affelay
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2018
- Mesaj Privat
Simptome: Buna ziua! Detin un Vauxhall (Opel) Vectra C, zilele trecute am vrut sa vad daca are antigel si apa, deoarece cand l-am luat nu indica apa adica nu se ridica de la 60°,
Cand am desfacut capacul la vas am
observat o spuma maronie cleioasa inauntru de asemenea am vazut ca la termostat era o mufa scoasa, am pus-o inapoi si acum imi indica apa ajunge la 90° in 2-3 min, daca o turez ajunge pe la 92° si nu mai mult dar fasaie aburi cam tare pe la termostat( in dreptul lui).
Am verificat uleiul si este curat nu are apa in el, treaba e ca scade nivelul, m-am uitat si la capacul de la motor e la fel, e curat si nu gazeaza.
Deasemenea am observat ca furtunul de dupa termostat nu se incalzeste si nici radiatorul iar in masina baga aer rece nu si cald.
Multi mi-au spus ca e garnitura de chiuloasa, dar din ce am vazut eu cand e garnitura iti baga apa in ulei, face o spuma de ca cea de cafea pe joja si la capacul de la motor , si presiune pe furtoane insa la mine nu am observat asa ceva.
Poate fi termostatul blocat si termoflotul de vina ?
Stie cineva sau daca ati patit la fel ce recomandati?
Masina e an 2008, 1.8benzina, 140CP.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2008
Cod motor:
Cand am desfacut capacul la vas am
observat o spuma maronie cleioasa inauntru de asemenea am vazut ca la termostat era o mufa scoasa, am pus-o inapoi si acum imi indica apa ajunge la 90° in 2-3 min, daca o turez ajunge pe la 92° si nu mai mult dar fasaie aburi cam tare pe la termostat( in dreptul lui).
Am verificat uleiul si este curat nu are apa in el, treaba e ca scade nivelul, m-am uitat si la capacul de la motor e la fel, e curat si nu gazeaza.
Deasemenea am observat ca furtunul de dupa termostat nu se incalzeste si nici radiatorul iar in masina baga aer rece nu si cald.
Multi mi-au spus ca e garnitura de chiuloasa, dar din ce am vazut eu cand e garnitura iti baga apa in ulei, face o spuma de ca cea de cafea pe joja si la capacul de la motor , si presiune pe furtoane insa la mine nu am observat asa ceva.
Poate fi termostatul blocat si termoflotul de vina ?
Stie cineva sau daca ati patit la fel ce recomandati?
Masina e an 2008, 1.8benzina, 140CP.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2008
Cod motor:
- Florin Luca
- *
- 25 mesaje
- din 30 Dec 2014
- Signum 2004 Y20DTH
- Alta tara
Florin Luca
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Alta tara
- Masina: Signum 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2014
- Mesaj Privat
- mihaidarie
- ***
- 525 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
affelay a scris:Simptome: Buna ziua! Detin un Vauxhall (Opel) Vectra C, zilele trecute am vrut sa vad daca are antigel si apa, deoarece cand l-am luat nu indica apa adica nu se ridica de la 60°,
Cand am desfacut capacul la vas am
observat o spuma maronie cleioasa inauntru de asemenea am vazut ca la termostat era o mufa scoasa, am pus-o inapoi si acum imi indica apa ajunge la 90° in 2-3 min, daca o turez ajunge pe la 92° si nu mai mult dar fasaie aburi cam tare pe la termostat( in dreptul lui).
Am verificat uleiul si este curat nu are apa in el, treaba e ca scade nivelul, m-am uitat si la capacul de la motor e la fel, e curat si nu gazeaza.
Deasemenea am observat ca furtunul de dupa termostat nu se incalzeste si nici radiatorul iar in masina baga aer rece nu si cald.
Multi mi-au spus ca e garnitura de chiuloasa, dar din ce am vazut eu cand e garnitura iti baga apa in ulei, face o spuma de ca cea de cafea pe joja si la capacul de la motor , si presiune pe furtoane insa la mine nu am observat asa ceva.
Poate fi termostatul blocat si termoflotul de vina ?
Stie cineva sau daca ati patit la fel ce recomandati?
Masina e an 2008, 1.8benzina, 140CP.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2008
Cod motor:
Cand am desfacut capacul la vas am
observat o spuma maronie cleioasa inauntru de asemenea am vazut ca la termostat era o mufa scoasa, am pus-o inapoi si acum imi indica apa ajunge la 90° in 2-3 min, daca o turez ajunge pe la 92° si nu mai mult dar fasaie aburi cam tare pe la termostat( in dreptul lui).
Am verificat uleiul si este curat nu are apa in el, treaba e ca scade nivelul, m-am uitat si la capacul de la motor e la fel, e curat si nu gazeaza.
Deasemenea am observat ca furtunul de dupa termostat nu se incalzeste si nici radiatorul iar in masina baga aer rece nu si cald.
Multi mi-au spus ca e garnitura de chiuloasa, dar din ce am vazut eu cand e garnitura iti baga apa in ulei, face o spuma de ca cea de cafea pe joja si la capacul de la motor , si presiune pe furtoane insa la mine nu am observat asa ceva.
Poate fi termostatul blocat si termoflotul de vina ?
Stie cineva sau daca ati patit la fel ce recomandati?
Masina e an 2008, 1.8benzina, 140CP.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2008
Cod motor:
A fost de la garniturile termoflotului sau garnitura de chiulasa?
- LIVIU RS
- **
- 258 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat