FMihaescu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2020
- Mesaj Privat
Buna ziua
Am un Opel Agila A, 1,2 benzina, 2001.
Nu l-am pornit de o luna de zile, iar acum nu mai vrea sa porneasca. Mentionez ca are baterie noua.
Am verificat ii vine curent la electromotor, sigurantele de la bord sunt ok toate. Am pus contactul pe direct si nu ii vine curent, nu se aprinde nimic in bord, nu face nici un zgomot.
Motorul este facut, electromotrul are carbuni noi, alternatorul este facut, EGR si inductie noi. Asa ceva va zic ca nu am mai intalnit.
Daca stie cineva ce sa mai verific, va multumesc din suflet. Precizez ca vreau doar sa o pornesc sa o pot vinde pentru piese, deoarece am alta masina si asta nu are rost sa o mai tin degeaba.
MODEL: Agila A
MOTOR: 1,2
Am un Opel Agila A, 1,2 benzina, 2001.
Nu l-am pornit de o luna de zile, iar acum nu mai vrea sa porneasca. Mentionez ca are baterie noua.
Am verificat ii vine curent la electromotor, sigurantele de la bord sunt ok toate. Am pus contactul pe direct si nu ii vine curent, nu se aprinde nimic in bord, nu face nici un zgomot.
Motorul este facut, electromotrul are carbuni noi, alternatorul este facut, EGR si inductie noi. Asa ceva va zic ca nu am mai intalnit.
Daca stie cineva ce sa mai verific, va multumesc din suflet. Precizez ca vreau doar sa o pornesc sa o pot vinde pentru piese, deoarece am alta masina si asta nu are rost sa o mai tin degeaba.
MODEL: Agila A
MOTOR: 1,2
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
FMihaescu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2020
- Mesaj Privat
Am verificat sigurantele toate, inclusiv fc 12 si sunt ok
Am desfacut mufa de la contact si am pus firele pe direct, dar nu vine curent deloc
1. Am verificat bateria, are tensiune 13,3 V
2. Am curatat bornele.
3. Am verificat electromotorul, m-am bagat sub masina si ii vine curent.
4. Am desfacut mufa ce intra in contact si am pus firele pe direct, dar nu are tensiune.
5. Am verificat toate sigurantele de sub bord si am inlocuit cu altele noi la cele ce tin de blocare adica fc 12, 13, 3.
6 La bord nu se aprinde nimic, nu se aude nici un releu nici in interior, nici la motor. Nu cupleaza electromotorul. Nimic
De aceea am scris aici, poate a mai patit cineva asa ceva si poate gasim o solutie ca imi vine sa ii dau foc, mai ales ca am si bagat bani in masina ca mi-a placut modelul asta.
Am desfacut mufa de la contact si am pus firele pe direct, dar nu vine curent deloc
1. Am verificat bateria, are tensiune 13,3 V
2. Am curatat bornele.
3. Am verificat electromotorul, m-am bagat sub masina si ii vine curent.
4. Am desfacut mufa ce intra in contact si am pus firele pe direct, dar nu are tensiune.
5. Am verificat toate sigurantele de sub bord si am inlocuit cu altele noi la cele ce tin de blocare adica fc 12, 13, 3.
6 La bord nu se aprinde nimic, nu se aude nici un releu nici in interior, nici la motor. Nu cupleaza electromotorul. Nimic
De aceea am scris aici, poate a mai patit cineva asa ceva si poate gasim o solutie ca imi vine sa ii dau foc, mai ales ca am si bagat bani in masina ca mi-a placut modelul asta.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
FMihaescu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2020
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Pasii eu ii vad cam asa:
1. Arunca brichetele din buzunar (gluma)
2. Verifica sigurantele FL1 si FL3 de sub capota, langa parbriz. Sunt sigurante mari, de 80 A.
3. Verifica tresa (cablul) de masa dintre motor si caroserie, eventual pune unul provizoriu.
4. Verifica pe firul Alb cu banda Albastra din mufa de la contact, daca ai +12V fatã de masã.
Bafta, te asteptam cu ne spui rezultatul.
1. Arunca brichetele din buzunar (gluma)
2. Verifica sigurantele FL1 si FL3 de sub capota, langa parbriz. Sunt sigurante mari, de 80 A.
3. Verifica tresa (cablul) de masa dintre motor si caroserie, eventual pune unul provizoriu.
4. Verifica pe firul Alb cu banda Albastra din mufa de la contact, daca ai +12V fatã de masã.
Bafta, te asteptam cu ne spui rezultatul.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
FMihaescu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2020
- Mesaj Privat
FMihaescu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2020
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
FMihaescu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2020
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
uite schema
problemele sint unde ti-am incercuit.
daca sigurantele sint verificate cu simt de raspundere si sint bune (vine curent si pleaca curent de la ele) mai ramine doar firul de la FL3 pina in contact, probabil are contact intrerupt in mufa sau la sertizari.
de proba poti scoare firul asta din mufa de la contact si pui alt fir de la plus baterie pina unde venea firul asta in mufa contactului.
daca asa merge e clar firul defect.
sau masori cu aparatul rezistenta firului intre FL3 si contactul cu cheie, trebuie sa-ti dea sub 1 ohm.
sau mergi la atelier... decizia iti apartine.
problemele sint unde ti-am incercuit.
daca sigurantele sint verificate cu simt de raspundere si sint bune (vine curent si pleaca curent de la ele) mai ramine doar firul de la FL3 pina in contact, probabil are contact intrerupt in mufa sau la sertizari.
de proba poti scoare firul asta din mufa de la contact si pui alt fir de la plus baterie pina unde venea firul asta in mufa contactului.
daca asa merge e clar firul defect.
sau masori cu aparatul rezistenta firului intre FL3 si contactul cu cheie, trebuie sa-ti dea sub 1 ohm.
sau mergi la atelier... decizia iti apartine.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat