ANita435
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2020
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ANita435
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2020
- Mesaj Privat
Deci distributia am schimbat-o acum aproape 1 saptamana pana atunci nu am avut eroarea aceia in bord. Treaba e ca mai am o problema la computerul ABS-ului cateodata in mers sau cand pornesc masina mi se aprinde martorul de ABS si ceasurile o iau razna.
Tin sa mentionez ca in rare situati la rece porneste la prima cheie.
Treaba cu ABS-ul si pornirea am avut-o si inainte sa schimb distributia.
Tin sa mentionez ca in rare situati la rece porneste la prima cheie.
Treaba cu ABS-ul si pornirea am avut-o si inainte sa schimb distributia.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ANita435
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2020
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ANita435
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2020
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Numai kit original este 700lei, facaturi la 350-450lei si nimic nu este complet. Ca la tine a schimbat garnitura capac culbutori ... a fost schimbata ca se prelingea ulei nu ca ar fi stiut el ca asa se face obligatoriu.
Pe langa kit de orice neam ar fi intra inca multe garnituri, suruburi, piulite care costa. Daca adaugam un ulei bun de peste 40lei\l=160lei, antigel 2x30lei, filtru 25lei unde ajungem?
O manopera de calitate este peste 600lei, cu garantie ca margi mult si bine nu o saptamana. Cine face calitate nu pune facaturi si improvizatii ca el raspunde si nu vrea scandal.
Parerea mea, luand logic este ca a folosit piese ieftine, lucrat dupa ureche si fara scule adecvate. De asta ai codul eroare de ax came aparut dupa ce mesterul Manole care pastea capre s a apucat de zidarie de a pus si nevasta acolo.
Motorul tau este o bomba cu ceas
Pe langa kit de orice neam ar fi intra inca multe garnituri, suruburi, piulite care costa. Daca adaugam un ulei bun de peste 40lei\l=160lei, antigel 2x30lei, filtru 25lei unde ajungem?
O manopera de calitate este peste 600lei, cu garantie ca margi mult si bine nu o saptamana. Cine face calitate nu pune facaturi si improvizatii ca el raspunde si nu vrea scandal.
Parerea mea, luand logic este ca a folosit piese ieftine, lucrat dupa ureche si fara scule adecvate. De asta ai codul eroare de ax came aparut dupa ce mesterul Manole care pastea capre s a apucat de zidarie de a pus si nevasta acolo.
Motorul tau este o bomba cu ceas
ANita435
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2020
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Referitor la ABS, fault-ul este intermitent si calculatorul nu stocheaza eroarea.
Ca sa-i faci diagnoza, tb sa pui tester-ul cand becul e aprins.
DUpa simptome, pot fi: electrica de la rulmentul stanga fata (cel responsabil de citirea vitezei), cablaj din calculator ABS la rulment sau calculatorul ABS.
Cel mai probabil tb schimbat rulmentul.
Ca sa-i faci diagnoza, tb sa pui tester-ul cand becul e aprins.
DUpa simptome, pot fi: electrica de la rulmentul stanga fata (cel responsabil de citirea vitezei), cablaj din calculator ABS la rulment sau calculatorul ABS.
Cel mai probabil tb schimbat rulmentul.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Parerea me cu P0344 este ca distributia este pusa prost, lucratura marlanesca.
La Corsa D amplasarea calculatorului ABS este neinspirata, intra apa si ajunge fier vechi. Se poate verifica chiar daca pozitia este incomoda la contacte in mufa daca sunt corodate. Oricum untest pe calculator ABS ar da mai multe detalii.
La Corsa D amplasarea calculatorului ABS este neinspirata, intra apa si ajunge fier vechi. Se poate verifica chiar daca pozitia este incomoda la contacte in mufa daca sunt corodate. Oricum untest pe calculator ABS ar da mai multe detalii.
ANita435
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2020
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ANita435
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2020
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ANita435
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2020
- Mesaj Privat
Am revenit cu update. Am fost la electrician si se pare ca mufa de la abs nu statea foarte bine unde trebuie probabil cineva a umblat acolo, asta am rezolvat.
Mai am doar P0344. Electricianul nu se pricepe foarte bine insa mi-a zis ca singura varianta ramane distributia nepusa corect.
Din cate am inteles ca sa verifice cineva daca distributia este pusa bine sau nu trebuie sa mai platesc inca o data manopera, problema e ca nu sunt sigur daca ma duc la cineva si platesc iar cei 400 ron imi si face la loc distributia.
Intrebarea mea e: daca merg cu masina asa cam cat de rau poate sa fie. Cineva mi-a spus ca daca merg asa masina foloseste mai mult conbustibil si se infunda (nu am retinut exact ce) mai repede.
Mai am doar P0344. Electricianul nu se pricepe foarte bine insa mi-a zis ca singura varianta ramane distributia nepusa corect.
Din cate am inteles ca sa verifice cineva daca distributia este pusa bine sau nu trebuie sa mai platesc inca o data manopera, problema e ca nu sunt sigur daca ma duc la cineva si platesc iar cei 400 ron imi si face la loc distributia.
Intrebarea mea e: daca merg cu masina asa cam cat de rau poate sa fie. Cineva mi-a spus ca daca merg asa masina foloseste mai mult conbustibil si se infunda (nu am retinut exact ce) mai repede.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat