Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut, cred ca s-a mai dezbatut subiectul dar nu mai gasesc topiculm deci nu dati cu pietre, Mona se apropie de 300k Km adica are 298k Km,Trebuie printre altele (daca fac o socoteala totala nu mai merita finaciar facuta_) dar nu se poate alta momentan.sa schimb amortizoarele sau si amortizoarele.Intrebare este , OE , la 1400 lei toate (are pachet drum greu) sau oferta Monroe ,3+1 gratis la vreo 700 lei.Astept pareri si argumente,Mentionez ca masina vreu sa o pastrez chira daca poate ca nu merita si prima oara am schimbat amortizoarele le la vreo 120K Km si atunci am pus Oe,Stima


MODEL: Astra 2007
MOTOR: Z14XEP
Skip ads

  • tadobaru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Daca mergi pe drumuri proaste poti sa iei ce vrei ca tot se strica. Daca mergi pe drumuri bune sunt bune si cele AM. Mai mare atentie la flansele amortizoare, alea de cauciuc, ce e pe piata sunt proaste rau si alea se duc cel mai repede!
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
ma gândesc ca oe se duc ceva mai greu.Flansele am pus oe dar atunci erau 50 de lei bucata acum sunt 300 de lei bucata deci le zic pas pe oe, la gândeam pe lemforder, alte pareri?
  • tomariscom

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai ai spus ca vrei sa o pastrezi. asa ca pune oe si stii ca pana la remat nu mai ai treaba. stima
  • tadobaru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am masina ca a ta, AM m-au tinut (si ma mai tin) mai mult ca OE (din fabrica). AL-KO pe fata, Monroe pe spate! Asa a fost alegerea mea la timpul redpectiv. Flanse cauciuc am schimbat destule chiar si la 3 luni. Cel mai mult m-au tinut OE (din fabrica) si SACHS. Am avut si OE din magazin dar au fost sub cele enumerate.
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Cat te-au tinut amortizoarele am?
  • tadobaru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Din 2013 pana in prezent.
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
ALE mele au 190kmm tu cat ai facut cu ele?
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Arunca un ochi si la Sachs. Am pe masina de 2 ani si sunt OK.

Cat despre flanse si rulmenti amortizoare, stiu ca la primul G le schimbam la 2-3 revizii si am incercat toate marcile de pe piata. Mai mult de 20-30k km nu duceau, mers 99,9% pe asfalt bun si evitat gropi si denivelari. Amortizoarele le schimbasem prima data pe la 140.000km.
  • tadobaru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Cu AM am 100000. Pe cele originale le-am schimbat la 110000.
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Sachs nu mai au gama drum greu,desi marca este interesanta
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
de ce nu consideri sa treci la suspensie standard?
imbunatateste dinamica si aspectul, plus ca nu mai ai bataie de cap cu gasirea pieselor
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
E just ce spui dar e mai rigida drum greu iar inaltimea masinii ma avantajeaza când intru cu ea in teren.Am ajuns cu ea la cimitirul de la Tabla Butii,Daca eram cu Corasa m sigur ramaneam suspendat pe acolo.Nu e un moft, desi ideea cu teecerea l suspensie stadard nu e rea, dar oare tre sa schimb si arcurile daca fac asta?
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
din cate stiu da, pt ca cele de drumuri grele sunt mai rigide cu toate ca au aceeasi inaltime. e vb de cum se lasa sub greutatea masinii.
am avut pe G montate din greseala doar pe fata, iar masina era super-ridicata de bot si lasata in spate. la inlocuirea cu cele potrivite, le-am pus unele langa altele si erau la fel de inalte
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR