- Kmccormick
- OP
- 1 mesaje
- din 23 Jun 2020
Kmccormick
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2020
- Mesaj Privat
Buna ziua.
Am cumparat recent un Opel corsa d cod motor Z17DTR si am o problema cu consumul.. recent am schimbat regulatorul de presiune pentru ca motorul nu mergea rotund si kit ul de distributie. Uneori la relanti are consum instantaneu de 0.9L o data am vazut de 3.2L si nu inteleg de ce.
Ma poate ajuta cineva cu un raspuns?
Multumesc
MODEL: Corsa d
MOTOR: Z17DTR
Am cumparat recent un Opel corsa d cod motor Z17DTR si am o problema cu consumul.. recent am schimbat regulatorul de presiune pentru ca motorul nu mergea rotund si kit ul de distributie. Uneori la relanti are consum instantaneu de 0.9L o data am vazut de 3.2L si nu inteleg de ce.
Ma poate ajuta cineva cu un raspuns?
Multumesc
MODEL: Corsa d
MOTOR: Z17DTR
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Z17DTR = DPF (filtru de particule)
Cand ECU motor dicteaza inceperea regenerarii pentru DPF, automat iti creste consumul instant, din cauza postinjectiei.
Deci, comportament normal.
Ai grija sa folosesti masina ca pe una cu DPF (nu merge la consum, subturat si mai ales nu rata regenerarile), ca sa nu ai probleme mai tarziu ...
Cand ECU motor dicteaza inceperea regenerarii pentru DPF, automat iti creste consumul instant, din cauza postinjectiei.
Deci, comportament normal.
Ai grija sa folosesti masina ca pe una cu DPF (nu merge la consum, subturat si mai ales nu rata regenerarile), ca sa nu ai probleme mai tarziu ...