana este deschisa la maxim)
Este un compresor variabil care a fost pus pe motoare mici.
In concluzie compresorul, filtrul trebuie verificate si sau schimbate.
Filtrul poate fi in radiatorul ac