sutn din Alba Iulia si am un insignia din 2008, automata, 160 cp, 170.000 km. Dupa ce m-am urat mergand cu ea la diverse service-uri chiar si la reprezentanta Opel Cluj fara succes o sa incerc si varianta asta pe forum. Insignia mea are urmatoarele simptome:
- - am observat o lipsa de putere
- - raspunde greu, cand calc acceleratia are o intarziere de 1-2 sec in care accelereaza f incet ( in ambele moduri manual/automat, dar se observa mai ales in manual )
- - cand turatia scate sub 30 km/h o scoate din frana de motor. Inainte daca o lasam in mers la relanti mergea in frana de motor si schimba treptat pana in treapta 1
- - nu mai are putere in viteza 1 la relanti. Inainte chiar si in panta mare urca singura in viteza 1, acum sta pe loc
- - motorul vibreaza si e mult mai zgomotos
- - consumul afisat e mare, undeva pe la 12 in oras, in conditiile in care o conduc foarte finut
- - in sarcina nu turbina nu mai suiera, in schimb se aude aude un zgomot de zici ca are flegma in gat, zici ca soarbe
Am facut uratoarele teste, schimburi si reparatii:
- - am schimbat uleiul in cuia de viteze
- - am schimbat senzorul de presiune gaze evacuare
- - am schimbat o-ringul pompei de ulei
- - am curatat filtrul de particule la o firma din Odorheiu Secuiesc
- - readaptare ecu la DPF curatat
- - verificat injectoare cu nu stiu ce sticlute cu lichid
- - verificare pe tester la Huber Sibiu, nici o eroare
Ca si fenomen ciudat... am patit sa merg cu ea cateva luni de zile cu busonul de ulei infiletat stramb si primea aer. Dupa ce l-am pus bine si a inchis etans brusc a prins viata, motorul a devenit mult mai vioi...dar dupa 3 saptamani a revenit la problemele initiale. Mor.
Am incercat fara succes la Opel Cluj. Am primit o recomandare sa incerc si la Opel Brasov.
Va rog sa ma ajutati cu experientele voastre similare. Mersi!
MODEL: Insignia automata
MOTOR: A20DTH 160cp