Acum ceva timp am inceput sa am unele mici probleme cu masina si anume dupa ce mergeam o anumita distanta un pic mai turat 3000-4000 rpm cand scoteam din viteza motorul se oprea nu ramanea la relanti.
Imediat i-am dat cheie si pornea dar foarte greu, dupa cateva secunde bune de invartit electromotorul.
Am fost la tester si mi-au spus ca am cod de eroare P0400 adica probleme cu EGR. Recomandarea individului de acolo sa astept sa vad daca mai face aceeasi problema si in caz pozitiv sa curat EGR.
Bineinteles ca lucrurile s-au repetat si am fost la un service unde mi-au curatat EGR cu WD40 si suflata la compresor. Dupa ce a terminat aceasta operatiune tipul mi-a spus ca in cazul in care mai face la fel sa ma duc sa verific gazele pentru ca ar fi posibil sa am probleme la catalizator din care ar putea sa se desprinda bucati de "fagure" si a ajunga in EGR blocand-o.
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Normal ca la 2 zile a facut la fel si am fost la gaze unde mi-a iesit totul perfect ceea ce inseamna ca la catalizator stau bine.
Am mai consultat cativa "meseriasi" si toti isi dau cu parerea ba ca ar fi EGR, ba ca ar fi catalizator etc etc. Bineinteles ca fiecare dintre ei imi recomanda sa merg la "calculator". Cand le spun eroarea incep sa o dea cotita cum ca ala nu are bun calculatorul etc etc.
Acum simptomele persista ba chiar mai accentuat. Daca turez prea tare motorul la o depasire/plecare de la semafor incep sa-l simt cum trepideaza si nu mai trage normal si daca il scot din viteza se opreste. Trag pe dreapta scot cheia astept 1 minut apoi ii dau cheie si porneste mai greu il turez pana pe la 5000 de rpm si isi revine.
Vreau sa rezolv problema asta insa nu vreau sa schimb jumatate de masina "dupa urechea lu` nea Gica mecanicu`"
Va multumesc anticipat pentru timpul acordat! 😉