DMoisescu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2020
- Mesaj Privat
Egr ul l am schimbat pentru ca odata ce era scos masina mergea bine, insa problema persista in aceasi masura si dupa ce am schimbat egr ul,
Am cautat pe forum probleme asmanatoare cu a mea insa par a fi prea multe solutii , curatare admisie,senzor ax cu came, presiunea in panta, injectoare,sonda lamnda, clapetele twinport si ecu
La reprezentanta apare ca doar cim ul este defect insa nu cred ca are legatura cu intreruperea in intervaul acelor turatii, claxonul nu suna ok si rareori ma pune sa reintroduc cheia.. iar cand apas pe frana si aceleratie in bord nu apare nimic poate doar ecr (nu egr) dar am cautat pe google si nu am gasit nimic legat de asta
Care ar putea fi prima cauza?
MODEL: astra h benzina
MOTOR: 1.6 z16xep 105cp
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
DMoisescu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2020
- Mesaj Privat
iar intre 1000-2000 asa cum spune si dacuciureanu nu trage , asa cum este si normal, doar ca in acel interval in sensul giratoruiu de exemplu, daca incerc sa merg cu o viteza de 20km fara sa accelerez macar putin simt masina ca si cum ai lua picorul pentru o secunda de pe acceleratie sau ai atinge frana (moment in care turatiile scad desi nu iau piciorul de pe acceleratie) ,o
senzatie asemanatoare
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
uite o discutie mai ampla:
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Fa un test la un alt service ca sa te convingi ca e CIM.
Poate fi reparat sau inlocuit cu unul nou / din dezmembrari.
Just fyi:
in caz de sonde lambda, iti tb tester. Aici ai "robinetul" aprins
ca sa testezi debitmetru, ii scoti mufa si vezi cum merge. ECU intra in limp mode si nu o sa mai ai aceleasi performante, dar daca debitmetru e dus, masina nu o sa mai smuceasca. Aici ai masinuta cu cheita aprinsa si ESP.
in caz ca dumnealui e de vina, il schimbi, pui tester-ul ca sa stergi erorile si ai rezolvat.