- KAlexanderAdrian
- OP
- 13 mesaje
- din 02 Apr 2020
KAlexanderAdrian
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2020
- Mesaj Privat
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
Acuma vara este normal sa ai temperatura peste 90 grade Celsius. Asa am si eu pe benzinar Z16XEP, imi variaza temperatura intre 93 si 105 grade Celsius. La diesel stiam ca e normal sa ai temperaturi in jur de 100 grade Celsius.
Totusi iti recomand ca sa schimbi apa cu antigel mai ales din doua motive:
- antigelul este mai gras si face o oarecare ungere a sistemului de racire (garniturile rezista mai mult, piesele metalice ruginesc mai greu, piesele de aluminiu oxideaza mai putin, ai mai putine depuneri de calcar in instalatie);
- sub zero grade Celsius, apa se intareste si isi mai mareste si volumul, asa ca la iarna o sa iti cam crape tot ce poate (radiatoare, furtune, conducte, etc)
Sa ai o zi buna.
Totusi iti recomand ca sa schimbi apa cu antigel mai ales din doua motive:
- antigelul este mai gras si face o oarecare ungere a sistemului de racire (garniturile rezista mai mult, piesele metalice ruginesc mai greu, piesele de aluminiu oxideaza mai putin, ai mai putine depuneri de calcar in instalatie);
- sub zero grade Celsius, apa se intareste si isi mai mareste si volumul, asa ca la iarna o sa iti cam crape tot ce poate (radiatoare, furtune, conducte, etc)
Sa ai o zi buna.