- Ciobanu Constantin
- OP
- 9 mesaje
- din 20 Nov 2006
- Vectra 1995 X20XEV
- Bucuresti
Ciobanu Constantin
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2006
- Mesaj Privat
Am un opel vectra din 1995 [2000cmc, 16v, Ecotec](il am de vreo 2 luni) si am urmatoarea problema: motorul se opreste la ralanti cand stau la semafor, se accelereza pe la 2500rpm apoi coboara incet pana se opreste. Pe tester a iesit doar sonda lambda dar mecanicul spune ca sa-r putea sa fie si regulatorul de ralanti. Ce parere aveti, ce ar trebui sa schimb mai intai?
bujie
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Ciobanu Constantin
- OP
- 9 mesaje
- din 20 Nov 2006
- Vectra 1995 X20XEV
- Bucuresti
Ciobanu Constantin
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2006
- Mesaj Privat
Hy.Am schimbat regulator ralanti, senzor arbore cu came, mai am de scimbat sonda lambda, crede-ti ca de aceea nu sta la ralanti.S-ar putea sa fie si de la alternator?. Ar putea fi debitmetrul?,Ce ar putea cauza fluctuatiile de turatie in timpul mersului?Rog ajutor, nu prea am incredere in mecanici, nici nu prea am intalnit unul competent.Am motor Ecotec 2000 cm3, 16 valve.Oricum am mai scos-o la lumina ca prea erau cazute toate cand am luat-o, dar mai am.da puteti sa-mi recomanda-ti un mecanic bun cunoscator prin Buc. as fi recunoscator. Multumesc anticipat.
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Ciobanu Constantin
- OP
- 9 mesaje
- din 20 Nov 2006
- Vectra 1995 X20XEV
- Bucuresti
Ciobanu Constantin
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Ciobanu Constantin
- OP
- 9 mesaje
- din 20 Nov 2006
- Vectra 1995 X20XEV
- Bucuresti
Ciobanu Constantin
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Daca masina merge bine in rest, probabil e vorba de IAC (valva/motoras de relanti) sau/si senzorul de la clapeta de acceleratie. O cauza ar mai fi si un eventual aer fals pe undeva...In alta ordine de idei nu mai aburiti omul cu avans si mufe de cifra octanica, doar a zis ca are X20XEV, are modul de aprindere electronic si senzor de detonatie.
- oprea catalin
- *
- 7 mesaje
- din 10 Mai 2007
- Vectra 1996 2000 cmc 16 valva 136 cp
- Bucuresti
oprea catalin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 2000 cmc 16 valva 136 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2007
- Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu. Am schimbat regulatorul de relanti, debitmetrul de aer si senzorul de axa cu came dar problema cu turatul la 3000 de ture si faptul ca la rece nu-si tine relantiul persista. Singura schimbare consta in faptul ca nu se mai aprinde beculetul cu fulger. Mai trebuie sa verific senzorul de temperatura. Atunci cand se tureaza la 3000 de ture apare pe display la consum FUEL/h. Toate astea se intimpla numai la rece.
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
cristi09- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Alba
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut, eu am un Omega 94, x20xev 16 valve, si mi se opreste la relanti dar nu tot timpul,se mai si tureaza singura si doar la liber, am schimbat filtre aer, benzina,furtunul care iasa din capacul de la tacheti si intra in furtunul clapetei de acceleratie .Era crapat, dar nici o schimbare...nu stiu ce sa-i mai fac.Rog ajutor. Multumesc
wolfmxn
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salutare tuturor in primul rand,se pare ca problema cu relantiul este foarte raspandita si zic asta pt. ca si eu am acelasi motor,x20xev,care se oprea la relanti.La mine s-a rezolvat dupa ce am pus-o pe tester si aparea semnal intermitent la axa cu came,dupa schimbare imi tine relantiul dar turometrul tot mai danseaza un pic iar pe tester nu mai apar erori.Cineva mi-a spus ca ar putea fii catalizatorul,schimbar si acesta dar tot asa ca inainte.In final disperat m-am dus la reprezentanta Opel unde au testat-o dar nu apare nici o eroare asa ca au curatat corpul clapetei de acceleratie lucru care a produs un mic efect stabilizator al turatiei dar pe termen scurt.Am mai schimbat filtrul de benzina si cel aer dar tot fara rezultat asa ca dupa ce am mai citit cateva topicuri pe acest subiect cred ca s-ar impune o curatare temeinica a clapetei de acceleratie,a iac-ului cat si a egr-ului singura problema ca nu prea m-as incumeta de unul singur si imi cam trebuie masina zilnic,poate o sa gasesc pe cineva priceput care sa ma lase sa observ ca pe viitor sa pot face singur,pana atunci daca mai descopar ceva relevant o sa postez.
hent
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salutare!
Ati rezolvat careva problema asta ?
E extraordinar de enervant!
99% din Opeluri au problema asta la un moment dat si nimeni nu e in stare sa zica care e baiu, cum e posibil sa lucrezi la un service Opel si sa nu stii ? Incredibil! Logic.. nu cred ca poate sa fie decat o singura cauza, nu cred ca ii sanatos sa schimbati 10 piese care costa o avere.
VA rog! daca ati rezolvat problema reveniti pe forum si dati macar o propozitie scurta " piesa x "
Azi intamplator eram langa un tip cu un opel vectra din 92 si avea fix problema asta, si mecanicul a zis "nu stiu"
Ati rezolvat careva problema asta ?
E extraordinar de enervant!
99% din Opeluri au problema asta la un moment dat si nimeni nu e in stare sa zica care e baiu, cum e posibil sa lucrezi la un service Opel si sa nu stii ? Incredibil! Logic.. nu cred ca poate sa fie decat o singura cauza, nu cred ca ii sanatos sa schimbati 10 piese care costa o avere.
VA rog! daca ati rezolvat problema reveniti pe forum si dati macar o propozitie scurta " piesa x "
Azi intamplator eram langa un tip cu un opel vectra din 92 si avea fix problema asta, si mecanicul a zis "nu stiu"
wolfmxn
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2009
- Mesaj Privat
salut,cum am zis mai devreme m-am apucat si am curatat clapeta de acceleratie si iac-ul,erau murdare,dar rezultatul nu a fost chiar bun adica relantiul e stabil numai cand masina e pe loc si nu-mi dau seama din ce cauza si ai foarte mare dreptate,e enervant tare de tot,am deschis si un topic cum sa cureti clapeta si iac-ul in speranta de a rezolva problema asta afurisita dar nu prea a trezit interes asa ca tot pe la mecanici cred ca o sa ajung ca sa ma mai jecmaneasca un pic
hent
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
salutare!
cred ca trebuie curatata admisia "throttle" cred ca ii spune, acum citeam pe un forum englezesc despre problema asta, se pare ca sunt niste gaurele care se infunda, sunt curios daca rezolvarea e atat de simpla, pt ca am citit niste raspunsuri pe forumuri de m-or trecut transpiratiile.. ma rog.. de aia e forum
daa e foarte enervant, dar maine incerc chestia cu throttle sunt curios daca se simte ceva diferenta, practic chestia e acolo la clapeta unde ai umblat tu dar se pare ca trebuie sa iei toata chestia jos, daca cureti doar clapeta nu ajuta foarte mult, oricum de aici pana la senzori fise sonde lambda si alte minunatii e cale lunga..
incearca sa demontezi cu totul "throttle" ala sau cum ii zice si vezi ce se intampla ,macar sa gasim naibii o rezolvare ca ma dispera deja problema asta si sunt 99% convins ca rezolvarea e foarte simpla si costa maxim 10lei cat dai poate pe un carb-cleaner.
mda.. daca tot te jecmanesc macar sa iti rezolve problema.. ce sa faci.. de la dacia 1300 la computere nu e decat un pas, din pacate.. un pas mic pt. omenire dar un pas urias pt. mecanici
cred ca trebuie curatata admisia "throttle" cred ca ii spune, acum citeam pe un forum englezesc despre problema asta, se pare ca sunt niste gaurele care se infunda, sunt curios daca rezolvarea e atat de simpla, pt ca am citit niste raspunsuri pe forumuri de m-or trecut transpiratiile.. ma rog.. de aia e forum
daa e foarte enervant, dar maine incerc chestia cu throttle sunt curios daca se simte ceva diferenta, practic chestia e acolo la clapeta unde ai umblat tu dar se pare ca trebuie sa iei toata chestia jos, daca cureti doar clapeta nu ajuta foarte mult, oricum de aici pana la senzori fise sonde lambda si alte minunatii e cale lunga..
incearca sa demontezi cu totul "throttle" ala sau cum ii zice si vezi ce se intampla ,macar sa gasim naibii o rezolvare ca ma dispera deja problema asta si sunt 99% convins ca rezolvarea e foarte simpla si costa maxim 10lei cat dai poate pe un carb-cleaner.
mda.. daca tot te jecmanesc macar sa iti rezolve problema.. ce sa faci.. de la dacia 1300 la computere nu e decat un pas, din pacate.. un pas mic pt. omenire dar un pas urias pt. mecanici
- games_bond
- **
- 105 mesaje
- din 05 Aug 2008
- Astra 2002 Z18XE
- Giurgiu
games_bond
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2008
- Mesaj Privat
hent
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
wolfmxn
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2009
- Mesaj Privat
- lucian17crw
- **
- 151 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
OPEL OMEGA B- Suspendat
- 67 mesaje
- din 09 Feb 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
OPEL OMEGA B- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
Sal fratilor! La omega mea 94' cu x20xev am gasit cablul d la senzorul ax cu came ciupit. Se rezolva dak il izolati cu banda cotton. Atunci knd se incalzea îmi dadea l masa si incepea sa oscileze relantiul. Dak nu gasiti problema asta la voi poate fi potentiometrul de la clapeta stricat. App. La mine ce credeti k poate fi strikt? Atunci cand se incalzeste nu mai trage, se accelereaza greu si atunci knd o accelerez brusc da in nas. Am debitmetru nou. Eu banuiesc k ar fi: bujiile, senzor ax cu came, sonda lambda sau potentiometru clapeta. Voi ce credeti k poate fi? Mentionez k atunci knd e rece scoate miros de benzina nearsa. Merci! Astept orice sugestie.