- TPaulMihai
- OP
- 3 mesaje
- din 29 Aug 2019
TPaulMihai
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2019
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor, vreau sa multumesc in primul rand tuturor persoanelor care o sa acorde si cea mai mica atentie acestui topic,
vreau sa incep cu o mica prezentare personala, tanar pasionat de masini, varsta 21, vechime permis 2 ani (timp de un an am facut cursuri de conducere defensiva)
Find prima masina de acest fel, vreau sa pun mai multe intrebari despre acest astra h gtc, aceste intrebari ma ajuta sa iau decizile bune pe parcurs
Din septembrie 2019 am cumparat un Astra H Gtc 1.9 cdti de 120 de cai, pot sa spun ca am luat o mica teapa aici, masina nu e rea dar puteam sa cumpar una in stare mult mai buna decat asta si totusi imi place foarte mult,
Cand am cumparat aceasta masina avea 250.000 de km in bord, probleme vizibile, Senzor de usa stricat, abs si antiderapajul nefunctional, asta am putut sesiza cand am cumparat aceasta masina, in decurs de o saptamana am aflat ca avea un furtun de la lichidul de racire piscat putin, pierdea antigel dar nu mult.
In decurs de 20000 de km nu am bagat nici un ban pe reparatii, nu am vazut necesar si nu am avut nici banii necesari sa repar ce era stricat, strict am schimbat cand am cumparato, toate furtunele de la sistemul de racire, termostatul (asa am crezut eu, poate nu trebuia) si senzorul de temperatura (la fel nu cred ca trebuia dar na....)
dupa care
Pot sa spun ca am investit ceva banuti in ea, dar cred ca e strictul necesar
Kid ambreaj complet (volanta etc...) de la LUK cumparat pe comanda
Cauciucuri pireli 225/45/17
Masina da semne de ceva mai multe probleme, fluiera turbina, motorul mi se pare extrem de galagios, o pornire putin mai greoaie (prima pornire din zi)
Consumul de ulei mi se pare decent, am bagat dupa 10000 de km 0.8 L (completare) cand ii dau o talpa ceva mai tare si sar de 4000 4500 de ture masina scoate un fum pe moment albastru spre alb.
Vreau sa fac o reparatie capitala a masinii, sa o pregatesc de un drum lung, (Franta-Romania, sa fac turul romaniei cu ea in iulie si inapoi in franta)
Sunt constient ca sunt multi bani, ma astept la o suma totala de 2000+ euro,
As vrea sa stiu, daca fac aceste reparatii, ce sa ma astept de la masina, avand in vedere ca acuma are 275000 de km, cu o reparatie capitala, (o mica paranteza, la mine capitala, adica ce vreau sa fac e sa schimb tot ce e stricat, pompa abs, modul usa, bujiile ca da eroare, si clapeta de acceleratie, dupa care sa fac o spalare completa a motorului, un schimb de ulei si filtre, schimb curele, distributie si accesorii, o verificare de injectoare, si daca trebuie schimbate sau rectificate)
Asta in principal pe partea motorului, poate si o rectificare sau schimbare turbina, as vrea sa stiu daca pot sa duc acest motor cu o asemenea reparatie la 350000 de km sau chiar mai mult, sa stiu daca acest motor poate sa ajunga pana acolo, avand in vedere ca ambreajul n-are mai mult de 3000 de km.
Am facut deja schimbari pentru confortul meu personal, scaune recaro retapitate, volan sport si boxe JBL
Problema principala e ca parerile din jurul meu sunt impartite, ba ca imi arunc banii pe o rabla, ba ca e ok daca o repar, deci prefer sa aud pareri din exterior ca sa pot sa-mi fac o idee personala fara sa ma simt influentat in mod direct de cineva.
Multumesc inca o data tuturor, o sa pun o imagine cu masina ceva mai veche ce e drept dar cred ca e buna ca sa va faceti o idee,
MODEL: Astra h GTC 2006
MOTOR: 1.9 CDTI 120CP Z 19DT
vreau sa incep cu o mica prezentare personala, tanar pasionat de masini, varsta 21, vechime permis 2 ani (timp de un an am facut cursuri de conducere defensiva)
Find prima masina de acest fel, vreau sa pun mai multe intrebari despre acest astra h gtc, aceste intrebari ma ajuta sa iau decizile bune pe parcurs
Din septembrie 2019 am cumparat un Astra H Gtc 1.9 cdti de 120 de cai, pot sa spun ca am luat o mica teapa aici, masina nu e rea dar puteam sa cumpar una in stare mult mai buna decat asta si totusi imi place foarte mult,
Cand am cumparat aceasta masina avea 250.000 de km in bord, probleme vizibile, Senzor de usa stricat, abs si antiderapajul nefunctional, asta am putut sesiza cand am cumparat aceasta masina, in decurs de o saptamana am aflat ca avea un furtun de la lichidul de racire piscat putin, pierdea antigel dar nu mult.
In decurs de 20000 de km nu am bagat nici un ban pe reparatii, nu am vazut necesar si nu am avut nici banii necesari sa repar ce era stricat, strict am schimbat cand am cumparato, toate furtunele de la sistemul de racire, termostatul (asa am crezut eu, poate nu trebuia) si senzorul de temperatura (la fel nu cred ca trebuia dar na....)
dupa care
Pot sa spun ca am investit ceva banuti in ea, dar cred ca e strictul necesar
Kid ambreaj complet (volanta etc...) de la LUK cumparat pe comanda
Cauciucuri pireli 225/45/17
Masina da semne de ceva mai multe probleme, fluiera turbina, motorul mi se pare extrem de galagios, o pornire putin mai greoaie (prima pornire din zi)
Consumul de ulei mi se pare decent, am bagat dupa 10000 de km 0.8 L (completare) cand ii dau o talpa ceva mai tare si sar de 4000 4500 de ture masina scoate un fum pe moment albastru spre alb.
Vreau sa fac o reparatie capitala a masinii, sa o pregatesc de un drum lung, (Franta-Romania, sa fac turul romaniei cu ea in iulie si inapoi in franta)
Sunt constient ca sunt multi bani, ma astept la o suma totala de 2000+ euro,
As vrea sa stiu, daca fac aceste reparatii, ce sa ma astept de la masina, avand in vedere ca acuma are 275000 de km, cu o reparatie capitala, (o mica paranteza, la mine capitala, adica ce vreau sa fac e sa schimb tot ce e stricat, pompa abs, modul usa, bujiile ca da eroare, si clapeta de acceleratie, dupa care sa fac o spalare completa a motorului, un schimb de ulei si filtre, schimb curele, distributie si accesorii, o verificare de injectoare, si daca trebuie schimbate sau rectificate)
Asta in principal pe partea motorului, poate si o rectificare sau schimbare turbina, as vrea sa stiu daca pot sa duc acest motor cu o asemenea reparatie la 350000 de km sau chiar mai mult, sa stiu daca acest motor poate sa ajunga pana acolo, avand in vedere ca ambreajul n-are mai mult de 3000 de km.
Am facut deja schimbari pentru confortul meu personal, scaune recaro retapitate, volan sport si boxe JBL
Problema principala e ca parerile din jurul meu sunt impartite, ba ca imi arunc banii pe o rabla, ba ca e ok daca o repar, deci prefer sa aud pareri din exterior ca sa pot sa-mi fac o idee personala fara sa ma simt influentat in mod direct de cineva.
Multumesc inca o data tuturor, o sa pun o imagine cu masina ceva mai veche ce e drept dar cred ca e buna ca sa va faceti o idee,
MODEL: Astra h GTC 2006
MOTOR: 1.9 CDTI 120CP Z 19DT
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Chiar arunci banii pe o rabla , si eu am avut 2 dezamagiri , cu doua masini luate cu aproape 3 mii de euro in care am mai investit inca 2 mii de caciula.Tot bune nu erau pentru ca faceam una si pica alta , si am inteles ca niciodata nu o sa termin de rezolvat problemele lor , apoi am renuntat.Inteleg principiul cati bani dai atata face , si nici nu ma mai complic.Vrei cam multe de la o masina cu atatia km , si toate problemele care le are.A fost destul de ieftina in franta de ti-ai permis sa investesti deja o suma destul de mare , pe care nu o sa o mai recuperezi nici pe lumea cealalta.Pasiunea nu are limite asta e clar , dar cand pasiunea devine teapa deja este alta treaba.Investesc si eu cu drag si suflet , intr o masina mai noua si fara sute de probleme chiar daca are km multi.Niciodata nu m-am uitat la km masinii daca acea masina a fost ingrijita corespunzator mecanic si arata intr-un mare fel.La fel si cu masina actuala , in caz ca cere prea mult decat ofera , imediat pleaca din curte fara sa ma uit in spate.Cantareste bine lucrurile , pentru ca una e sa o folosesti in tara pe drumuri scurte cum o faceam majoritatea , iar alta este sa bati mii de km si sa nu ai pe ce te baza.O platforma costa enorm(cat masina poate) si nu ai vrea sa patesti acest lucru , indiferent cati bani ai baga in ea.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Masina de genul gasesc la sub o mie de euro din franta. Nici nu ma complic cu ele sa le aduc desi as face un ban rapid dar ar fi teapa pentru cumparatori... uite eu in 3000 de euro i-am adus mamei un benzinar din 2005(an 2006) cu 130k km dar dotata. Sa nu zic are cutie automata hidramata ce se gaseste foarte rar pe astra h. Pana acum i-am schimbat placutele, revizii, gpl si o garnitura capac tacheti. Atat, nici macar nu i-am facut distributia deoarece a schimbat-o neamtul in 2016 sau pe acolo. Urmeaza colo peste un an doi un schimb de telescoape fata spate cand se vor acurge complet si vor nule, schimb garnituri furtun climatizare si freon
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
Da, cum spun colegii mai sus, ia altã mașinã. Costurile vor sãrii de 2000 de euro, sigur. Cu 2500 +ce mai iei și pe a ta, ieși în câștig. A mea e din 2005, arata bine, fãrã ruginã, merge foarte bine, dar nu as baga 2000 de euro în ea. Acum, ce sã spun, gusturile nu se discuta. Aici sunt doar pãrerile noastrã. Decizia îți aparține.