RMehes
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2019
- Mesaj Privat
Buna, de vreo 2 ani mi s-a spart un furtun de apa ce intra in motor si celelalt capãt intra in termoflot de atunci am inlocuit furtunul am pus antigel nou, totul a mers bine pânã se încãlzește apa la 90 inaite de 90 de grade masina trage super dar dupã ce trece de 90 Nu mai are putere, mentionez ca temperatura ar tot creste, la 95 de grade pornesc ventilatoarele si o rãcește inapoi ideea este ca in zile de vara cu motorul in sarcinã, dealuri etc de abia o mențin sub 97 grade ventilatoarele , înainte sã se întâmple problema cu acel furtun de apa tot timpul temperatura stãtea la 87-89, deci sa precizez lucrurile care le-am fãcut pânã acuma:
-termostat schimbat
-termocupla schimbata
_Demontare radiator si spãlare (am lãsat tot antigelul din masina chiar si din motor ..nu era nu știu ce mizerie nici in radiator)
-ulei in vasul de expansiune nu am
Furtune reci nu am , circula prin tot sistemul antigelul
Ca simptome are ar fi:
La temperatura de 93-4-5 grade mai are putere motorul
-apa ar fierbe dacã nu ar racii ventilatoarele ( am pãțit înainte sã schimb termocupla)
Ce poate sa fie ? Va multumesc pentru rãspunsuri
-termostat schimbat
-termocupla schimbata
_Demontare radiator si spãlare (am lãsat tot antigelul din masina chiar si din motor ..nu era nu știu ce mizerie nici in radiator)
-ulei in vasul de expansiune nu am
Furtune reci nu am , circula prin tot sistemul antigelul
Ca simptome are ar fi:
La temperatura de 93-4-5 grade mai are putere motorul
-apa ar fierbe dacã nu ar racii ventilatoarele ( am pãțit înainte sã schimb termocupla)
Ce poate sa fie ? Va multumesc pentru rãspunsuri
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Pt. pierdere putere cand se incalzeste , este posibil din ce stiu ca este de vina calculatorul pompei de injectie , care este in pompa , defect clasic , cauta aici pe club , ca s-a discutat .
Pt. incalzirea excesiva a apei , posibil termostatul cel nou sa nu lucreze corect , sau radiatorul partial infundat , de obicei se infunda in partea de jos , pune mana pe el cand este motorul cald si dupa ce a deschis termostatul si ar trebui sa fie cald de sus pana jos , tot radiatorul .
Pt. incalzirea excesiva a apei , posibil termostatul cel nou sa nu lucreze corect , sau radiatorul partial infundat , de obicei se infunda in partea de jos , pune mana pe el cand este motorul cald si dupa ce a deschis termostatul si ar trebui sa fie cald de sus pana jos , tot radiatorul .
RMehes
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2019
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Atunci termostatul nou nu deschide cat trebuie , iar cu pierderea puterii imi mentin parerea cu calc. pompei , dar e doar o parere , tu faci cum doresti, este posibil sa ai un co tact imperfect pe placa calc. pompei , care isi face mendrele la cald , fiind in pompa , defe te clasice la motorul asta ....cum am spus ....da o cautare cu problema ta , ca s-a discutat absolut tot despre motorul tau.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut,
la y20dth vad ca exista un sezor MAF dotat cu un senzor de temperatura.
cunostintele mele pe parte de mecanica tind catre zero.
totusi ma gindesc ca poate e vreo legatura intre senzorul asta si pierderea puterii peste o anumita temperatura daca zici ca pe celalalt l-ai schimbat.
poate ca daca erau probleme la senzorul asta aveai martor in bord, nu stiu.
uite cum se fac verificarile la el
sau poate poti sa-l schimbi cu altul de proba.
daca spun prostii rog sa ma corecteze cineva.
la y20dth vad ca exista un sezor MAF dotat cu un senzor de temperatura.
cunostintele mele pe parte de mecanica tind catre zero.
totusi ma gindesc ca poate e vreo legatura intre senzorul asta si pierderea puterii peste o anumita temperatura daca zici ca pe celalalt l-ai schimbat.
poate ca daca erau probleme la senzorul asta aveai martor in bord, nu stiu.
uite cum se fac verificarile la el
sau poate poti sa-l schimbi cu altul de proba.
daca spun prostii rog sa ma corecteze cineva.
RMehes
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2019
- Mesaj Privat
Senzorul maf nu are rolul asta la mine, e bãgat în galeria de admisie si masoara doar debitul de aer, dar l-am curat si pe ala si toata galeria de admisie, referitor la tine radu florian , o sa caut ...desi am cautat deja dar fãrã rezultat , tot am verificat am curãțat ce tine de rãcire dar tot la fel, pompa de apa este singurul care nu l-am verificat .