- stanescu68
- OP
- 10 mesaje
- din 16 Jan 2019
- Corsa 2014
- Dambovita
stanescu68
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Buna ziua.Am observat recent ca la ralanti se aude un zgomot ca un zornait sau mai degraba un huruit. Acest zgomot dispare de fiecare data odata cu apasarea ambreiajului. Se manifesta si cand motorul e rece sau cald.Mai mentionez ca din prisma mea ca sofer ambreiajul functioneaza fara probleme, zgomotul e singurul simptom. Am probat si pleaca de pe loc lin, fara acceleratie, chiar si din a 2-a. Intra bine in viteza si in general se comporta f.bine in timpul mersului.Ce poate fi ? ambreiajul sau dupa el (cutia de viteza).
MODEL: Corsa D an 2014
MOTOR: 1.3 , 75 cp , A13DTC
MODEL: Corsa D an 2014
MOTOR: 1.3 , 75 cp , A13DTC
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut! Din propria experienta iti spun sa pui bãnuți deoparte si sa te pregãtești sa schimbi întreg chitul de ambreiaj. La mine la început tot asa a facut un zornait, dispãrea la apãsarea pedala de ambreiaj. Am mai tras de masina inca 1 an ceea ce nu a fost ok, cand am decis sa schimb ambreiajul, totul era distrus acolo, rulmentul de presiune s-a dezintegrat cand am dat cutia de viteze jos, discul era uzat pana la fier, placa de presiune decalita si cu urme lãsate de disc, volanta dubla avea joc mare in ax plus ca era sãrit o garnitura metalicã din axul acesteia,în plus fiind cu masa dubla ,masa dinspre cutie a ros in cea dinspre motor pana a stemuit suruburile ce tin prins volantul de vibrochen, acolo chinu dracu a fost sa le desfiletez mi-a luat 3 zile doar sa desfac acele șuruburi care un mecanic mi-a recomandat sa tai volanta la flex si evident nu am procedat asa. A mers cu chin .
La un moment dat o sa iti bage vibratii in caroseria si o sa iti dai seama cand dispar la apãsarea pedalei.
Deci nu iti recomand sa mai stai asa cu ambreiajul.
Daca a fost schimbat ambreiajul cândva e posibil sa fie din cauza rulmentului de presiune .
La mine a avut primele simptome pe la 165000 km la 173000 l-am schimbat, pentru prima datã. Chitul original al mașinii era LUK asa ca am schimbat la fel
Odatã cu ambreiajul am schimbat si distribuția ca tot am desfãcut pe la motor .
În felul ãsta mi-am luat o grija de pe cap.
Succes.
La un moment dat o sa iti bage vibratii in caroseria si o sa iti dai seama cand dispar la apãsarea pedalei.
Deci nu iti recomand sa mai stai asa cu ambreiajul.
Daca a fost schimbat ambreiajul cândva e posibil sa fie din cauza rulmentului de presiune .
La mine a avut primele simptome pe la 165000 km la 173000 l-am schimbat, pentru prima datã. Chitul original al mașinii era LUK asa ca am schimbat la fel
Odatã cu ambreiajul am schimbat si distribuția ca tot am desfãcut pe la motor .
În felul ãsta mi-am luat o grija de pe cap.
Succes.
- stanescu68
- OP
- 10 mesaje
- din 16 Jan 2019
- Corsa 2014
- Dambovita
stanescu68
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Au fost cazuri când a cazut ambreiajul si la 60000 si 80000 la masinile astea eu am 1.3 75cp z13dtj nu e mare diferenta intre monitorizare.
Un factor important e si cum A fost exploatatã masina si cine a consdus-o cat de mult a folosit ambreiajul si cum l-a folosit, condițiile de trafic sunt multe variabile la mijloc.deci nu e prea devreme.
Un factor important e si cum A fost exploatatã masina si cine a consdus-o cat de mult a folosit ambreiajul si cum l-a folosit, condițiile de trafic sunt multe variabile la mijloc.deci nu e prea devreme.
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
A inca un lucru verifica uleiul din cutia de viteze, e in lateralul cutie , dai roata jos de pe partea șoferului, e un buson acolo il vezi e spre bara de direcție , masina fiind pe cric o lasi cat de cat jos sa fie oarecum dreapta sau paralela cu solul daca curge ulei din cutie pe la acel orificiu atunci e ok daca nu completezi cu ulei de cutie gm cu 192 in coada la codul acestuia. Bagi ulei cat sa curgã pe la buson .
Asta e o varianta , dar daca nu dispare zornaitul atunci e clar ambreiajul.
Asta e o varianta , dar daca nu dispare zornaitul atunci e clar ambreiajul.
- stanescu68
- OP
- 10 mesaje
- din 16 Jan 2019
- Corsa 2014
- Dambovita
stanescu68
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Intrebare ... lichidul de frana l-ai schimbat vreo data ?dar schimb complet de lichid ca se face aerisire si la rulmentul de presiune mai exact sub pompa de înalte mai jos ai un stut ce intra in cutia de viteze cu un capacel ca de valva de roata pe acolo se face aerisire la rulment ,trebuie sa calce cineva ambreiajul , exact ca la frane.
Incerc sa te ajut cu variantele usoare pe care le poti face si singur ,daca nici asa nu dispar simptomele... atunci intr-adevar scrie service pe ea.
Sa auzim numai de bine.
Incerc sa te ajut cu variantele usoare pe care le poti face si singur ,daca nici asa nu dispar simptomele... atunci intr-adevar scrie service pe ea.
Sa auzim numai de bine.