Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • LMarius493

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Salut ma confrunt cu o problema, dețin un Opel astra h 1.7 de 80 cai, menționez ca am cheia aprinsa cu mașina în bord, uneori se stinge și se aprinde chek și invers, menționez ca mașina nu mi se accelereazã mai mult de 3000 de ture


MODEL: Astra h
MOTOR: 1,7
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Posibil Egr-ul murdar , demonteaza-l si curata-l , dar cel mai bine vezi ce erori ai intai.
Uite cum poti sa vezi erorile ...
  • LMarius493

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Am depistat problema, cei care mai au probleme ca a mea sa verifice clapeta de accelerație, a mea a fost blocata, am schimbat o și acum merge mașina perfect sa stins și chek ul și cheia cu mașina din bord!
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Fara suparare , dar in baza la ce ai ajuns sa schimbi clapeta , aveai martor deci eroare , frumos ar fi sa ne spui si ce eroare ai avut, asa puteai sa zici .. gata am rezolvat , am schimbat motorul si nu mai face asa...
  • adi008

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salut,o problema asemanatoare am si eu la masina,pornesc motorul,timp de 20-30 de secunde nu se aprinde masina cu cheita,pot accelera motorul pana pe rosu adica 5000 de rpm ,dupa acest timp de 20-30 secunde,se aprinde martorul masina cu cheie si nu se tureaza mai mult de 3200 maxim,ramane permanent aprins oricat as merge cu masina apas acceleratia la fund si e maxim 3200 rpm in orice viteza si la relanti.Mentionez ca daca o tin turata la 4500-5000 rpm si trece timpul acela de 30 secunde ,moare motorul,se opreste.Sa fie aceeasi problema ca la LMarius 493?corpul clapetei de acceleratie?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ce motor si ce erori ai ?
  • adi008

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Z19dth, iar cu erorile am fost la un service acum o luna cand am facut schimbul de ulei si de filtre si i-am spus la mecanic sa imi citeasca si erorile si a zis ca nu imi apare nimic ,iar problema mea e posibil sa fie de la partea electrica.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Adi atata timp cat ai sau ai avut martor in bord , vei avea eroare sau erori stocate , chiar daca martorul s-a stins , mergi la alt tester si pana atunci da jos clapeta de accelerare si egr-ul si curatale bine cu spray dedicat lor , gasesti la mag. piese auto.
  • adi008

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Ok,asa am sa fac ,deocamdata aici in bilbao majoritatea servisurilor sunt inchise ca sa pot incerca sa imi citeasca erorile, am sa ma pun sa curat cele doua componente si o sa tin la curent cu ce am facut.Am citit pe forum ca e posibil sa fie si de la ceva furtune sparte.Sa verific si furtunele?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da cele de vaccum .
  • adi008

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Mi-ai putea spune care sunt acelea?si daca se pot verifica pe deasupra.
  • adi008

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salut,revin cu o fotografie cu un furtun pe care l-am gasit fisurat langa colier,e posibil sa fie aceasta cauza?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pare a fi de la pompa de vaccum .
  • adi008

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Cu motorul pornit se vede cum iese ca un jet de abur prin fisura de langa colier si iese abur si din partea cealalta care intra in chestia aia rotunda din spatele galeriei de admisie.
  • adi008

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Neavand unde sa fac o diagnoza pentru ca toate atelierele sunt închise,am cumparat de pe internet un device elm 327 obd2 sa citesc erorile. Apare doar una P0400 , care am inteles este de la egr. Am desfacut egr l-am curatat am scos corpul cu clapeta ,l-am curatat si pe acela,galeria de admisie e noua am schimbat o anul trecut in noiembrie. Am detasat corpul electric de cel mecanic de la egr sa vad daca nu este blocatã supapa,merge usor ,am montat numai partea mecanica cu supapa inchisa pe masina ,la fel face nici un rezultat,am montat si cealalta parte adica egr complet ,la fel nici un rezultat. Totul e bine numai 20 secunde cand pornesc motorul ,dupa aceea se simte ca si cum da in nas,taie din puterea motorului si se limiteaza la 3200rpm. Nu mai stiu ce sa ii mai fac. Va rog sa ma ajutati cu un sfat.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu faci treaba cu elm-ul ala , mai bine mai punea-i ceva si iti luai un opcom . Pune un opcom si vezi exact ce se intampla de se limiteaza , vezi exact cum lucreaza egr-ul , daca inchide si daca deschide si cand....posibil ca egr-ul este defect , partea mecanica zice ca e ok , atunci o fi pe electric , bobina sau mufa , sau cablurile ...
  • adi008

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Da ,dar am deconectat de tot egr ,i-am scos mufa ,se comporta exact la fel si cu el pus si fara
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cu mufa scoasa vei avea eroare si va intra in limp mode , este greu de spus , trebuie un tester si cineva care stie sa il foloseasca...
  • adi008

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Mai astept pana da astia drumul pe la ateliere sa vad ce are .o sa mai tin la curent
  • adi008

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salut, revin cu un post nou, sper sa nu fiu prea plictisitor,referitor la posturile de mai sus ,dupa ce am curatat bine egr am detașat partea electrica de cea mecanica am împins arcul acela cu degetul pana a mers usor,nu imi mai apare eroarea aceea de egr P0400,acum apre masina cu cheita ,se limiteaza la fel ca innainte la 3400 rpm,dar acum imi apre eroare P0002 Fuel Volume Regulator Control Circuit Range/Performance. Am sters-o ,ținând motorul la relanti,dispare martorul timp de 20 de sec.,timp in care se poate tura pana aproape de 6000 rpm apoi iar apare martorul ,iar se limiteaza.am facut chestia asta de 3 ori ,cu stersul erorii si de fiecare data apare acelasi cod.ce poate fi?
.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR