- doncostello
- OP
- 2 mesaje
- din 01 Jun 2020
- Corsa 2006 Z12XEP
- Bucuresti
doncostello
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2020
- Mesaj Privat
Salut, am cumparat acum 7 luni un Corsa C din 2006 cu 140.000km la bord. Nu am mai avut Opel pana acum si nu stiam dacã este normal ca ambreiajul sa tina atât de jos si oricât de încet ridicam piciorul ambreiajul vibra destul de tare (am un megane 2 de 10 ani si nu am patit asta niciodatã).
Problema pe care o am este ca pedala de ambreiaj este la podea, iar lichidul de frâna curge unde se îmbinã motorul cu cutia de viteze dacã apas tare, (daca nu apãs pânã la fund, pedala se întãrește si nu curge lichid de frânã)
Din ce am cercetat pe forum am cam înțeles cã este stricat rulmentul de presiune(cilindrul receptor).
Întrebãrile mele sunt: dacã cam asta este cauza? si dacã discul de ambreaj plus placa de presiune sunt bune dar a curs pe ele lichid de frânã, le mai pot pãstra sau trebuiesc inlocuite)?
Mulțumesc si aștept cu nerãbdare sfaturile dumneavoastrã.
MODEL: Corsa 2006
MOTOR: Z12XEP
Problema pe care o am este ca pedala de ambreiaj este la podea, iar lichidul de frâna curge unde se îmbinã motorul cu cutia de viteze dacã apas tare, (daca nu apãs pânã la fund, pedala se întãrește si nu curge lichid de frânã)
Din ce am cercetat pe forum am cam înțeles cã este stricat rulmentul de presiune(cilindrul receptor).
Întrebãrile mele sunt: dacã cam asta este cauza? si dacã discul de ambreaj plus placa de presiune sunt bune dar a curs pe ele lichid de frânã, le mai pot pãstra sau trebuiesc inlocuite)?
Mulțumesc si aștept cu nerãbdare sfaturile dumneavoastrã.
MODEL: Corsa 2006
MOTOR: Z12XEP
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Da, asta este cauza.
Despre disc si placa va putea sa-ti ofere un raspuns mecanicul care va umbla acolo, in principiu ai putea sa le pastrezi. Lichidul curs se spala cu benzina sau spray de frana.
Off-topic: Unde ai gasit o masina din 2006 cu "doar" 140.000. de kilometri... In fine, nu conteaza asta.
Despre disc si placa va putea sa-ti ofere un raspuns mecanicul care va umbla acolo, in principiu ai putea sa le pastrezi. Lichidul curs se spala cu benzina sau spray de frana.
Off-topic: Unde ai gasit o masina din 2006 cu "doar" 140.000. de kilometri... In fine, nu conteaza asta.
- doncostello
- OP
- 2 mesaje
- din 01 Jun 2020
- Corsa 2006 Z12XEP
- Bucuresti
doncostello
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2020
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
ca sa ajungi la scurgere, tb sa dai jos cutia si ansamblul ambreiaj.
se recomanda inlocuirea discului, placii de presiune si rulmentului de presiune.
scurgerea poate fi din:
- rulment de presiune
- conducta rulment de presiune (e in carcasa cutiei, o s-o vezi cand o demontezi)
- pompa de ambreiaj
Verifica-le pe toate.
lichidul se spala cu spray de frana, ideal ar fi sa-l inlocuiesti.
dupa ce gasesti si rezolvi scurgerea, tb aerisita instalatia, o sa stie mecanicul.
atentie ca lichidul de frana, cu mentiunea ca e pe circuit separat, este critic pt sistemul de franare.
poate nu strica si o aerisire a acestuia dupa ce pui lichid proaspat
se recomanda inlocuirea discului, placii de presiune si rulmentului de presiune.
scurgerea poate fi din:
- rulment de presiune
- conducta rulment de presiune (e in carcasa cutiei, o s-o vezi cand o demontezi)
- pompa de ambreiaj
Verifica-le pe toate.
lichidul se spala cu spray de frana, ideal ar fi sa-l inlocuiesti.
dupa ce gasesti si rezolvi scurgerea, tb aerisita instalatia, o sa stie mecanicul.
atentie ca lichidul de frana, cu mentiunea ca e pe circuit separat, este critic pt sistemul de franare.
poate nu strica si o aerisire a acestuia dupa ce pui lichid proaspat