- dexter82
- OP
- 220 mesaje
- din 04 Nov 2014
- Astra 2007 Z14XEP
- Prahova
dexter82
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2014
- Mesaj Privat
Salut, cred ca s-a mai dezbatut subiectul dar nu mai gasesc topiculm deci nu dati cu pietre, Mona se apropie de 300k Km adica are 298k Km,Trebuie printre altele (daca fac o socoteala totala nu mai merita finaciar facuta_) dar nu se poate alta momentan.sa schimb amortizoarele sau si amortizoarele.Intrebare este , OE , la 1400 lei toate (are pachet drum greu) sau oferta Monroe ,3+1 gratis la vreo 700 lei.Astept pareri si argumente,Mentionez ca masina vreu sa o pastrez chira daca poate ca nu merita si prima oara am schimbat amortizoarele le la vreo 120K Km si atunci am pus Oe,Stima
MODEL: Astra 2007
MOTOR: Z14XEP
MODEL: Astra 2007
MOTOR: Z14XEP
- tadobaru
- **
- 116 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
- dexter82
- OP
- 220 mesaje
- din 04 Nov 2014
- Astra 2007 Z14XEP
- Prahova
dexter82
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2014
- Mesaj Privat
- tomariscom
- **
- 155 mesaje
- din 16 Apr 2013
- Astra 2004 Z16XE
- Galati
tomariscom
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2013
- Mesaj Privat
- tadobaru
- **
- 116 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
Am masina ca a ta, AM m-au tinut (si ma mai tin) mai mult ca OE (din fabrica). AL-KO pe fata, Monroe pe spate! Asa a fost alegerea mea la timpul redpectiv. Flanse cauciuc am schimbat destule chiar si la 3 luni. Cel mai mult m-au tinut OE (din fabrica) si SACHS. Am avut si OE din magazin dar au fost sub cele enumerate.
- dexter82
- OP
- 220 mesaje
- din 04 Nov 2014
- Astra 2007 Z14XEP
- Prahova
dexter82
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2014
- Mesaj Privat
- tadobaru
- **
- 116 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
- dexter82
- OP
- 220 mesaje
- din 04 Nov 2014
- Astra 2007 Z14XEP
- Prahova
dexter82
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2014
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Arunca un ochi si la Sachs. Am pe masina de 2 ani si sunt OK.
Cat despre flanse si rulmenti amortizoare, stiu ca la primul G le schimbam la 2-3 revizii si am incercat toate marcile de pe piata. Mai mult de 20-30k km nu duceau, mers 99,9% pe asfalt bun si evitat gropi si denivelari. Amortizoarele le schimbasem prima data pe la 140.000km.
Cat despre flanse si rulmenti amortizoare, stiu ca la primul G le schimbam la 2-3 revizii si am incercat toate marcile de pe piata. Mai mult de 20-30k km nu duceau, mers 99,9% pe asfalt bun si evitat gropi si denivelari. Amortizoarele le schimbasem prima data pe la 140.000km.
- tadobaru
- **
- 116 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
- dexter82
- OP
- 220 mesaje
- din 04 Nov 2014
- Astra 2007 Z14XEP
- Prahova
dexter82
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2014
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dexter82
- OP
- 220 mesaje
- din 04 Nov 2014
- Astra 2007 Z14XEP
- Prahova
dexter82
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2014
- Mesaj Privat
E just ce spui dar e mai rigida drum greu iar inaltimea masinii ma avantajeaza când intru cu ea in teren.Am ajuns cu ea la cimitirul de la Tabla Butii,Daca eram cu Corasa m sigur ramaneam suspendat pe acolo.Nu e un moft, desi ideea cu teecerea l suspensie stadard nu e rea, dar oare tre sa schimb si arcurile daca fac asta?
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
din cate stiu da, pt ca cele de drumuri grele sunt mai rigide cu toate ca au aceeasi inaltime. e vb de cum se lasa sub greutatea masinii.
am avut pe G montate din greseala doar pe fata, iar masina era super-ridicata de bot si lasata in spate. la inlocuirea cu cele potrivite, le-am pus unele langa altele si erau la fel de inalte
am avut pe G montate din greseala doar pe fata, iar masina era super-ridicata de bot si lasata in spate. la inlocuirea cu cele potrivite, le-am pus unele langa altele si erau la fel de inalte