- cristiionut
- OP
- 5 mesaje
- din 19 Mar 2020
- Astra 2002 Z16XE
- Olt
cristiionut
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2020
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Prea putine date, prea putine detalii, un ajutor eficient, doar din intamplare.
Si pentru ca este sarbatoare, pentru a si glumi putin, expun unul din posibilele motive. Poate daca vor mai fi si alti colegi care vor expune posibile motive, pana la urma unul se va potrivi cu al tau.
Sa tot fie cam doi ani, de cand exact un Astra G cu motor de 1.6 benzina se manifesta cu un simptom descris cam asa "Din cand in cand, cand vrea ea, se opreste din mers, mai ales cand merg incet si virez la dreapta. Apoi porneste imediat",
Uau, frumoasa provocare, zic. Si fa diagnoza ... erori doar pe mãrunțișuri, si vezi comportament al motorului, bunicel. Stam noi stramb si judecam drept si ne legam de o veche problema, de cativa ani, adica valva EVAP, care proprietarul stia ca este cu defect de mult. Ne uitam la mufa, la fire ... mufa corespunde, culorile de pe fire nu corespund. Ne uitam putin urat la ea, incercam sa o comandam ... nimic, nu primeste comanda. Din ECU firele plecau pe culorile care trebuia, cautam pe parcurs unde au fost taiate si schimbate si surpriza, ajungem la mufa, care era ascunsa undeva nu prea la vedere.
Pe scurt, masina avusese o mica atingere la aripa dreapta fațã, tinichigiul a facut treaba, a indreptat apoi a fost vopsita, dar mufa de pe becul de semnalizare de pe aripa, a ramas in compartimentul motor. Soferul a gasit mufa, a cautat unde sa o infiga, a gasit mufa de la valva EVAP goala si surpriza ... mufa de la semnalizare, a potrivit in valva EVAP.
Cand punea semnalizare dreapta, valva EVAP se deschidea ritmic, iar daca il prindea scos din viteza, murea motorul din cauza aerului fals.
Scuze pentru dimensiunea postului, dar eu chiar m-am distrat atunci.
Si pentru ca este sarbatoare, pentru a si glumi putin, expun unul din posibilele motive. Poate daca vor mai fi si alti colegi care vor expune posibile motive, pana la urma unul se va potrivi cu al tau.
Sa tot fie cam doi ani, de cand exact un Astra G cu motor de 1.6 benzina se manifesta cu un simptom descris cam asa "Din cand in cand, cand vrea ea, se opreste din mers, mai ales cand merg incet si virez la dreapta. Apoi porneste imediat",
Uau, frumoasa provocare, zic. Si fa diagnoza ... erori doar pe mãrunțișuri, si vezi comportament al motorului, bunicel. Stam noi stramb si judecam drept si ne legam de o veche problema, de cativa ani, adica valva EVAP, care proprietarul stia ca este cu defect de mult. Ne uitam la mufa, la fire ... mufa corespunde, culorile de pe fire nu corespund. Ne uitam putin urat la ea, incercam sa o comandam ... nimic, nu primeste comanda. Din ECU firele plecau pe culorile care trebuia, cautam pe parcurs unde au fost taiate si schimbate si surpriza, ajungem la mufa, care era ascunsa undeva nu prea la vedere.
Pe scurt, masina avusese o mica atingere la aripa dreapta fațã, tinichigiul a facut treaba, a indreptat apoi a fost vopsita, dar mufa de pe becul de semnalizare de pe aripa, a ramas in compartimentul motor. Soferul a gasit mufa, a cautat unde sa o infiga, a gasit mufa de la valva EVAP goala si surpriza ... mufa de la semnalizare, a potrivit in valva EVAP.
Cand punea semnalizare dreapta, valva EVAP se deschidea ritmic, iar daca il prindea scos din viteza, murea motorul din cauza aerului fals.
Scuze pentru dimensiunea postului, dar eu chiar m-am distrat atunci.