robby_lux
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Vivaro 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2020
- Mesaj Privat
Salutare
Am o problema la sistemul de AC la un Vivaro modelul lung de perssoane, cu aer conditionat si pe spate...raceste ceva dar nu eficient, mai ales cand temperatura exterioara trece de 30 de grade Ac-ul nu mai face fata...mi s-a spus ca ar putea fi valva de expansiune sau compresorul, insa nimeni nu mi-a indicat exact si amandoua piesele sunt destul de scumpe , a mai avut cineva aceiasi problema ?
MODEL: Vivaro 2008
MOTOR: 2.0 84KW
Am o problema la sistemul de AC la un Vivaro modelul lung de perssoane, cu aer conditionat si pe spate...raceste ceva dar nu eficient, mai ales cand temperatura exterioara trece de 30 de grade Ac-ul nu mai face fata...mi s-a spus ca ar putea fi valva de expansiune sau compresorul, insa nimeni nu mi-a indicat exact si amandoua piesele sunt destul de scumpe , a mai avut cineva aceiasi problema ?
MODEL: Vivaro 2008
MOTOR: 2.0 84KW
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Prima cauza este lipsa freonului,intai fa o verificare la un centru care dispune de aparat sa vada cat s-a recuperat ,din instalatie abia dupa se masoara tot cu acelasi aparat ce presiune face compresorul si vei sti exact daca e de vina ori nu,tot atunci se va vedea si difrenta de presiune intre circuitul de inalta presiune si cel de joasa ...ramane sa verifici tu personal daca ventialtorul se invarte cu turatie ca am gasit Vivaro si Trafic cu electroventilatoarele lesinate de la rugina de pe bucsile axului ,si daca condensorul sau radiatorul de ac este curat nu are fagurii infundati....simplu.
Pareri ne putem da multi da ce trebuie facut stim numai dupa ce ai raspunsurile la intrebarile astea.
Pareri ne putem da multi da ce trebuie facut stim numai dupa ce ai raspunsurile la intrebarile astea.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Din viteza uitasem sa-ti zic si faptul ca voletul care comuta din butonul de bord rece/cald in timp nu mai selecteaza bine din cauza cablului cu care e actionat camasa lui se misca in opritorul ala ,trebuie desfacut si vazut daca este actionat maxim rece maxim cald cum etanseaza sa nu amestece temperaturile,daca nu inchide perfect se scoate siguranta se muta camasa pana inchide perfect si se clipseaza pe pozitia corecta.