AArbanas
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2019
- Mesaj Privat
Salut colegi, de vreo 8 luni sunt "norocosul" posesor al unui Opel Insignia Cosmo cu motor 2.0 cdti de 160 cp. De cand am cumparat masina am cumparat-o cu niste probleme. In primul rand nu tragea cum ar trebui, inainte am avut varianta de 130 CP. Am fost la service de nenumarate ori in perioada asta, aveam problema cu presiunea prea mare in turbo( overboost) P0234 daca nu ma insel si P003-A, position not learned. P003-A disparea din cand in cand, aparea intermitent. La 110 km/h se limita masina aparand Service Vehicle Soon. Datorita acestui lucru si ca nu mai mergea cum trebuie masina s-a infundat si filtrul de particule, datorita mersului subturat cu ea in perioada asta si a mersului in oras. Masina nici macar nu se mai limita la 110 km/h ca inainte, turbina era taiata complet si nu puteam trece de 60 km/h. Am fost din nou la service pentru a vedea ce se intampla, pana la urma am decis sa eliminam filtrul de particule, care era infundat. Problemele au inceput sa apara pe partea de Software, adica desi a fost eliminat fizic cat si din software masina inca zicea ca filtrul de particule este infundat ( nu instant, asta dupa vreo 2 saptamani de la operatie). Baiatul cu software-ul mi-a zis ca a sters toate fisierele filtrului de particule dar datorita erorii de overboost zicea ca apare eroare de filtru de particule ( mi s-a parut cam ciudat). Citind forum-ul si decis sa scap de probleme am cumparat o electrovalva noua si am montat-o singur si surpriza, masina mergea mai bine, inainte avea un zgomot ca de nu stiu, blow off valve cand schimbam treptele, mecanicii toti mi-au zis ca e turbina pe unde am fost dar turbina a fost demontata si verificata si efectiv era ca noua. Schimband electrovalva acest lucru a disparut si masina a inceput sa mearga mai binisor. Am fost la baiatul cu filtrul de particule si mi-a sters eroare cu overboost cat cea cu filtrul de particule. Am luat-o la probe si surpriza, pentru prima oara in 8 luni masina nu s-a mai limitat la 110-120, am accelerat-o si a mers foarte bine si constant pana la 170-180 km/h, fara sa mai apara SVS si alte limitari.
Totul bine si frumos, pana acum 2 zile cand masina efectiv merge bine intermitent, adica daca merg cu ea turata si agresiv merge cum ar trebui, iar daca nu parca nu se accelereaza si nu trage cum ar trebui. Trece de 3.000 de ture, nu e ca atunci cand era turbina taiata de tot, dar efectiv nu trage, nu mi-a mai aparut nici un martor in bord, nimic. Daca opresc motorul si il pornesc masina merge iar normal.. Efectiv nu stiu ce sa mai fac. Electrovalva asta turbo trebuie "invatata" din software?
Intrebare: A mai patit cineva asa ceva, efectiv daca merg cu ea si schimb la 2000 de ture masina nu mai trage, daca merg cu ea sportiv si mai agresiv, masina trage fara sa mai faca alte figuri. Oare o fi din cauza faptului ca atunci cand am schimbat electrovalva, baiatul cu computer-ul nu i-a dat learn, zicand ca la electrovalva nu trebuie?
PS: multumesc de atentie, stiu ca e un topic lung dar am zis sa relatez efectiv tot ce mi s-a intamplat in aceasta perioada. Cateodata imi vine sa o arunc efectiv in Dambovita.
MODEL: Insignia 2009
MOTOR: A20dth 160cp
Totul bine si frumos, pana acum 2 zile cand masina efectiv merge bine intermitent, adica daca merg cu ea turata si agresiv merge cum ar trebui, iar daca nu parca nu se accelereaza si nu trage cum ar trebui. Trece de 3.000 de ture, nu e ca atunci cand era turbina taiata de tot, dar efectiv nu trage, nu mi-a mai aparut nici un martor in bord, nimic. Daca opresc motorul si il pornesc masina merge iar normal.. Efectiv nu stiu ce sa mai fac. Electrovalva asta turbo trebuie "invatata" din software?
Intrebare: A mai patit cineva asa ceva, efectiv daca merg cu ea si schimb la 2000 de ture masina nu mai trage, daca merg cu ea sportiv si mai agresiv, masina trage fara sa mai faca alte figuri. Oare o fi din cauza faptului ca atunci cand am schimbat electrovalva, baiatul cu computer-ul nu i-a dat learn, zicand ca la electrovalva nu trebuie?
PS: multumesc de atentie, stiu ca e un topic lung dar am zis sa relatez efectiv tot ce mi s-a intamplat in aceasta perioada. Cateodata imi vine sa o arunc efectiv in Dambovita.
MODEL: Insignia 2009
MOTOR: A20dth 160cp
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
AArbanas
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2019
- Mesaj Privat
Salut, egr-ul a fost curatat inainte de a demonta turbina si ce am mai schimbat. Ideea este ca e foarte ciudata aceasta chestie, adica daca merg cu ea agresiv si o accelerez masina merge bine si nu se limiteaza sau sa mearga fara putere, daca merg incet cu ea efectiv nu mai trage, desi nu apare vreo eroare. Admisia din ce am inteles a fost curatata de catre vechiul proprietar, de clapeta nu stiu nimic.
Multumesc de sfat, o sa incep cu clapeta si probabil admisia, mi-a cam scos peri albi masina de cand o am si cu vizitele la mecanic si timp si bani pierduti.
Multumesc de sfat, o sa incep cu clapeta si probabil admisia, mi-a cam scos peri albi masina de cand o am si cu vizitele la mecanic si timp si bani pierduti.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
AArbanas
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2019
- Mesaj Privat
Salut, masina are 280.000 km, stiu sigur ca ala e kilometrajul. A fost verificat motorul, a fost verificata baia de ulei, oring-ul a fost schimbat, am verificat galeria de admisie, a fost schimbata in afara pe garantie. Ma gandesc ca toate aceste probleme apar datorita software-ului, poate a fost facut prost si datorita ca masina avea eroarea aceea pe soft inainte de a fi eliminat filtrul de particule.