BRusu729
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2020
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
la 1.6 si 1.8 nu sunt probleme pentru ca au aceeasi cutie de viteze (F17), iar dimensiunea franelor pe fata este aceeasi.
pe spate (s-ar putea, nu sunt sigur) sa ai nevoie de discuri in cazul in care ai tamburi.
1.6 a venit in ambele variante, 1.8 doar cu discuri. ca info, discurile au acelasi diametru pe ambele motorizari.
1.8 vine cu roti in 5 prezoane, 1.6 in 4 prezoane.
diferente la cv si frane sunt la 2.0 turbo si 2.2, daca vb de benzinare. nu e cazul aici
referitor la putere, pe Astra G s-au pus motoare incepand de la Z12XE cu 75cp pana la Z20LET cu 200cp.
daca motorul s-a pus pe caroserie cand masina era fabricata, RAR il omologheaza.
daca vrei motor care nu s-a pus pe masina, exista la RAR varianta de "artizanal" (1000 - 1200 EUR) care se poate omologa doar in conditiile unei norme de poluare cel putin echivalente
pe spate (s-ar putea, nu sunt sigur) sa ai nevoie de discuri in cazul in care ai tamburi.
1.6 a venit in ambele variante, 1.8 doar cu discuri. ca info, discurile au acelasi diametru pe ambele motorizari.
1.8 vine cu roti in 5 prezoane, 1.6 in 4 prezoane.
diferente la cv si frane sunt la 2.0 turbo si 2.2, daca vb de benzinare. nu e cazul aici
referitor la putere, pe Astra G s-au pus motoare incepand de la Z12XE cu 75cp pana la Z20LET cu 200cp.
daca motorul s-a pus pe caroserie cand masina era fabricata, RAR il omologheaza.
daca vrei motor care nu s-a pus pe masina, exista la RAR varianta de "artizanal" (1000 - 1200 EUR) care se poate omologa doar in conditiile unei norme de poluare cel putin echivalente
BRusu729
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2020
- Mesaj Privat