- LMarius493
- OP
- 2 mesaje
- din 26 Mar 2020
LMarius493
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2020
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- LMarius493
- OP
- 2 mesaje
- din 26 Mar 2020
LMarius493
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2020
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
adi008
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salut,o problema asemanatoare am si eu la masina,pornesc motorul,timp de 20-30 de secunde nu se aprinde masina cu cheita,pot accelera motorul pana pe rosu adica 5000 de rpm ,dupa acest timp de 20-30 secunde,se aprinde martorul masina cu cheie si nu se tureaza mai mult de 3200 maxim,ramane permanent aprins oricat as merge cu masina apas acceleratia la fund si e maxim 3200 rpm in orice viteza si la relanti.Mentionez ca daca o tin turata la 4500-5000 rpm si trece timpul acela de 30 secunde ,moare motorul,se opreste.Sa fie aceeasi problema ca la LMarius 493?corpul clapetei de acceleratie?
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
adi008
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
adi008
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
adi008
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
adi008
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
adi008
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
adi008
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
Neavand unde sa fac o diagnoza pentru ca toate atelierele sunt închise,am cumparat de pe internet un device elm 327 obd2 sa citesc erorile. Apare doar una P0400 , care am inteles este de la egr. Am desfacut egr l-am curatat am scos corpul cu clapeta ,l-am curatat si pe acela,galeria de admisie e noua am schimbat o anul trecut in noiembrie. Am detasat corpul electric de cel mecanic de la egr sa vad daca nu este blocatã supapa,merge usor ,am montat numai partea mecanica cu supapa inchisa pe masina ,la fel face nici un rezultat,am montat si cealalta parte adica egr complet ,la fel nici un rezultat. Totul e bine numai 20 secunde cand pornesc motorul ,dupa aceea se simte ca si cum da in nas,taie din puterea motorului si se limiteaza la 3200rpm. Nu mai stiu ce sa ii mai fac. Va rog sa ma ajutati cu un sfat.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Nu faci treaba cu elm-ul ala , mai bine mai punea-i ceva si iti luai un opcom . Pune un opcom si vezi exact ce se intampla de se limiteaza , vezi exact cum lucreaza egr-ul , daca inchide si daca deschide si cand....posibil ca egr-ul este defect , partea mecanica zice ca e ok , atunci o fi pe electric , bobina sau mufa , sau cablurile ...
adi008
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
adi008
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
adi008
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salut, revin cu un post nou, sper sa nu fiu prea plictisitor,referitor la posturile de mai sus ,dupa ce am curatat bine egr am detașat partea electrica de cea mecanica am împins arcul acela cu degetul pana a mers usor,nu imi mai apare eroarea aceea de egr P0400,acum apre masina cu cheita ,se limiteaza la fel ca innainte la 3400 rpm,dar acum imi apre eroare P0002 Fuel Volume Regulator Control Circuit Range/Performance. Am sters-o ,ținând motorul la relanti,dispare martorul timp de 20 de sec.,timp in care se poate tura pana aproape de 6000 rpm apoi iar apare martorul ,iar se limiteaza.am facut chestia asta de 3 ori ,cu stersul erorii si de fiecare data apare acelasi cod.ce poate fi?
.
.