- MariusPopescu2000
- OP
- 1 mesaje
- din 07 Mai 2020
- Corsa 2008 Z13DTH
- Bucuresti
MariusPopescu2000
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2020
- Mesaj Privat
Am un Corsa 2008, Z13DTH, diesel.
La ultima revizie, la diagnoza a aparut o situatie in care presiunea turbo fluctua de la 1bar la 2 bari. Aceasta problema apare si la retestarea cu motorul oprit (doar contactul pus). La fel fluctua si tensiunea afisata in acel ecran de diagnoza (1 - 3 V), atat cu motorul pornit, cat si cu motorul oprit si contactul pus. Opinia celui care a facut testarea a fost ca este posibil sa fie din cauza ECU, acesta fiind pozitionat undeva sub parbriz si in timp existand riscul ca din cauza apei, carcasa acestuia sa se corodeze, permitand apei sa intre. De aici ar fi si problemele.
Ca si simptome, masina nu mai trage foarte bine in rampa, nu are putere. Alte probleme mecanice nu au fost identificate.
Are cineva o opinie cu privire la acest lucru?
Multumesc.
MODEL: Corsa 2008
MOTOR: Z13DTH
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Masina are o vârstã, intemperii, revizii fãcute cu neatenție etc, si de aici probleme sau chiar si rozatoare cum a fost si in cazul mașinii mele tot o corsa doar ca 1.3 dtj.