SAndreas
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2020
- Mesaj Privat
Salut bãieți am un opel astra h 1.9 ,dupã ce o pornesc ..dupã câteva ore iese fum alb si oscileazã relantiul am pus diagnoza pe ea si imi da filtru incalzitor combustibil si recirculare gaze de eșapament ...filtru de motorinã numa ce l-am schimbat,nu stiu daca are vreo legãturã habar n-am, ați mai avut aceastã problemã sau știți ceva habar n-am nu am mai auzit de filtru incalzitor combustibil
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Daca tot ai schimbat filtrul, vezi poate nu s-a montat corect mufa de la incalzitor. Aceasta mufa este pe capacul de la filtru, iar incalzitorul este pur si simplu o rezistenta care incalzeste motorina.
Oricum, nu aceasta este cauza problemei cu fum si oscilatii.
Poate nu ai montat corect capacul filtrului si trage aer pe la garnituri si vezi ce probleme ai cu EGR-ul.
Inainte de a schimba filtrul de motorina, cum se comporta motorul?
Oricum, nu aceasta este cauza problemei cu fum si oscilatii.
Poate nu ai montat corect capacul filtrului si trage aer pe la garnituri si vezi ce probleme ai cu EGR-ul.
Inainte de a schimba filtrul de motorina, cum se comporta motorul?
SAndreas
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2020
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Acel incalzitor, are efect in timpul mersului, la pornire, nu ar avea cum. Cum ar putea sa incalzeasca instant 400ml de motorina?
Fum alb = motorina nearsa.
Abur (alb) = condens/antigel.
Motorina nearsa poate fi din cauza unei bujii incandescente defecte si/sau lipsei de compresie pe cel putin un cilindru. Poate chiar un injector care nu functioneaza bine in primele cicluri.
Oscilatii la relanti, presupun supapa de reglare debit/presiune de pe pompa de inalta presiune (SVC). Sau poate de la un injector. (asta ne-ar spune mai exact o diagnoza facuta bine)
Toate acestea sunt doar pareri, personale.
Fum alb = motorina nearsa.
Abur (alb) = condens/antigel.
Motorina nearsa poate fi din cauza unei bujii incandescente defecte si/sau lipsei de compresie pe cel putin un cilindru. Poate chiar un injector care nu functioneaza bine in primele cicluri.
Oscilatii la relanti, presupun supapa de reglare debit/presiune de pe pompa de inalta presiune (SVC). Sau poate de la un injector. (asta ne-ar spune mai exact o diagnoza facuta bine)
Toate acestea sunt doar pareri, personale.
SAndreas
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2020
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
SAndreas
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2020
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
SAndreas
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2020
- Mesaj Privat
EPop484
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj
- Masina: Meriva 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2020
- Mesaj Privat
SAndreas a scris:Tot ieșea fum si înainte si oscileazã da asta se intamplã câteva secunde max 30 secunde 1min ,am facut schimbul de ulei filtre..cicã se poate ca iese fumul si miroase de la incalzitorul ala ca nu încãlzește motorinã și ii rece si de la asta ar scoate fum,Nu stiu ce sa zic de la ce ar putea fii..
Salut,sunt nou pe forum dar am avut aceiasi problema la meriva 1.3 cdti,aceleasi simptome..am schimbat debitmetru,bujii,senzor turatii,senzorul barometric...si pan la urma am urmarit furtunul de retur al gazelor ce intra dupa debitmetru in admisie..acolo era o intreaga istorie a masinii,adica mazga si tot felu de mizerii care atunci cand se incalzeste bine masina fac sa picure putin cate putin in turbo..care la randul lui il da mai departe...
Am curatat cu benzina si diluant toata admisia pana in turbo,iar a mai scos fum alb4-5 porniri dupa care s-a linistit..acum am aprox 1000 km fara fum...
Sper sa va fie de folos..
O zi buna
SAndreas
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2020
- Mesaj Privat